Anonym bruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Meg og han jeg dater teaser hverandre føere ganger. Han kan være skikkelig dagenderpå kåt og veldig lysten til neste dag helt skrudd av. Uten å tatt seg en runk. Han jobber borte og tar seg ei fyllekule med kollegaer o.l, er supergira etterpå og vil se meg. Da jeg ikke har hatt tid til å vise han, gjøre noe, men vil det neste dag - så er han gjerne off. Er det ikke slik med menn at det «må» ut? For slippe kåtheten? Eller forsvinner den bare bort dagen etter som ingenting? Han hadde ikke fått utløsning men helt off dagen etter da jeg var klar. Det kan være noe frustrerende Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Kåthet kan gå over uten utløsning ja, både for menn og kvinner. Anonymkode: ad3df...914
Anonym bruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Sexlysten hos menn går ikke over av seg selv, det er riktig, den vokser hele tiden fram til utløsning. Men den kan fortrenges midlertidig av bekymringer og problemer, eller andre ting han synes er viktig i øyeblikket. Da vil den dyttes nedover på listen over hva som opptar han mest. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Sexlysten hos menn går ikke over av seg selv, det er riktig, den vokser hele tiden fram til utløsning. Men den kan fortrenges midlertidig av bekymringer og problemer, eller andre ting han synes er viktig i øyeblikket. Da vil den dyttes nedover på listen over hva som opptar han mest. Anonymkode: 3e7bd...002 Ja, han virket bare totalt uinteressert dagen etter. Trodde da han hadde fått "utløpet" sitt men neida, han hadde ikke tatt noen runk. Jeg trodde bare menn var annerledes der. Enn oss kvinner. Vi er også (eller JEG er) iallefall kåt der og da og om jeg ikke får det ut, så forsvinner det dagen etter. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ja, han virket bare totalt uinteressert dagen etter. Trodde da han hadde fått "utløpet" sitt men neida, han hadde ikke tatt noen runk. Jeg trodde bare menn var annerledes der. Enn oss kvinner. Vi er også (eller JEG er) iallefall kåt der og da og om jeg ikke får det ut, så forsvinner det dagen etter. Anonymkode: cf729...f5f Jeg vet ikke om jeg forstår deg rett, pratet dere sammen dagen etter, eller traff du han? Var han bare ekstra gira av alkohol, så nå er hemningene tilbake? Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg forstår deg rett, pratet dere sammen dagen etter, eller traff du han? Var han bare ekstra gira av alkohol, så nå er hemningene tilbake? Anonymkode: 3e7bd...002 Aboff, nei jeg må innrømme jeg føler litt mindre aktivitet fra hans side nå. Vi var før åpne, helt til jeg satt ned foten å krevde at vi enten gjorde det helt slutt eller så får vi kun ha hverandre. Det har vi frem til nå den siste tiden. Men så har han andret seg litt, snakket om at han muligens trengte litt space. Da ville jeg gjøre alt for å holde på han og vi forrsatte bare oss (tror jeg). Du har rett i det at når han er full, så blir han ekstremt overkåt og gira. Han sluknet og bke stille fra kl 17 og sov da til neste morgen. Ingen aktivitet på facebook, så han må ha sovet. Lurer påå om stoff kan påvirke? Og at mam sover i så mange timer i strekk? En av de første tingene jeg spurte om da vi ble kjent var om han gikk på noe (så mange som gjør det idag), men nei, han blå nektet. Jeg er stetk motstander av det ser du. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (38 minutter siden): tt, pratet dere sammen dagen etter, eller traff du han? Vi pratet litt idag men fikk ingen kontakt igår. Han var helt overload og veldig gira. Idag helt roliig og ikke kåt. Kanskje alkohol/stoff kan påvirke Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #8 Skrevet 22. mai Hvis han hadde behov for å sove så lenge er det ikke merkelig at han ikke var aktiv på andre måter. Da overskygget søvnbehovet alt annet. Du bør ikke overtenke ord fra menn. De legger ikke alltid så mye i hva de sier eller ikke sier. Det kan virke som at han tenker at du maser litt. Da er det ofte best å trekke seg litt unna. Du får han ikke mot hans vilje uansett. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvis han hadde behov for å sove så lenge er det ikke merkelig at han ikke var aktiv på andre måter. Da overskygget søvnbehovet alt annet. Du bør ikke overtenke ord fra menn. De legger ikke alltid så mye i hva de sier eller ikke sier. Det kan virke som at han tenker at du maser litt. Da er det ofte best å trekke seg litt unna. Du får han ikke mot hans vilje uansett. Anonymkode: 3e7bd...002 Ja jeg tror det. Han hadde nok behov for søvn og mulig ble det prioriteringen her. Jeg syntes bare det er rart hvort forskjellige dagene kan være, igår kjempekåt men ikke idag. Idag var jeg fortsatt og vi begynte nesten å krangle fordi jeg ikke fikk tilbake idag. Det var litt frustrerende bare... Har jo også mitt behov. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #10 Skrevet 22. mai Alle er forskjellige. Avstander kan være vanskelig. Noen trekker seg unna fordi alt blir så vanskelig. Da kan kontakt gjøre det enda vanskeligere, og oppleves bare nytteløst og frustrerende. Kanskje derfor han sier han trenger litt space. Menn kan være utålmodige og rastløse, å være kåt på tlf blir fort litt meningsløst. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Alle er forskjellige. Avstander kan være vanskelig. Noen trekker seg unna fordi alt blir så vanskelig. Da kan kontakt gjøre det enda vanskeligere, og oppleves bare nytteløst og frustrerende. Kanskje derfor han sier han trenger litt space. Menn kan være utålmodige og rastløse, å være kåt på tlf blir fort litt meningsløst. Anonymkode: 3e7bd...002 Skjønner... takk for utfyllende svar. Han sa nettopp at vi bare kan gi hverandre opp og stoppe alt siden alt ble så styrete sa han. Samme regla har vi vært gjennom før, men til syvende og sist så klarer han ikke å slippe meg helt. Han kommer alltid snikende tilbake igen og blir så voldsom som han ble igår. Vi er vanskelige (eller godt mulig jeg) Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai Ta vare på deg selv du, og la han komme når han ønsker, om du ønsker. Så ser dere hva det blir til etter hvert. Ting tar tid. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #13 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ta vare på deg selv du, og la han komme når han ønsker, om du ønsker. Så ser dere hva det blir til etter hvert. Ting tar tid. Anonymkode: 3e7bd...002 🤍🩷 Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #14 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Ta vare på deg selv du, og la han komme når han ønsker, om du ønsker. Så ser dere hva det blir til etter hvert. Ting tar tid. Anonymkode: 3e7bd...002 Er du mann eller dame? Du setter det veldig i perspektiv, så ble bedre. Tror du han er like lysten på meg nå som igår eller andre dager selvom det ikke føles sånn? Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #15 Skrevet 22. mai På'n igjen ja Du vet ikke om han har ordna seg selv eller ikke. Han kan jo si han ikke har det så mye han bare orker. Og spiller det noe rolle? Han leker jo bare med deg. Anonymkode: a10ef...ca3
Anonym bruker Skrevet 22. mai #16 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (8 minutter siden): På'n igjen ja Du vet ikke om han har ordna seg selv eller ikke. Han kan jo si han ikke har det så mye han bare orker. Og spiller det noe rolle? Han leker jo bare med deg. Anonymkode: a10ef...ca3 Jeg spurte, men fikk sikkert uærlig svar, sammedrt. Påan igjen? Vi har vært på, sv på av lenge. Like vanskelig for begge å kvitte seg med hverandre. Idag er han litt sur fordi jeg maser, igår "maste" han. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #17 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Er du mann eller dame? Du setter det veldig i perspektiv, så ble bedre. Tror du han er like lysten på meg nå som igår eller andre dager selvom det ikke føles sånn? Anonymkode: cf729...f5f Husk at jeg vet ingen ting om dere to, så du må tenke selv hvordan du skal håndtere dette. Jeg tør ikke si noe om hvilken lyst han har, det blir bare gjetning fra min side. Ikke overtenk, ikke mas. Bruk tiden på nyttigere ting. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 22. mai #18 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg spurte, men fikk sikkert uærlig svar, sammedrt. Påan igjen? Vi har vært på, sv på av lenge. Like vanskelig for begge å kvitte seg med hverandre. Idag er han litt sur fordi jeg maser, igår "maste" han. Anonymkode: cf729...f5f Husk at du får akkurat det du tillater deg selv å få... Anonymkode: a10ef...ca3
Anonym bruker Skrevet 22. mai #19 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Husk at du får akkurat det du tillater deg selv å få... Anonymkode: a10ef...ca3 Ja det er sant . Det som mange ganger skjer er når jeg trekker meg bort, så kommer han mer til meg. Blir jeg mye over lengre tid blir han lei Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 22. mai #20 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ja det er sant . Det som mange ganger skjer er når jeg trekker meg bort, så kommer han mer til meg. Blir jeg mye over lengre tid blir han lei Anonymkode: cf729...f5f Hvorfor tviholder du på han? Anonymkode: a10ef...ca3
Anonym bruker Skrevet 22. mai #21 Skrevet 22. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvorfor tviholder du på han? Anonymkode: a10ef...ca3 Vet ikke... tiltrekningen og det at han har de dagene der han virker helt hektet og gal etter meg, for så tie å stoppe litt gjør meg crazy. For alt jeg vet kan det være han gjør det veldig bevisst. De gangene vi har avsluttet har han prøvd å få meg hektet igjen tiden etter. De gangene vi har kranglet sier han gjerne " det er dette jeg mener, jeg orker ikke mas de dagene jeg er opptatt," osv... men så har vi det veldig fint når vi har det fint. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 23. mai #22 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (På 22.5.2026 den 13.43): Ta vare på deg selv du, og la han komme når han ønsker, om du ønsker. Så ser dere hva det blir til etter hvert. Ting tar tid. Anonymkode: 3e7bd...002 Det skal jeg. Merker han vil ha meg, men mer når jeg gir mindre av meg. Tror menn liker stadig den jakten. Anonymkode: cf729...f5f
Anonym bruker Skrevet 23. mai #23 Skrevet 23. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det skal jeg. Merker han vil ha meg, men mer når jeg gir mindre av meg. Tror menn liker stadig den jakten. Anonymkode: cf729...f5f Det er slik det ofte fungerer. Det gjelder begge kjønn, ikke bare menn. Det er ikke menn som liker å jakte. Det kommer mer an på hvor viktig det er for en person å få oppmerksomhet, og hvor vanlig det er for denne personen. Hvis du gir mye oppmerksomhet til en som ikke er vant med oppmerksomhet, da får du god respons. Motsatt gjelder til en person som er vant med mye oppmerksomhet. Da bør du holde igjen, om du ønsker oppmerksomhet. Å gi oppmerksomhet er en balansegang, som kan slå feil ut om du gir for mye eller for lite. Det blir vanligvis feil å gi oppmerksomhet til andre, når det er du selv som ønsker oppmerksomhet. Det er der du er nå, i ditt forhold til han. Det kan lett virke mot sin hensikt. Anonymkode: 3e7bd...002
Anonym bruker Skrevet 24. mai #24 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er slik det ofte fungerer. Det gjelder begge kjønn, ikke bare menn. Det er ikke menn som liker å jakte. Det kommer mer an på hvor viktig det er for en person å få oppmerksomhet, og hvor vanlig det er for denne personen. Hvis du gir mye oppmerksomhet til en som ikke er vant med oppmerksomhet, da får du god respons. Motsatt gjelder til en person som er vant med mye oppmerksomhet. Da bør du holde igjen, om du ønsker oppmerksomhet. Å gi oppmerksomhet er en balansegang, som kan slå feil ut om du gir for mye eller for lite. Det blir vanligvis feil å gi oppmerksomhet til andre, når det er du selv som ønsker oppmerksomhet. Det er der du er nå, i ditt forhold til han. Det kan lett virke mot sin hensikt. Anonymkode: 3e7bd...002 Eller hva med å gi faen i å spille spill, og være enig om grunnleggende ting før man begir seg ut på hverandre? Anonymkode: a10ef...ca3
Anonym bruker Skrevet 24. mai #25 Skrevet 24. mai Anonym bruker skrev (På 22.5.2026 den 22.50): Vet ikke... tiltrekningen og det at han har de dagene der han virker helt hektet og gal etter meg, for så tie å stoppe litt gjør meg crazy. For alt jeg vet kan det være han gjør det veldig bevisst. De gangene vi har avsluttet har han prøvd å få meg hektet igjen tiden etter. De gangene vi har kranglet sier han gjerne " det er dette jeg mener, jeg orker ikke mas de dagene jeg er opptatt," osv... men så har vi det veldig fint når vi har det fint. Anonymkode: cf729...f5f Du ender opp med å bli såra. Eller det er du allerede. Men det vet du jo Anonymkode: a10ef...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå