Anonym bruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Haaland med veske til over 400.000. Jeg blir ikke imponert, greit han har penger til det - men det er jo bare harry!! Så mange mennesker som sliter, mye fattigdom, mennesker som lever på flukt, krig etc… selvfølgelig kan ikke Haaland redde verden, men en bag til 400.000 blir bare harry mener jeg. Har man såå mye penger, hva med å gi bidrag til et godt formål etc? Anonymkode: 2ccbf...6e5
Anonym bruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni Fotballspillere på det nivået er forvokste unger. De har aldri vært vanlige ungdommer fordi livet har bestått av trening og drømmer, og de blir aldri vanlige voksne. Kan ikke forvente at de er som vanlige folk. Den bagen koster en timelønn. La ham holde på. Så skal du ikke se bort fra at han gir til andre også. Antakelig mer enn du kommer til å gjøre hele livet når vi teller kroner og øre. Anonymkode: 43dfc...321
Anonym bruker Skrevet 3. juni #4 Skrevet 3. juni Han er blodharry, de lever helt i sin egen rosa boble. Han tjener over 800 millioner i året, han kunne gjort så mye godt for andre uten at det knapt hadde merktes økonomisk. Men det gjelder alle oppblåste overbetalte forballspillere. Anonymkode: 5d31e...9e6
Anonym bruker Skrevet 3. juni #5 Skrevet 3. juni Bare for å ha sagt det, du sier han kunne ha gitt pengene til veldedighet. Du vet at han bruker ganske mye penger på veldedighet allerede? Spesielt på barn, unge og funksjonshemmede Anonymkode: 6d0e2...aa8
Anonym bruker Skrevet 3. juni #6 Skrevet 3. juni Det kan jo være greit å ha fakta klart før man kaster seg på kritikk? Han bruker mye på luksus, absolutt, men han gir også mer enn noen av oss kan drømme om å gi til veldedighet. At fotballspillere er kvalmende overbetalt er én ting, men rike folk har brukt mye penger i all tid. Jeg syns det er maks harry å kritisere andre slik du gjør. Anonymkode: e8a7e...ebf
Anonym bruker Skrevet 3. juni #7 Skrevet 3. juni Utrolig flaut innlegg! Som flere andre skriver, gir Haaland masse til veldediget. Og selvsagt skal han få kjøpe dyre ting for pengene sine. Herregud for en misunnelse dere viser. Patetisk. Anonymkode: 45c2e...ad8
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 3. juni #8 Skrevet 3. juni Hvorfor skal han ikke få lov til å bruke pengene han selv tjener på hva han vil? (Dette gjelder absolutt alle ikke bare Haaland) Og siden du virker å være så veldig interessert i Haalands pengebruke er det jo rart at du ikke har fått med deg at han gir mye til veldighet og tilbake til Bryne og Jæren?
Anonym bruker Skrevet 3. juni #9 Skrevet 3. juni Han gir da masse til veldedighet. Jeg er overhodet ikke interessert i fotball, men likevel har jeg sett han personlig både gi og møte opp der barn og ungdom trenger litt ekstra motivasjon og boost. Litt harry er han absolutt, og vannvittig rik. Men jeg har aldri opplevd han som et dårlig menneske for det, det må da være mulig å være litt av flere ting. Er det noen som kan kjøpe en bag til 40.000 så er det sånne som han, og er det noen som kan være et godt forbilde for barn som drømmer om å bli fotballspillere er det sånne som han, og er det noen som kan gi til veldedighet er det sånne som han, så vidt jeg vet gjør han alle disse tingene... Anonymkode: 00c51...475
Anonym bruker Skrevet 3. juni #10 Skrevet 3. juni Har vi hatt de pengene og levd det livet hans, så hadde vi gjort det samme Anonymkode: 538e9...230
Anonym bruker Skrevet 4. juni #11 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (8 timer siden): Haaland med veske til over 400.000. Jeg blir ikke imponert, greit han har penger til det - men det er jo bare harry!! Så mange mennesker som sliter, mye fattigdom, mennesker som lever på flukt, krig etc… selvfølgelig kan ikke Haaland redde verden, men en bag til 400.000 blir bare harry mener jeg. Har man såå mye penger, hva med å gi bidrag til et godt formål etc? Anonymkode: 2ccbf...6e5 Han har råd til det. Han gir penger her og der. Google .La han få lov til å kjøpe seg en bag. Anonymkode: c87b0...b63
Anonym bruker Skrevet 4. juni #12 Skrevet 4. juni Denne banale pengeflashingen er blodharry, helt enig. Og det står jeg helt fritt til å mene, uten at det innebærer at jeg ikke mener Haaland kan bruke pengene sine på hva han vil. Selvsagt gir han til veldedighet, det skulle jaggu bare mangle med de summene han tjener. Rimelig sikker på at det er mange vanlige folk som gir like mye eller mer til veldedighet om man ser på andel av lønn, og ikke bare beløp. Anonymkode: 59827...fbe
prekæs Skrevet 4. juni #13 Skrevet 4. juni Det oser litt av nyrik russer ja. Og det kan jeg si uten et snev av misunnelse. Å tro at lykken finnes i å flashe penger er temmelig grunt. Det er ikke en dyr bag som gjør livet verdt å leve. Det er alt det andre mer personlige. Tryggheten med en god økonomi, å vite at familie og venner har det bra, vite at man selv har god helse og en kropp som virker. For all del. Hans penger. Men likevel ufattelig harry.
Anonym bruker Skrevet 4. juni #14 Skrevet 4. juni prekæs skrev (1 time siden): Det oser litt av nyrik russer ja. Og det kan jeg si uten et snev av misunnelse. Å tro at lykken finnes i å flashe penger er temmelig grunt. Det er ikke en dyr bag som gjør livet verdt å leve. Det er alt det andre mer personlige. Tryggheten med en god økonomi, å vite at familie og venner har det bra, vite at man selv har god helse og en kropp som virker. For all del. Hans penger. Men likevel ufattelig harry. Alt dette har han på plass. Og for han er dette som om jeg skulle kjøpt en bag til 4000,- Anonymkode: 7a348...0ea
Anonym bruker Skrevet 4. juni #15 Skrevet 4. juni Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Alt dette har han på plass. Og for han er dette som om jeg skulle kjøpt en bag til 4000,- Anonymkode: 7a348...0ea Mer 40 kroner, enn 4000. Anonymkode: 5d31e...9e6
Iiiiik Skrevet 4. juni #16 Skrevet 4. juni Å bli stjerne som 17-åring er rimelig utfordrende. Skulle likt å se den personen som går helt upåvirket gjennom livet av å være så ettertraktet og hyllet. Jeg synes faktisk han virker som en fin fyr, og at han har utviklet seg mye de siste par årene. Både de dyre bilene, veskene, klokkene og treningsdressene er et godt stykke unna det jeg liker, men med de inntektene han har, skjønner jeg at forbruket står i stil. Det er få av oss andre som bruker langt mindre enn vi tjener, og det er få som gir bort det meste av det de har til veldedighet. Han stiller opp på ganske mye, både ved å møte opp og å sponse.
☆☆☆ Skrevet 4. juni #17 Skrevet 4. juni Folk er forskjellige. Eg kan ikkje forstå gleda i ei veske i det heile tatt, langt mindre ei dyr veske. Eg kjenner fleire som har interesse for vesker, kan sjå kva som er ekte merkevare og ikkje og som kan kjøpe vesker til fleire tusenlappar. Det er heilt greit. Eg elskar gadgets og siklar mellom anna etter den beste Garmin-klokka. Førebels held eg meg i skinnet. Det er vel mange som ikkje ser poenget i den heller, spesielt for ei husmor i 40-åra med ekstremt lav toppfart og null planer på idrettsfronten sånn resultatsmessig. Eg tenker ein ikkje treng å forstå alt, noko kan ein berre akseptere at andre finn glede i utan at ein sjølv deler gleda.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:33 #18 Skrevet fredag kl 19:33 Hadde ikke sagt nei til veske samlingen hans😍 https://www.minmote.no/mote/tilbehoer/vesker/a/wrK7gd/erling-braut-haalands-luksusvesker-vekker-oppsikt Anonymkode: cb6de...c35
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:17 #19 Skrevet lørdag kl 08:17 Hvordan kan en bag koste 400 000 kr? Det er det jeg lurer på Anonymkode: caff9...d83
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:21 #20 Skrevet lørdag kl 10:21 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan kan en bag koste 400 000 kr? Det er det jeg lurer på Anonymkode: caff9...d83 Du får lese artikkelen. Og jeg hadde vært lykkelig med bare én av veskene hans. Anonymkode: e8a7e...ebf
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:48 #21 Skrevet lørdag kl 11:48 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan kan en bag koste 400 000 kr? Det er det jeg lurer på Anonymkode: caff9...d83 Det er bent ut tragisk. En bag har en faktisk materialverdi på absolutt maks 500-1000 kroner (hvis det ikke er skinn vi snakker om). Så kan vi, for å skru lønna høyt i været, legge på en tusenlapp til, til den som sydde bagen. Men så, vips! I det logoen syes på, så stiger "verdien" til astronomiske høyder. Det er en syk verden. Anonymkode: 518cf...1e1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 13:53 #22 Skrevet lørdag kl 13:53 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er bent ut tragisk. En bag har en faktisk materialverdi på absolutt maks 500-1000 kroner (hvis det ikke er skinn vi snakker om). Så kan vi, for å skru lønna høyt i været, legge på en tusenlapp til, til den som sydde bagen. Men så, vips! I det logoen syes på, så stiger "verdien" til astronomiske høyder. Det er en syk verden. Anonymkode: 518cf...1e1 Det gjelder jo egentlig alle typer produkter og tjenester Anonymkode: 7a348...0ea
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 14:39 #23 Skrevet lørdag kl 14:39 Så hva ville en ok bag vært for ham da og hvorfor skal andre bedømme det? Anonymkode: 79f7d...d5b
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:54 #24 Skrevet lørdag kl 16:54 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det gjelder jo egentlig alle typer produkter og tjenester Anonymkode: 7a348...0ea Til en viss grad, men slett ikke alltid. Anonymkode: 518cf...1e1
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:23 #25 Skrevet lørdag kl 21:23 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Til en viss grad, men slett ikke alltid. Anonymkode: 518cf...1e1 Men på det aller meste er det jo slik Anonymkode: 7a348...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå