Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:58 #26 Skrevet søndag kl 07:58 Jeg tenker at han er nok i et miljø hvor dette er vanlig så hvorfor ikke. Fotballspillere er ikke ansvarlig for verdens fattigdom. Da kan vi nå heller spørre våre rike politikere hva de gir i veldedighet av privat formue. Jeg mener Vestre et år gav 14000 i veldedighet til Ap, men det har han nok fått igjen opp til flere ganger allerede. Hva med Støre og Stoltenberg? Anonymkode: 2ada1...c40
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:14 #27 Skrevet søndag kl 09:14 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg tenker at han er nok i et miljø hvor dette er vanlig så hvorfor ikke. Fotballspillere er ikke ansvarlig for verdens fattigdom. Da kan vi nå heller spørre våre rike politikere hva de gir i veldedighet av privat formue. Jeg mener Vestre et år gav 14000 i veldedighet til Ap, men det har han nok fått igjen opp til flere ganger allerede. Hva med Støre og Stoltenberg? Anonymkode: 2ada1...c40 Hvorfor skal man spør om det? Og hvorfor vil du ikke spør Listhaug og Eriksen, i så fall? Anonymkode: e8a7e...ebf
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:27 #28 Skrevet søndag kl 09:27 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skal man spør om det? Og hvorfor vil du ikke spør Listhaug og Eriksen, i så fall? Anonymkode: e8a7e...ebf Jeg snakket om rike politikere. Anonymkode: 2ada1...c40
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:19 #29 Skrevet søndag kl 10:19 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jeg snakket om rike politikere. Anonymkode: 2ada1...c40 Så Astrup? Men hvorfor skal de dele slike private opplysninger? De skatter antagelig ganske mye mer enn både deg og meg. Anonymkode: e8a7e...ebf
Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:12 #30 Skrevet søndag kl 11:12 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Så Astrup? Men hvorfor skal de dele slike private opplysninger? De skatter antagelig ganske mye mer enn både deg og meg. Anonymkode: e8a7e...ebf Så hvorfor skal Haaland dele slik informasjon? Innlegget handlet om at han i stede for luksusprodukter heller burde gi penger til fattige. Anonymkode: 2ada1...c40
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #31 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (På 21.6.2026 den 13.12): Så hvorfor skal Haaland dele slik informasjon? Innlegget handlet om at han i stede for luksusprodukter heller burde gi penger til fattige. Anonymkode: 2ada1...c40 Ingen krever at Haaland heller skal dele info om sin privatøkonomi? Det er offentlig hva han tjener og hva mye av det han kjøper koster, ellers er pengene hans helt private. Anonymkode: e8a7e...ebf
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #32 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (På 20.6.2026 den 13.48): Det er bent ut tragisk. En bag har en faktisk materialverdi på absolutt maks 500-1000 kroner (hvis det ikke er skinn vi snakker om). Så kan vi, for å skru lønna høyt i været, legge på en tusenlapp til, til den som sydde bagen. Men så, vips! I det logoen syes på, så stiger "verdien" til astronomiske høyder. Det er en syk verden. Anonymkode: 518cf...1e1 En tusenlapp til den som syr?? Det blir ikke rare timebetalingen til en faglært håndverker med lang erfaring. Og du får ikke materialene for 500-1000, heller. Jeg er helt enig i at 400 000 er hårreisende, men man må faktisk betale for håndverk og materialer. Anonymkode: c6eb5...dcd
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #33 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): En tusenlapp til den som syr?? Det blir ikke rare timebetalingen til en faglært håndverker med lang erfaring. Og du får ikke materialene for 500-1000, heller. Jeg er helt enig i at 400 000 er hårreisende, men man må faktisk betale for håndverk og materialer. Anonymkode: c6eb5...dcd Made in ?? Anonymkode: 518cf...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå