Anonym bruker Skrevet fredag kl 18:54 #1 Skrevet fredag kl 18:54 Vet ikke om denne tråden er lov, men prøver likevel. Jeg kan begynne. -Stjålet cder på danskebåten som tenåring -Prøvd hasj ved flere anledninger -Kjørt i fylla flere ganger Dette er selvfølgelig mange år siden. Er det noen andre som har gjort noe ulovlig? Husk Anonym knappen😉 Anonymkode: 1d5bd...130
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:01 #2 Skrevet fredag kl 19:01 Jeg hadde en ørliten periode hvor jeg stjal for spenning i 13-14 års alderen, men jeg tror det begrenset seg til en pakke tyggis og noen hårstrikker. Ellers har jeg kjørt for fort noen ganger, og fått bot to ganger. Aldri kjørt i fylla, jeg ser seriøst og utilgivelig på mennesker som gjør det! Aldri prøvd narkotika og aldri smuglet noe fra utlandet. Anonymkode: b454f...7a0
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:13 #3 Skrevet fredag kl 19:13 Ikke noe alvorlig. Cannabis, litt over fartsgrensa i bil, betalt håndtverkere svart. Anonymkode: 7c342...21a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:16 #4 Skrevet fredag kl 19:16 Kjørt litt for fort og pratet i telefon mens jeg kjørte. Som ungdom stjal jeg is et par ganger på arbeidsplassen min. Vi solgte is der. Anonymkode: ec4d6...1b4
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:17 #5 Skrevet fredag kl 19:17 kjørt for fort mistet sertifikatet og fikk forelegg etter brudd på vegtrafikkloven § 3 Anonymkode: 2be81...995
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:21 #6 Skrevet fredag kl 19:21 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Aldri kjørt i fylla, jeg ser seriøst og utilgivelig på mennesker som gjør det Vet du noe, jeg er helt enig med deg. Skjønner faen ikke hva jeg tenkte med de gangene jeg gjorde det. Ung og dum. Som sagt, det er lenge siden. Hi Anonymkode: 1d5bd...130
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:37 #7 Skrevet fredag kl 19:37 Røyket hasj, .stjal øl og sminke noen få ganger i tenårene. Ikke gjort noe galt som voksen. Aldri kjørt etter å ha drukket heller. Anonymkode: 15140...a02
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:44 #8 Skrevet fredag kl 19:44 Stjålet i ungdommstida Kjørt for fort Smugla fra utlandet (ikke voldsomme mengder, men all taxfree er smugling på dagstur uansett) Anonymkode: d0ad7...c77
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:05 #9 Skrevet fredag kl 20:05 Jeg har stjålet for flere hundre tusen kroner. Jobbet i flere butikker på Sandvika storsenter, og det gjorde venninner også. Vi spaserte ut av butikkene til hverandre med klær, vesker, kofferter og sko. Da jeg jobbet på matbutikken kom venninner med fulle handle vogner, og jeg slo kanskje inn tre ting. Vi stjal og stjal og stjal. Jeg ble tatt en gang, men da skyldte jeg på noen andre og snakket meg ut av det. Endte meg at jeg fikk blomster på døren hjemme med unnskyldning for at de hadde anklaget meg 🤪 Vi hang på Kolsås, og tok trikken for å finne fester langs linja. Da stjal vi parfymer og smykker fra badene til folk, og designer klær og vesker. Vi ranet også en trikkesjåfør en gang på Jar. Jeg har tagget masse, og aldri blitt tatt. Stjal spraybokser på storsenteret, og tagget ned alt vi kunne. Vi dro rundt på vgs skoler for å banke folk, og hadde med ulovlig våpen. Brukt mye dop, og gutta bruke anabole steroider. Sikkert andre ting også, men nå er jeg gammel tobarnsmor og ingen wanna be gangster lenger 😂😂😂 Ingen dans på roser å vokse opp i Bærum. Og nå må jeg huske anonymknapp, fordi jeg kjenner mange av dere 🤪 Anonymkode: 51ada...39d
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:03 #10 Skrevet fredag kl 21:03 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg har stjålet for flere hundre tusen kroner. Jobbet i flere butikker på Sandvika storsenter, og det gjorde venninner også. Vi spaserte ut av butikkene til hverandre med klær, vesker, kofferter og sko. Da jeg jobbet på matbutikken kom venninner med fulle handle vogner, og jeg slo kanskje inn tre ting. Vi stjal og stjal og stjal. Jeg ble tatt en gang, men da skyldte jeg på noen andre og snakket meg ut av det. Endte meg at jeg fikk blomster på døren hjemme med unnskyldning for at de hadde anklaget meg 🤪 Vi hang på Kolsås, og tok trikken for å finne fester langs linja. Da stjal vi parfymer og smykker fra badene til folk, og designer klær og vesker. Vi ranet også en trikkesjåfør en gang på Jar. Jeg har tagget masse, og aldri blitt tatt. Stjal spraybokser på storsenteret, og tagget ned alt vi kunne. Vi dro rundt på vgs skoler for å banke folk, og hadde med ulovlig våpen. Brukt mye dop, og gutta bruke anabole steroider. Sikkert andre ting også, men nå er jeg gammel tobarnsmor og ingen wanna be gangster lenger 😂😂😂 Ingen dans på roser å vokse opp i Bærum. Og nå må jeg huske anonymknapp, fordi jeg kjenner mange av dere 🤪 Anonymkode: 51ada...39d Wow, det må jeg si... Anonymkode: 1d5bd...130
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:13 #11 Skrevet fredag kl 21:13 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har stjålet for flere hundre tusen kroner. Jobbet i flere butikker på Sandvika storsenter, og det gjorde venninner også. Vi spaserte ut av butikkene til hverandre med klær, vesker, kofferter og sko. Da jeg jobbet på matbutikken kom venninner med fulle handle vogner, og jeg slo kanskje inn tre ting. Vi stjal og stjal og stjal. Jeg ble tatt en gang, men da skyldte jeg på noen andre og snakket meg ut av det. Endte meg at jeg fikk blomster på døren hjemme med unnskyldning for at de hadde anklaget meg 🤪 Vi hang på Kolsås, og tok trikken for å finne fester langs linja. Da stjal vi parfymer og smykker fra badene til folk, og designer klær og vesker. Vi ranet også en trikkesjåfør en gang på Jar. Jeg har tagget masse, og aldri blitt tatt. Stjal spraybokser på storsenteret, og tagget ned alt vi kunne. Vi dro rundt på vgs skoler for å banke folk, og hadde med ulovlig våpen. Brukt mye dop, og gutta bruke anabole steroider. Sikkert andre ting også, men nå er jeg gammel tobarnsmor og ingen wanna be gangster lenger 😂😂😂 Ingen dans på roser å vokse opp i Bærum. Og nå må jeg huske anonymknapp, fordi jeg kjenner mange av dere 🤪 Anonymkode: 51ada...39d Må si jeg er imponert! 😁 Har ikke gjort stort annet enn å snike åå trikken og dra litt over fartsgrensa. Anonymkode: 12570...956
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:37 #12 Skrevet fredag kl 21:37 Tok vel med en kartong ekstra røyk gjennom tollen når jeg røykte også kan det skje at jeg tar med en eller to vinflasker for mye gjennom tollen. Har også tatt med Voltaren gjennom tollen uten å ha med resept. Anonymkode: 35fc6...8a2
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:33 #13 Skrevet fredag kl 22:33 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har stjålet for flere hundre tusen kroner. Jobbet i flere butikker på Sandvika storsenter, og det gjorde venninner også. Vi spaserte ut av butikkene til hverandre med klær, vesker, kofferter og sko. Da jeg jobbet på matbutikken kom venninner med fulle handle vogner, og jeg slo kanskje inn tre ting. Vi stjal og stjal og stjal. Jeg ble tatt en gang, men da skyldte jeg på noen andre og snakket meg ut av det. Endte meg at jeg fikk blomster på døren hjemme med unnskyldning for at de hadde anklaget meg 🤪 Vi hang på Kolsås, og tok trikken for å finne fester langs linja. Da stjal vi parfymer og smykker fra badene til folk, og designer klær og vesker. Vi ranet også en trikkesjåfør en gang på Jar. Jeg har tagget masse, og aldri blitt tatt. Stjal spraybokser på storsenteret, og tagget ned alt vi kunne. Vi dro rundt på vgs skoler for å banke folk, og hadde med ulovlig våpen. Brukt mye dop, og gutta bruke anabole steroider. Sikkert andre ting også, men nå er jeg gammel tobarnsmor og ingen wanna be gangster lenger 😂😂😂 Ingen dans på roser å vokse opp i Bærum. Og nå må jeg huske anonymknapp, fordi jeg kjenner mange av dere 🤪 Anonymkode: 51ada...39d Godt du er stolt av din kriminelle fortid. Eller muligens din nåtid også? Tøffere enn toget var du nok, der du ødelagte for andre på din vei. Anonymkode: 965a7...594
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:51 #14 Skrevet fredag kl 22:51 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har stjålet for flere hundre tusen kroner. Jobbet i flere butikker på Sandvika storsenter, og det gjorde venninner også. Vi spaserte ut av butikkene til hverandre med klær, vesker, kofferter og sko. Da jeg jobbet på matbutikken kom venninner med fulle handle vogner, og jeg slo kanskje inn tre ting. Vi stjal og stjal og stjal. Jeg ble tatt en gang, men da skyldte jeg på noen andre og snakket meg ut av det. Endte meg at jeg fikk blomster på døren hjemme med unnskyldning for at de hadde anklaget meg 🤪 Vi hang på Kolsås, og tok trikken for å finne fester langs linja. Da stjal vi parfymer og smykker fra badene til folk, og designer klær og vesker. Vi ranet også en trikkesjåfør en gang på Jar. Jeg har tagget masse, og aldri blitt tatt. Stjal spraybokser på storsenteret, og tagget ned alt vi kunne. Vi dro rundt på vgs skoler for å banke folk, og hadde med ulovlig våpen. Brukt mye dop, og gutta bruke anabole steroider. Sikkert andre ting også, men nå er jeg gammel tobarnsmor og ingen wanna be gangster lenger 😂😂😂 Ingen dans på roser å vokse opp i Bærum. Og nå må jeg huske anonymknapp, fordi jeg kjenner mange av dere 🤪 Anonymkode: 51ada...39d wtf! og det er du stolt av? Anonymkode: 15140...a02
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:57 #15 Skrevet fredag kl 22:57 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Godt du er stolt av din kriminelle fortid. Eller muligens din nåtid også? Tøffere enn toget var du nok, der du ødelagte for andre på din vei. Anonymkode: 965a7...594 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): wtf! og det er du stolt av? Anonymkode: 15140...a02 Hun skrev ikke at hun er stolt av det... Men ser ikke ut som hun angrer heller. Anonymkode: 1d5bd...130
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 05:38 #16 Skrevet lørdag kl 05:38 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Godt du er stolt av din kriminelle fortid. Eller muligens din nåtid også? Tøffere enn toget var du nok, der du ødelagte for andre på din vei. Anonymkode: 965a7...594 Anonym bruker skrev (6 timer siden): wtf! og det er du stolt av? Anonymkode: 15140...a02 Hvem sier at jeg er stolt av det? Det er ingen dans på roser å vokse opp fattig i en meget rik kommune. Nå sier jeg ikke at alle fattige stjeler, men som tenåring var det lett å ty til de grepene. Når alle andre gikk med Levis, Converse osv, skulle man som tenåring ønske at man var lik de andre. Derfor stjal jeg. Jeg jobbet også, men de pengene gikk til busskort, mat, bind osv. Når det kommer til å gå rundt og være gangster, ble det sånn grunnet forelskelse. De kjekke gutta var enten gangstere eller bolere. Så da ble det sånn da! Sjekk Harald Eia sin sketsj om Rykkinn på Åpen post. Det var faktisk tungt å være ung og lovlydig der på 80- og 90-tallet 🙈 Spørsmålet til hi var ikke hva er du stolt over, men om man har gjort noe kriminelt. Anonymkode: 51ada...39d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:34 #17 Skrevet lørdag kl 06:34 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Hvem sier at jeg er stolt av det? Det er ingen dans på roser å vokse opp fattig i en meget rik kommune. Nå sier jeg ikke at alle fattige stjeler, men som tenåring var det lett å ty til de grepene. Når alle andre gikk med Levis, Converse osv, skulle man som tenåring ønske at man var lik de andre. Derfor stjal jeg. Jeg jobbet også, men de pengene gikk til busskort, mat, bind osv. Når det kommer til å gå rundt og være gangster, ble det sånn grunnet forelskelse. De kjekke gutta var enten gangstere eller bolere. Så da ble det sånn da! Sjekk Harald Eia sin sketsj om Rykkinn på Åpen post. Det var faktisk tungt å være ung og lovlydig der på 80- og 90-tallet 🙈 Spørsmålet til hi var ikke hva er du stolt over, men om man har gjort noe kriminelt. Anonymkode: 51ada...39d Ingenting unnskylder å reise rundt på skoler og banke folk. Anonymkode: c9d9a...f36
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:36 #18 Skrevet lørdag kl 06:36 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ingenting unnskylder å reise rundt på skoler og banke folk. Anonymkode: c9d9a...f36 Sant nok, det fortjente de faktisk! Anonymkode: 51ada...39d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 10:37 #19 Skrevet lørdag kl 10:37 Jeg føler meg som det gudsordet fra landet her. Jeg har gått på epleslang og pæreslang, smuglet en gang et par miniatyrflasker med likør hjem fra Danmark. Jeg var 18, men følte meg som den smugleren og var sikker på at jeg skulle bli stoppet i tollen og få kjeft. Ellers har jeg stått på tomgang, stoppet for å slippe av noen på all stans forbudt, kjørt litt for fort, og stjålet en avlegger fra hagen til et sted jeg var på visning. Anonymkode: 60146...af6
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 16:05 #20 Skrevet lørdag kl 16:05 Røyka hasj 2 ganger, da jeg var i tenårene, og så har jeg kjørt for fort. Mange ganger..... Anonymkode: 29b05...218
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:20 #21 Skrevet lørdag kl 19:20 Har stjelt fra matbutikker. Hatt sex før ekteskapet. Kjørt for fort. Anonymkode: 8b6a4...c99
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:13 #22 Skrevet lørdag kl 20:13 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Har stjelt fra matbutikker. Hatt sex før ekteskapet. Kjørt for fort. Anonymkode: 8b6a4...c99 Sex før ekteskapet er ikke ulovlig. Det vet du. Anonymkode: 1d5bd...130
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:30 #23 Skrevet lørdag kl 22:30 Jeg kjører bittelitt for fort nærmest daglig. Og kjøper sigaretter i Sverige, altfor mange om gangen, men det handler om å vite hvor det går an å kjøre lite merkbart over grensa. Anonymkode: b8880...bed
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:31 #24 Skrevet lørdag kl 22:31 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Sex før ekteskapet er ikke ulovlig. Det vet du. Anonymkode: 1d5bd...130 Jo Anonymkode: 8b6a4...c99
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:51 #25 Skrevet lørdag kl 22:51 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jo Anonymkode: 8b6a4...c99 Hvor i loven står det? Og hva er strafferammen for dette påståtte lovbruddet? Anonymkode: 965a7...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå