Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:17 #1 Skrevet fredag kl 15:17 Det er varmt og sol. Hu mor er sliten etter en lang uke, og etter jobb setter hun seg ute i solen på terrassen med en bok og et glass hvitvin mens ungene på 10 år og oppover er hjemme. Så lenge det er med det ene glasset, hadde dere reagert? Anonymkode: 1b41c...a54
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:21 #3 Skrevet fredag kl 15:21 (Og jeg er en som reagerer, har meldt tilfeller til barnevernet. Men ikke ett glass hvitvin de få dagene det er sol.) Anonymkode: 10f9b...491
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:57 #5 Skrevet fredag kl 15:57 Selvsagt ikke. Jeg hadde ikke reagert på tre glass heller. Anonymkode: 93df6...903
Anonym bruker Skrevet fredag kl 16:23 #6 Skrevet fredag kl 16:23 Et glass vin på terrassen en fredag? Det må da være helt greit. Mannen hadde en øl mens han grillet i stad, ingen reagerer da på sånt. Anonymkode: 5f729...c27
Anonym bruker Skrevet fredag kl 16:54 #8 Skrevet fredag kl 16:54 Haha ja. Men det er fordi jeg ikke skjønner poenget med «ett glass vin». Jeg er en som drikker på fest, ikke til vanlig. Men det betyr jo ikke at jeg hadde reagert i form av å si noe, jeg tenker bare ting inni meg Anonymkode: 01fea...cf8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 17:06 #9 Skrevet fredag kl 17:06 Overhodet ikke. Anonymkode: dc4ce...ca9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 17:40 #10 Skrevet fredag kl 17:40 Tenker det er til en vis grad sund for ungene å se. At man kan ta ett glass uten av det blir ett problem Anonymkode: 2bdd4...9b0
Anonym bruker Skrevet fredag kl 17:43 #11 Skrevet fredag kl 17:43 Hvorfor i alle dager skulle jeg reagert på det…? Jeg drikker da både ett, to og tre glass vin hvis jeg har lyst på det. Anonymkode: 27995...eee
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:17 #12 Skrevet fredag kl 19:17 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er varmt og sol. Hu mor er sliten etter en lang uke, og etter jobb setter hun seg ute i solen på terrassen med en bok og et glass hvitvin mens ungene på 10 år og oppover er hjemme. Så lenge det er med det ene glasset, hadde dere reagert? Anonymkode: 1b41c...a54 Jeg skjønner ikke hvorfor det må være alkohol? Er det ikke noe annet godt du kan drikke? Laminat feks? Jeg synes ikke man trenger drikke alkohol foran barna. Anonymkode: e8d48...31a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:18 #13 Skrevet fredag kl 19:18 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ikke hvorfor det må være alkohol? Er det ikke noe annet godt du kan drikke? Laminat feks? Jeg synes ikke man trenger drikke alkohol foran barna. Anonymkode: e8d48...31a Autokorrekt asså. Lemonade. Anonymkode: e8d48...31a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:35 #14 Skrevet fredag kl 19:35 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor det må være alkohol? Er det ikke noe annet godt du kan drikke? Laminat feks? Jeg synes ikke man trenger drikke alkohol foran barna. Anonymkode: e8d48...31a Jeg drikker veldig sjeldent alkohol, men vi har en kartong hvitvin som egentlig langt over holdbarhetsdato den har etter åpning. Har aldri tidligere tatt et glass vin når barna har vært hjemme, men nå hadde jeg lyst på et glass hvitvin, ikke lemonade HI Anonymkode: 1b41c...a54
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:37 #15 Skrevet fredag kl 19:37 Nei. Men det er vel ingen som får med seg om du drikker 1 eller 3 glass heller. Anonymkode: f303e...85e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:58 #16 Skrevet fredag kl 19:58 4 hours ago, Anonym bruker said: Det er varmt og sol. Hu mor er sliten etter en lang uke, og etter jobb setter hun seg ute i solen på terrassen med en bok og et glass hvitvin mens ungene på 10 år og oppover er hjemme. Så lenge det er med det ene glasset, hadde dere reagert? Anonymkode: 1b41c...a54 Nei så klart ikke Anonymkode: 7ac94...a78
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:09 #17 Skrevet fredag kl 20:09 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er varmt og sol. Hu mor er sliten etter en lang uke, og etter jobb setter hun seg ute i solen på terrassen med en bok og et glass hvitvin mens ungene på 10 år og oppover er hjemme. Så lenge det er med det ene glasset, hadde dere reagert? Anonymkode: 1b41c...a54 Absolutt utelukkende positiv reaksjon herfra Anonymkode: 62c87...3ce
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:15 #18 Skrevet fredag kl 20:15 Nei! Det kan være alkoholfri vin. Kanskje du hadde lyst på limonade i et fancy glass… Eller bare helt vanlig glass vin i sola! ( håper det var et stort vinglass 😅) Det får være grenser på hvor redd man skal være for moralpolitiet , barna er ikke laget av glass! Anonymkode: 4de74...3a5
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:28 #19 Skrevet fredag kl 20:28 Nei, absolutt ikke. Å drikke seg beruset, er helt uaktuelt her i huset når det er barn tilstede, og for så vidt om ungene ikke er her også... Men å ta seg et glass eller to til maten, eller et "koseglass" en kveld - er helt greitt. Anonymkode: a937f...572
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 03:23 #20 Skrevet lørdag kl 03:23 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er varmt og sol. Hu mor er sliten etter en lang uke, og etter jobb setter hun seg ute i solen på terrassen med en bok og et glass hvitvin mens ungene på 10 år og oppover er hjemme. Så lenge det er med det ene glasset, hadde dere reagert? Anonymkode: 1b41c...a54 Absolutt ikke! Anonymkode: 92cf3...77e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 03:25 #21 Skrevet lørdag kl 03:25 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei! Det kan være alkoholfri vin. Kanskje du hadde lyst på limonade i et fancy glass… Eller bare helt vanlig glass vin i sola! ( håper det var et stort vinglass 😅) Det får være grenser på hvor redd man skal være for moralpolitiet , barna er ikke laget av glass! Anonymkode: 4de74...3a5 Her hadde det vært helt greit å drikke seg lett brisen på grillfest med barna, men aldri full Anonymkode: 92cf3...77e
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:03 #22 Skrevet lørdag kl 08:03 Høres ikke noe godt ut å drikke laminat heller🤣🤣 Anonymkode: 5af94...91d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 08:10 #23 Skrevet lørdag kl 08:10 Har noen reagert på deg Hi? Kanskje du tok flere? Anonymkode: bb35f...81f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 11:28 #24 Skrevet lørdag kl 11:28 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Har noen reagert på deg Hi? Kanskje du tok flere? Anonymkode: bb35f...81f Ingen reagerte på meg, men jeg pleier ikke å drikke noe når barna er hjemme, og fikk et halvt øyeblikk litt dårlig samvittighet siden jeg satt der med et glass hvitvin og koste meg. Det var kun det ene glasset Anonymkode: 1b41c...a54
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 22:29 #25 Skrevet lørdag kl 22:29 Hadde overhode ikke reagert, helt greit å sette seg på terrassen med et glass vin eller to en gang iblant. Anonymkode: e2010...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå