Gå til innhold

Tisser du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ofte 

Anonymkode: 34301...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Nei, se det. Da er det jo bare å skvette rundt, som dyr. Da vasker du sikker ikke hendene etter toalettbesøk heller. Lekkert. 

Anonymkode: 09a62...3eb

Enda en dum bruker... 

Anonymkode: d5526...426

Skrevet

Ærlig talt, urinlukt legger seg selv om det blandes med vannet. Mellom fliser, i sluk osv. Jeg hater sur urinlukt. Tisser aldri i dusjen og har oppdratt barna til ikke å gjøre det

Anonymkode: 569dd...c4f

Skrevet

Har aldri hørt om at urinlukten setter seg. Man tisser da eventuelt samtidig med at man bruker vann så det er så utvannet før den treffer bakken og der flyter den jo raskt videre til sluken. Vi har badekar (så ingen fuger) og tisser sjelden i dusjen og har aldri opplevd at det lukter. Det å tisse i dusjen er anbefalt både for en selv og for miljøhensyn. Man bruker ikke papir og man bruker mindre vann. 

Anonymkode: 8ddad...edd

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Man har de som innrømmer at de tisser i dusjen, og så man dem som ljuger og sier at de ikke gjør det.

Jeg tisser i dusjen. Hva gjør du? 

Alltid 😏 Kvinne 38

Anonymkode: ab81c...d7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Nå er du bare dum...

Du setter jo litt standarden da når du sier at de som sier de ikke tisser i dusjen lyver.

Anonymkode: b36ee...1da

Skrevet

Jeg har fått det til e vane med at jeg ikke klarer å dusje uten å tisse. Er noe med rennende vann å gjøre. Ikke bekkenmuskelen, fordi jeg kan fint hoppe på trampoline uten å skvette. (Som mange på min alder-  midten av 30-årene gjør) 

Anonymkode: ab81c...d7a

Skrevet

Ja, om jeg må tisse så gjør jeg ikke det først på do, det er bedre å gjøre det i dusjen. Jeg dusjer aldri om morgenen da.

Anonymkode: 58ca4...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...