Anonym bruker Skrevet 17. april #26 Skrevet 17. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor kunne du ikke bare svart på hva du mente med overskriften på en høflig måte når du ble spurt første gang? Du må da ha visst at dette ikke ville være opplagt for alle (om noen)? Vi har forskjellige bakgrunner her inne, og når jeg for eksempel hører "the big five" så tenker jeg på advokatfirmaer. Anonymkode: 9e9c0...491 Og jeg tenker på afrikanske dyr... Anonymkode: 08bd0...de3
Anonym bruker Skrevet 17. april #27 Skrevet 17. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men hvorfor kunne du ikke bare svart på hva du mente med overskriften på en høflig måte når du ble spurt første gang? Du må da ha visst at dette ikke ville være opplagt for alle (om noen)? Vi har forskjellige bakgrunner her inne, og når jeg for eksempel hører "the big five" så tenker jeg på advokatfirmaer. Anonymkode: 9e9c0...491 Fordi jeg ikke er noens mamma her inne. Jeg hadde gjort det om noen hadde svart meg høflig før de spurte. Men de som spør er ofte en helt egen type. De bare spør og spør, som om det er det en diskusjon består av. Selv du, som riktignok forklarer hva du tenker på, svarer ikke på det opprinnelige spørsmålet i tråden. Og det at kanskje 70% av en tråd velger å unngå å svare og heller spørre, det sier en del om miljøet her inne. Det er noe helt annet enn det var i starten, da man kunne snakke hyggelig med hverandre og viste respekt for hverandre. Som jeg vel nevnte, har jeg sett den samme utviklingen på flere forumer, enkelte av disse har måttet legge ned driften på grunn av det. Da er det jo nokså alvorlig, eller hva? Jeg vet ikke hva det er som er skjedd. Hva er det som gjør at man tenker man vil heller svare surt eller mase, og så risikere at forumet forsvinner, enn å svare hyggelig og høflig, Men her skal man altså forvente høflighet og hyggelig tone fra andre, men selv skal man ikke bidra med så mye som et svar. Anonymkode: c3d2c...0d3
Anonym bruker Skrevet 17. april #28 Skrevet 17. april Big five? Er det åpenhet, planmessighet, ekstroversjon, omgjengelighet (medmenneskelighet) og nevrotisisme du mener? Anonymkode: 44eff...620
Anonym bruker Skrevet 17. april #29 Skrevet 17. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Big five? Er det åpenhet, planmessighet, ekstroversjon, omgjengelighet (medmenneskelighet) og nevrotisisme du mener? Anonymkode: 44eff...620 Ja, jeg tenkte at på samme måte som mennesker har ulike personligheter så har de også ulike årsaker til å være her inne. Sug lut skrev, i en annen tråd, at det ikke er forpliktende sosiale relasjoner man inngår ved å skrive her inne. Det var i en tråd om hvorfor HI forsvant fra trådene. Jeg reagerte, både på utsagnet og på at HI forsvinner, fordi ALT jeg gjør i litt liv er forpliktende på noe vis. Jeg hadde følt at livet mitt ikke hadde hatt noen mening hvis jeg bare føyk rundt og skrev random ting på et forum, og så ikke gikk tilbake og så om jeg hadde fått svar og fulgte opp tråden. For meg er det vanskelig å forstå at noen lager en tråd og så forsvinner, og så gjør det samme igjen. Hva er vitsen med det? Det er for meg som å bli kjent med noen og så gå vekk og glemme at man har blitt kjent med noen. For meg må livet inneholde sammenheng mellom alle ting, for at det skal gi mening. Anonymkode: c3d2c...0d3
Anonym bruker Skrevet 17. april #30 Skrevet 17. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, jeg tenkte at på samme måte som mennesker har ulike personligheter så har de også ulike årsaker til å være her inne. Sug lut skrev, i en annen tråd, at det ikke er forpliktende sosiale relasjoner man inngår ved å skrive her inne. Det var i en tråd om hvorfor HI forsvant fra trådene. Jeg reagerte, både på utsagnet og på at HI forsvinner, fordi ALT jeg gjør i litt liv er forpliktende på noe vis. Jeg hadde følt at livet mitt ikke hadde hatt noen mening hvis jeg bare føyk rundt og skrev random ting på et forum, og så ikke gikk tilbake og så om jeg hadde fått svar og fulgte opp tråden. For meg er det vanskelig å forstå at noen lager en tråd og så forsvinner, og så gjør det samme igjen. Hva er vitsen med det? Det er for meg som å bli kjent med noen og så gå vekk og glemme at man har blitt kjent med noen. For meg må livet inneholde sammenheng mellom alle ting, for at det skal gi mening. Anonymkode: c3d2c...0d3 Men du ser at selv om det er viktig for deg, så er det ikke likt for alle. Det trenger ikke være feil likevel. Anonymkode: 0dfed...470
Anonym bruker Skrevet 17. april #31 Skrevet 17. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du ser at selv om det er viktig for deg, så er det ikke likt for alle. Det trenger ikke være feil likevel. Anonymkode: 0dfed...470 Korrekt Det er derfor jeg laget tråden, for å høre hvordan andre fungerer. Anonymkode: c3d2c...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå