Gå til innhold

Mister menn kåtheten etter dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Det er slik det ofte fungerer. Det gjelder begge kjønn, ikke bare menn. Det er ikke menn som liker å jakte. Det kommer mer an på hvor viktig det er for en person å få oppmerksomhet, og hvor vanlig det er for denne personen. 
Hvis du gir mye oppmerksomhet til en som ikke er vant med oppmerksomhet, da får du god respons. Motsatt gjelder til en person som er vant med mye oppmerksomhet. Da bør du holde igjen, om du ønsker oppmerksomhet. Å gi oppmerksomhet er en balansegang, som kan slå feil ut om du gir for mye eller for lite. Det blir vanligvis feil å gi oppmerksomhet til andre, når det er du selv som ønsker oppmerksomhet. Det er der du er nå, i ditt forhold til han. Det kan lett virke mot sin hensikt.

Anonymkode: 3e7bd...002

Ja det er gjerne sånn. Nå er vi ferdige igjen. Dette er så utrolig dumt, men han orket ikke mer siden jeg ble masete. Ham ville ikke føle seg kvalt, men jeg vet inmerst inne at han bryr seg. Det kan være han har kloa i ei annen ei nå, men jeg er heldgivis ikke så såret som jeg ble sist. Hadde jeg fått napp på en annen mann, så vil han se at det ikke er noen vei tilbake. Han sa han bare ville se alt an fremover, akkurat som om det kun går etter hans primisser. -Ts

Anonymkode: cf729...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...