Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:22 #26 Skrevet søndag kl 14:22 Jeg føler Liva Ingebrigtsen. Hun er fantastisk kreativ. Anonymkode: f9828...91f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:26 #27 Skrevet søndag kl 18:26 Følger en del som driver med musikk og musikk relatert. Techno Tina på TikTok er en favoritt 🥳 Synes også "rosabloggere" som Raad og Linni også er morsomt å sjekke innimellom Anonymkode: 743f7...47a
Anonym bruker Skrevet mandag kl 08:30 #28 Skrevet mandag kl 08:30 Anonym bruker skrev (18 timer siden): I tillegg lurer jeg oppriktig på hva som er galt med sk. Rosabloggere. Hvorfor kan man ikke få lov til å ty til litt enkel og lett underholdning i blant? Tviler på at dere kun sitter og ser på nyheter og dokumentarer hele tiden. Jeg har en meget tung jobb der jeg må forholde meg til krevende skriftlig materiale til daglig, og jeg har et stort behov for å kunne slappe av med lett underholdning. Anonymkode: c7894...09c Jeg sammenligner rosabloggerne med de "glossa magasinene" som fantes før. Da jeg var tenåring leste jeg Det nye o.l. blader som kom en gang i mnd, dagens tenåringer har aldri lest en uke- eller månedsblad. De får sine sminketips, klestips, treningstips, oppskrifter osv fra sosiale medier. Det er akkurat de samme tingene som vi leste i bladene våre. Eneste som har forsvunnet på veien er horoskopene 🤣 Det er klart det er et problem at dagens underholdning og tips fullstendig mangler en redaksjon som kan trimme vekk uvettige råd o.l., og det jobbes det med. Men bortsett fra det har bare underholdningen flyttet seg fra et sted til et annet. Anonymkode: 24c95...13f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå