Gå til innhold

Har du noengang gjort noe ulovlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har stjelt fra matbutikker. Hatt sex før ekteskapet. Kjørt for fort. 

Anonymkode: 8b6a4...c99

Du, vær så snill, da. Sex og ekteskap, det er ikke lovfestet, heldigvis, eller gudskjelov, for å si det sånn. 

Anonymkode: b8880...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 16.5.2026 den 7.38):

Hvem sier at jeg er stolt av det? Det er ingen dans på roser å vokse opp fattig i en meget rik kommune. Nå sier jeg ikke at alle fattige stjeler, men som tenåring var det lett å ty til de grepene. Når alle andre gikk med Levis, Converse osv, skulle man som tenåring ønske at man var lik de andre. Derfor stjal jeg. Jeg jobbet også, men de pengene gikk til busskort, mat, bind osv. 
Når det kommer til å gå rundt og være gangster, ble det sånn grunnet forelskelse. De kjekke gutta var enten gangstere eller bolere. Så da ble det sånn da! 
Sjekk Harald Eia sin sketsj om Rykkinn på Åpen post. Det var faktisk tungt å være ung og lovlydig der på 80- og 90-tallet 🙈

Spørsmålet til hi var ikke hva er du stolt over, men om man har gjort noe kriminelt.

Anonymkode: 51ada...39d

Vi hadde også dårlig råd, men det kunne aldri ha fallet meg inn å stjele for å få tak i merkeklær. 

Men så var ikke jeg så opphengt i merkeklær heller, jeg hang på Blitz.............

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (18 minutter siden):

Vi hadde også dårlig råd, men det kunne aldri ha fallet meg inn å stjele for å få tak i merkeklær. 

Men så var ikke jeg så opphengt i merkeklær heller, jeg hang på Blitz.............

Ja de er jo ikke kjent for å være særlig lovlydige akkurat.

Anonymkode: 89b20...89f

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er bare en myte

Anonymkode: 15140...a02

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

De som en felles-betegnelse er feil. Ingen av de jeg hang med der var kriminelle. Men man har jo alltid lovløse i alle samfunnslag 😉 Blitzere var ikke så mye verre enn "alle andre", tro det eller ei. 

Skrevet

Jeg stjal sminke og øredobber fra butikker når jeg var 13-14 år. Sluttet når venninnen min ble tatt. Drakk sprit og røyket da jeg var mellom 15 og 18 år. Ikke kjørt i fylla selv, men sittet på med folk som jeg visste hadde drukket. Aldri prøvd narkotika.  

Anonymkode: 5e209...ddd

Skrevet

Dytt😊 

Anonymkode: 1d5bd...130

Skrevet

Jeg hang med en venninne som stjal og ble med. En gang stjal jeg en bukse ved å ha på buksa under egen bukse. Jeg ble så redd da jeg skulle ut av butikken at jeg aldri gjentok. Jeg skjønte at det ikke smaker med stjålne plagg heldigvis. Husker redselen som om det var i går. Jeg ble redd for tilfellet den begynte å pipe da jeg skulle ut av butikken og at jeg ble tatt. Det var ikke verdt det i det hele tatt. Jeg kan ellers ligge i 75 kmh i 60 sone. I går kjørte jeg på oransje lys som ble rødt før jeg var ute av krysset. 

Anonymkode: f6865...170

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hang med en venninne som stjal og ble med. En gang stjal jeg en bukse ved å ha på buksa under egen bukse. Jeg ble så redd da jeg skulle ut av butikken at jeg aldri gjentok. Jeg skjønte at det ikke smaker med stjålne plagg heldigvis. Husker redselen som om det var i går. Jeg ble redd for tilfellet den begynte å pipe da jeg skulle ut av butikken og at jeg ble tatt. Det var ikke verdt det i det hele tatt. Jeg kan ellers ligge i 75 kmh i 60 sone. I går kjørte jeg på oransje lys som ble rødt før jeg var ute av krysset. 

Anonymkode: f6865...170

For veldig mange år siden så var jeg på kjøpesenter og vimset rundt i butikker og kikket på klær. Gikk ut av en butikk og gikk ganske langt nedover gangene før jeg oppdaget at jeg fremdeles hadde et plagg hengende over armen, Den redselen som tok meg da, og fikk meg nærmest til å løpe tilbake til butikken med plagget,den ville jeg aldri kjenne på igjen, grusomt. Jeg var livredd for at securitas holdt øye med meg og trodde jeg stjal.

Anonymkode: 2be81...995

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

For veldig mange år siden så var jeg på kjøpesenter og vimset rundt i butikker og kikket på klær. Gikk ut av en butikk og gikk ganske langt nedover gangene før jeg oppdaget at jeg fremdeles hadde et plagg hengende over armen, Den redselen som tok meg da, og fikk meg nærmest til å løpe tilbake til butikken med plagget,den ville jeg aldri kjenne på igjen, grusomt. Jeg var livredd for at securitas holdt øye med meg og trodde jeg stjal.

Anonymkode: 2be81...995

Noe lignende skjedde meg midt under ammetåken. Jeg hadde bagvognen med inn i butikken og la bleiepakken i kurven under vogna for å ha hendene fri til de 2-3 andre varene jeg skulle ha. Betalte for varene og trillet ut. Oppdaget ikke bleiepakken før jeg kom hjem, og jeg må innrømme at jeg talte på knappene om jeg skulle orke å gå tilbake til butikken og gjøre opp for meg. Heldigvis gjorde jeg det, for jeg var observert da jeg dro, men siden jeg var fast kunde ville de gi meg en sjans til å gjøre opp for meg. Etter den gangen har jeg gått tilbake uansett om jeg har fått med meg noe jeg ikke har betalt for (ikke at det skjer særlig ofte, altså).

Skal jeg først gjøre meg til kjeltring så skal det være for ganske mange flere nuller bak tallet enn en bleiepakke 😝

Anonymkode: 97139...928

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...