Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:24 #1 Skrevet lørdag kl 22:24 Hvilke(n) er deres favoritt influensere? Gine Margrethe er nok min Anonymkode: 6f5d2...c5c
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:45 #2 Skrevet lørdag kl 22:45 Jeg liker Ulrikke Brandstorp. Line Victoria Husby. Helle Ørbeck. Selda. Kristin Helland. Følger de på snap. Jeg er 42. Mote osv er jeg ikke så opptatt av. Anonymkode: a33a9...b19
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:14 #3 Skrevet søndag kl 06:14 Jeg følger kun Kristin Helland. Anonymkode: 4474d...50a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:23 #4 Skrevet søndag kl 06:23 Isabel Raad! Hun er så utrolig morsom, og selvironisk. Digger henne. Anonymkode: c7894...09c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:29 #5 Skrevet søndag kl 06:29 Eneste jeg følger er Ida, hun rettsmedisineren på Instagram. Synes det er veldig interessant å høre om hennes arbeid, selv om det kan være litt grotesk noen ganger. Anonymkode: e82a9...30e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 06:42 #6 Skrevet søndag kl 06:42 Emilie Nereng (hun er bare så gøyal), Sunniva Rose, UnderbaraClara og Henrik Troy (begynner å bli litt lei av ham, men innimellom er han morsom) Anonymkode: 8167a...25e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:10 #7 Skrevet søndag kl 08:10 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hvilke(n) er deres favoritt influensere? Gine Margrethe er nok min Anonymkode: 6f5d2...c5c Her er det mest voksne folk. Og de få voksne som følger dumme influensere er faktisk enda dummere selv. Lag heller et innlegg på kvinneguiden, der kan du skrive om idiotien din. Anonymkode: a9ffe...7c6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:14 #8 Skrevet søndag kl 08:14 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Her er det mest voksne folk. Og de få voksne som følger dumme influensere er faktisk enda dummere selv. Lag heller et innlegg på kvinneguiden, der kan du skrive om idiotien din. Anonymkode: a9ffe...7c6 Det finnes "influencere" som ikke er rosa-bloggere Anonymkode: 8167a...25e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:00 #9 Skrevet søndag kl 10:00 Eneste jeg følger er Kristine Ilstad, hun som har Det søte liv. Er stort sett bake og matlagingsinfluensere som dukker opp hos meg. Men jeg liker Emilie Nereng, hun er søt. Også digger jeg når influensere bruker statusen sin til gode ting, som han som løp Oslo-Kristiansand nå og samlet inn over 600.000 kr til kreftforeningen, Oliver et eller annet. Anonymkode: 24c95...13f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:07 #10 Skrevet søndag kl 10:07 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her er det mest voksne folk. Og de få voksne som følger dumme influensere er faktisk enda dummere selv. Lag heller et innlegg på kvinneguiden, der kan du skrive om idiotien din. Anonymkode: a9ffe...7c6 Slike utsagn er det dummeste jeg leser! Totalt uvitende og ignorant. Anonymkode: c7894...09c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 10:52 #11 Skrevet søndag kl 10:52 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Her er det mest voksne folk. Og de få voksne som følger dumme influensere er faktisk enda dummere selv. Lag heller et innlegg på kvinneguiden, der kan du skrive om idiotien din. Anonymkode: a9ffe...7c6 Her viser jo du at du er dummest av alle. Hi har fått flere svar på innlegget sitt, så bare der bæsjer du jo på leggen. Det finnes mye mer enn rosabloggere der ute. Jeg følger som sagt Kristin Helland som deler hvordan livet som kronisk syk er. Kontoen hennes er en blanding av hjerteskjærende smerte og håpløshet til hysterisk morsomme sketsjer. Den kontoen har fått meg til å bli et mer tolerant og empatisk menneske ved å sette fokus på at alle er mer enn det man ser ved første øyekast. For eksempel. Anonymkode: 4474d...50a
Iiiiik Skrevet søndag kl 10:57 #12 Skrevet søndag kl 10:57 Jeg har en sønn som har en ganske populær podcast om sin interesse, så følger ham. Gjennom ham har jeg blitt kjent med en del andre, men følger ingen av dem fast. Følger ellers en del bake- og strikkekontoer, men kan kanskje ikke kalles influensere.
Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:54 #13 Skrevet søndag kl 11:54 Anonym bruker skrev (1 time siden): Her viser jo du at du er dummest av alle. Hi har fått flere svar på innlegget sitt, så bare der bæsjer du jo på leggen. Det finnes mye mer enn rosabloggere der ute. Jeg følger som sagt Kristin Helland som deler hvordan livet som kronisk syk er. Kontoen hennes er en blanding av hjerteskjærende smerte og håpløshet til hysterisk morsomme sketsjer. Den kontoen har fått meg til å bli et mer tolerant og empatisk menneske ved å sette fokus på at alle er mer enn det man ser ved første øyekast. For eksempel. Anonymkode: 4474d...50a På tide å begynne å se på Dagsrevyen snart. Voks opp! Anonymkode: a9ffe...7c6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:06 #14 Skrevet søndag kl 12:06 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): På tide å begynne å se på Dagsrevyen snart. Voks opp! Anonymkode: a9ffe...7c6 🙈 Anonymkode: 731c4...b46
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:41 #15 Skrevet søndag kl 12:41 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): På tide å begynne å se på Dagsrevyen snart. Voks opp! Anonymkode: a9ffe...7c6 Hvor enkel er du som ikke skjønner at man kan gjøre flere ting. Eller er det slik at siden du henger her så betyr det at du ikke ser nyheter eller dokumentarer? På seg selv kjenner man andre, osv? Anonymkode: 4474d...50a
Anonym bruker Skrevet søndag kl 12:47 #16 Skrevet søndag kl 12:47 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvor enkel er du som ikke skjønner at man kan gjøre flere ting. Eller er det slik at siden du henger her så betyr det at du ikke ser nyheter eller dokumentarer? På seg selv kjenner man andre, osv? Anonymkode: 4474d...50a Spot on! Anonymkode: c7894...09c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:26 #17 Skrevet søndag kl 13:26 KristjanaVera og Eldfrid er mine to favoritter Anonymkode: 57a80...d0e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:37 #18 Skrevet søndag kl 13:37 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Her er det mest voksne folk. Og de få voksne som følger dumme influensere er faktisk enda dummere selv. Lag heller et innlegg på kvinneguiden, der kan du skrive om idiotien din. Anonymkode: a9ffe...7c6 Jeg tror ikke du helt har fått med deg hva som skjer i medieverden. Tiden med lineær tv som underholdningsmedium nr 1 er forbi. Folk velger andre underholdningskanaler nå, som podcaster, snap, tiktok, og diverse. En influenser kan være så mangt, det er folk som strikker, baker, snekrer, trener, pusser opp, har hundeoppdrett, gårdsbruk osv. listen er uendelig. I dag velger man underholdningskanaler på en annen måte en før, og gjerne spisset ut fra egne interesser og hobbyer. I dag kan en influenser sammenlignes med det man på 70 og 80-tallet kalte en programleder, bare at man fikk ikke noe valg, det var nå NRK og hva du nå enn fikk matet gjennom TV. Så klart det finnes rosabloggere der ute, men "gamlinger" som meg og tydeligvis deg, har en tendens til å tro at det er kun det influenserverden handler om. Du må henge litt med i svingene. Anonymkode: 57a80...d0e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:44 #19 Skrevet søndag kl 13:44 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke du helt har fått med deg hva som skjer i medieverden. Tiden med lineær tv som underholdningsmedium nr 1 er forbi. Folk velger andre underholdningskanaler nå, som podcaster, snap, tiktok, og diverse. En influenser kan være så mangt, det er folk som strikker, baker, snekrer, trener, pusser opp, har hundeoppdrett, gårdsbruk osv. listen er uendelig. I dag velger man underholdningskanaler på en annen måte en før, og gjerne spisset ut fra egne interesser og hobbyer. I dag kan en influenser sammenlignes med det man på 70 og 80-tallet kalte en programleder, bare at man fikk ikke noe valg, det var nå NRK og hva du nå enn fikk matet gjennom TV. Så klart det finnes rosabloggere der ute, men "gamlinger" som meg og tydeligvis deg, har en tendens til å tro at det er kun det influenserverden handler om. Du må henge litt med i svingene. Anonymkode: 57a80...d0e I tillegg lurer jeg oppriktig på hva som er galt med sk. Rosabloggere. Hvorfor kan man ikke få lov til å ty til litt enkel og lett underholdning i blant? Tviler på at dere kun sitter og ser på nyheter og dokumentarer hele tiden. Jeg har en meget tung jobb der jeg må forholde meg til krevende skriftlig materiale til daglig, og jeg har et stort behov for å kunne slappe av med lett underholdning. Anonymkode: c7894...09c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:48 #20 Skrevet søndag kl 13:48 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): I tillegg lurer jeg oppriktig på hva som er galt med sk. Rosabloggere. Hvorfor kan man ikke få lov til å ty til litt enkel og lett underholdning i blant? Tviler på at dere kun sitter og ser på nyheter og dokumentarer hele tiden. Jeg har en meget tung jobb der jeg må forholde meg til krevende skriftlig materiale til daglig, og jeg har et stort behov for å kunne slappe av med lett underholdning. Anonymkode: c7894...09c Veldig enig. Men mennesker "litt oppi åra" har bare ikke fått med seg at underholdningskanalene har flyttet seg fra TV til andre plattformer. Anonymkode: 57a80...d0e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:59 #21 Skrevet søndag kl 13:59 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Veldig enig. Men mennesker "litt oppi åra" har bare ikke fått med seg at underholdningskanalene har flyttet seg fra TV til andre plattformer. Anonymkode: 57a80...d0e Seriøst? Du tror 95-åringene henger her? Anonymkode: 037ee...6b8
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:03 #22 Skrevet søndag kl 14:03 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Seriøst? Du tror 95-åringene henger her? Anonymkode: 037ee...6b8 Hahaha, nei? Anonymkode: 57a80...d0e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:06 #23 Skrevet søndag kl 14:06 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Veldig enig. Men mennesker "litt oppi åra" har bare ikke fått med seg at underholdningskanalene har flyttet seg fra TV til andre plattformer. Anonymkode: 57a80...d0e Det der er jo bare fordommer. Anonymkode: 731c4...b46
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:11 #24 Skrevet søndag kl 14:11 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det der er jo bare fordommer. Anonymkode: 731c4...b46 Det er vel heller se som kaller folk som ser på infuencere dumme, som har fordommer. Anonymkode: c7894...09c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:20 #25 Skrevet søndag kl 14:20 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det der er jo bare fordommer. Anonymkode: 731c4...b46 Ja, jeg satte det jo litt på spissen, men du skjønner hva jeg mener Anonymkode: 57a80...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå