Anonym bruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Man har de som innrømmer at de tisser i dusjen, og så man dem som ljuger og sier at de ikke gjør det. Jeg tisser i dusjen. Hva gjør du? Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #2 Skrevet 6. juni Ja. Men kun hvis jeg skal vaske meg godt med såpe og sjampo etterpå. Hvis jeg er nesten ferdig i dusjen venter jeg til etter dusjen. Anonymkode: aa77d...76c
Anonym bruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni Ja. Alltid. Tisser i sjøen og. Klarer ikke la være når det er vann i nærheten Anonymkode: 8aade...6a8
Anonym bruker Skrevet 6. juni #4 Skrevet 6. juni Jeg har lest at det er vanlig, men kan med hånden på hjertet si at det har jeg aldri gjort. Hvorfor i alle verden gjør man det, man er bokstavlig talt bare meter fra toalettet? Anonymkode: 09a62...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni Nei!! Tisser alltid i toalettet før jeg går i dusjen. Anonymkode: ef766...9c6
Anonym bruker Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Nei! Tisser aldri i dusjen. Har ei venninne som er åpen på at hun gjør det, og der stinker hele badet urin. Så nei takk. Anonymkode: 2fe25...436
Anonym bruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni Det har jeg absolutt aldri gjort. Anonymkode: 51f56...92c
Anonym bruker Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg har lest at det er vanlig, men kan med hånden på hjertet si at det har jeg aldri gjort. Hvorfor i alle verden gjør man det, man er bokstavlig talt bare meter fra toalettet? Anonymkode: 09a62...3eb Hvorfor ikke spør jeg tilbake da😊 Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei! Tisser aldri i dusjen. Har ei venninne som er åpen på at hun gjør det, og der stinker hele badet urin. Så nei takk. Anonymkode: 2fe25...436 Tøys! Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #12 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke spør jeg tilbake da😊 Anonymkode: d5526...426 Fordi det er det doen er til. Anonymkode: b36ee...1da
Anonym bruker Skrevet 6. juni #13 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Fordi det er det doen er til. Anonymkode: b36ee...1da I dusjen slår man to fluer i ett smekk. Dusjer hver morgen. Ramler bare inn i dusjen å lar det stå til😄 Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #14 Skrevet 6. juni Nei Har gjort det da, men det er uhyre sjeldent. Tisser på do før jeg går i dusjen. Anonymkode: 35323...b1b
Anonym bruker Skrevet 6. juni #15 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Tøys! Anonymkode: d5526...426 Det er virkelig ikke tull. Men dere som tisser i dusjen er vel så vandt til lukta. Anonymkode: 2fe25...436
Anonym bruker Skrevet 6. juni #16 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke spør jeg tilbake da😊 Anonymkode: d5526...426 Fordi man tisser på do og vasker seg i dusjen. Jeg vil ikke ha urin på gulvet, og jeg vil ikke stå i urin. Dette er vanskelig for deg å skjønne? Gjør resten av familien også dette? Anonymkode: 09a62...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. juni #17 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (44 minutter siden): I dusjen slår man to fluer i ett smekk. Dusjer hver morgen. Ramler bare inn i dusjen å lar det stå til😄 Anonymkode: d5526...426 Hver sin lyst. Anonymkode: b36ee...1da
Anonym bruker Skrevet 6. juni #18 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Fordi man tisser på do og vasker seg i dusjen. Jeg vil ikke ha urin på gulvet, og jeg vil ikke stå i urin. Dette er vanskelig for deg å skjønne? Gjør resten av familien også dette? Anonymkode: 09a62...3eb Tips; Skaff deg sluk i dusjen. Møkkete dusjvann er uansett ikke så veldig mye mer apetittlig enn urin. Anonymkode: aa77d...76c
Anonym bruker Skrevet 6. juni #19 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Tips; Skaff deg sluk i dusjen. Møkkete dusjvann er uansett ikke så veldig mye mer apetittlig enn urin. Anonymkode: aa77d...76c Så skitten er jeg altså ikke at vannet som renner av kroppen min er like uhygienisk som urin. Hver sin lyst, men jeg vil altså ikke ha urin i kontakt med verken beina eller gulvet mitt. Anonymkode: 09a62...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. juni #20 Skrevet 6. juni Noen ganger, men jeg syns det lukter tiss. Gjør det nesten aldri nå. Men hvorfor ikke? Sparer litt spyling i do. Anonymkode: 5ce0c...9ed
Anonym bruker Skrevet 6. juni #21 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (1 time siden): Så skitten er jeg altså ikke at vannet som renner av kroppen min er like uhygienisk som urin. Hver sin lyst, men jeg vil altså ikke ha urin i kontakt med verken beina eller gulvet mitt. Anonymkode: 09a62...3eb Urin er ikke uhygienisk... Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #22 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er virkelig ikke tull. Men dere som tisser i dusjen er vel så vandt til lukta. Anonymkode: 2fe25...436 Nå er du bare dum... Anonymkode: d5526...426
Anonym bruker Skrevet 6. juni #23 Skrevet 6. juni Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Urin er ikke uhygienisk... Anonymkode: d5526...426 Nei, se det. Da er det jo bare å skvette rundt, som dyr. Da vasker du sikker ikke hendene etter toalettbesøk heller. Lekkert. Anonymkode: 09a62...3eb
Anonym bruker Skrevet 6. juni #24 Skrevet 6. juni Må jeg så må jeg, men ikke så ofte Anonymkode: 19eff...e8d
Anonym bruker Skrevet 6. juni #25 Skrevet 6. juni Urin er jo langt renere enn såpevann, så å snakke om hygiene i denne sammenhengen blir bare latterlig. Alt havner jo uansett i samme avløp, så det å tisse i dusjen er egentlig tidsbesparende, men som regel tisser man vel helst i do før man dusjer. Anonymkode: d866a...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå