Optatium Skrevet 19. mai #26 Skrevet 19. mai Alternativt en stor kyllingsalat med nøtter, salat og grønt, egg og ost til.
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 07:37 #27 Skrevet onsdag kl 07:37 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Du kan tro på det der om du vil, men jeg forbeholder meg retten til å peke en lang stygg snørrete nese av dine egenproduserte matoppheng. Anonymkode: d7bf3...3a2 Når jeg har gått fra 4-6 migreneanfall i uken til 1-3 i måneden og nå faktisk fungerer i hverdagen, hvordan kan du da kalle den dietten tull? Mener du helt seriøst at jeg burde leve med 4-6 migreneanfall i uken, være sykemeldt halvparten av tiden og i fare for å havne på AAP og muligens delvis uføre etterhvert? Med den dietten har jeg ikke noe problem med å jobbe fult og ta meg av barna mine Anonymkode: e4785...162
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 08:28 #28 Skrevet onsdag kl 08:28 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Når jeg har gått fra 4-6 migreneanfall i uken til 1-3 i måneden og nå faktisk fungerer i hverdagen, hvordan kan du da kalle den dietten tull? Mener du helt seriøst at jeg burde leve med 4-6 migreneanfall i uken, være sykemeldt halvparten av tiden og i fare for å havne på AAP og muligens delvis uføre etterhvert? Med den dietten har jeg ikke noe problem med å jobbe fult og ta meg av barna mine Anonymkode: e4785...162 Og bare for å ha sagt det, jeg har gjort dette i samråd med fastlegen og blitt fulgt opp med blodprøver. Jeg har alt jeg trenger av vitaminer og mineraler, mengden fettsyrer har sunket, og andelen av de gode fettsyrene har økt. Det vil si, foruten vesentlig mindre migrene viser blodprøver at jeg nå også har en sunnere kropp. Dersom man googler migrene og keto får man også flere treff på at forskning indikerer at et ketogent kosthold kan ha en positiv innvirkning på migrene, men for øyeblikket forskningsgunnlaget for lite til å entydig konkludere med det Anonymkode: e4785...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå