Gå til innhold

Bag til over 400.000.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at han er nok i et miljø hvor dette er vanlig så hvorfor ikke. Fotballspillere er ikke ansvarlig for verdens fattigdom. 

Da kan vi nå heller spørre våre rike politikere hva de gir i veldedighet av privat formue. Jeg mener Vestre et år gav 14000 i veldedighet til Ap, men det har han nok fått igjen opp til flere ganger allerede. Hva med Støre og Stoltenberg? 

Anonymkode: 2ada1...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at han er nok i et miljø hvor dette er vanlig så hvorfor ikke. Fotballspillere er ikke ansvarlig for verdens fattigdom. 

Da kan vi nå heller spørre våre rike politikere hva de gir i veldedighet av privat formue. Jeg mener Vestre et år gav 14000 i veldedighet til Ap, men det har han nok fått igjen opp til flere ganger allerede. Hva med Støre og Stoltenberg? 

Anonymkode: 2ada1...c40

Hvorfor skal man spør om det? Og hvorfor vil du ikke spør Listhaug og Eriksen, i så fall?

Anonymkode: e8a7e...ebf

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor skal man spør om det? Og hvorfor vil du ikke spør Listhaug og Eriksen, i så fall?

Anonymkode: e8a7e...ebf

Jeg snakket om rike politikere. 

Anonymkode: 2ada1...c40

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg snakket om rike politikere. 

Anonymkode: 2ada1...c40

Så Astrup?

Men hvorfor skal de dele slike private opplysninger? De skatter antagelig ganske mye mer enn både deg og meg. 

Anonymkode: e8a7e...ebf

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Så Astrup?

Men hvorfor skal de dele slike private opplysninger? De skatter antagelig ganske mye mer enn både deg og meg. 

Anonymkode: e8a7e...ebf

Så hvorfor skal Haaland dele slik informasjon? Innlegget handlet om at han i stede for luksusprodukter heller burde gi penger til fattige. 

Anonymkode: 2ada1...c40

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.6.2026 den 13.12):

Så hvorfor skal Haaland dele slik informasjon? Innlegget handlet om at han i stede for luksusprodukter heller burde gi penger til fattige. 

Anonymkode: 2ada1...c40

Ingen krever at Haaland heller skal dele info om sin privatøkonomi? Det er offentlig hva han tjener og hva mye av det han kjøper koster, ellers er pengene hans helt private. 

Anonymkode: e8a7e...ebf

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.6.2026 den 13.48):

Det er bent ut tragisk. En bag har en faktisk materialverdi på absolutt maks 500-1000 kroner (hvis det ikke er skinn vi snakker om). Så kan vi, for å skru lønna høyt i været, legge på en tusenlapp til, til den som sydde bagen. Men så, vips! I det logoen syes på, så stiger "verdien" til astronomiske høyder. Det er en syk verden.

Anonymkode: 518cf...1e1

En tusenlapp til den som syr?? Det blir ikke rare timebetalingen til en faglært håndverker med lang erfaring.  Og du får ikke materialene for 500-1000, heller. Jeg er helt enig i at 400 000 er hårreisende, men man må faktisk betale for håndverk og materialer. 

Anonymkode: c6eb5...dcd

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

En tusenlapp til den som syr?? Det blir ikke rare timebetalingen til en faglært håndverker med lang erfaring.  Og du får ikke materialene for 500-1000, heller. Jeg er helt enig i at 400 000 er hårreisende, men man må faktisk betale for håndverk og materialer. 

Anonymkode: c6eb5...dcd

Made in ??

Anonymkode: 518cf...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...