Anonym bruker Skrevet 18. april #26 Skrevet 18. april Jeg ville kanskje bedt om å få noe beroligende, uten å spesifisere at det er Sobril du vil ha. Hvis du ber om en spes type, høres det ut som du shopper etter bestemte typer benzo. Hvis du får det, ville jeg prøvd å ta en tablett en gang eller to før konfirmasjonen da noen kan bli veldig sløve av denne type medikament. Anonymkode: 3025a...7b9
Anonym bruker Skrevet 18. april #27 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg ville kanskje bedt om å få noe beroligende, uten å spesifisere at det er Sobril du vil ha. Hvis du ber om en spes type, høres det ut som du shopper etter bestemte typer benzo. Hvis du får det, ville jeg prøvd å ta en tablett en gang eller to før konfirmasjonen da noen kan bli veldig sløve av denne type medikament. Anonymkode: 3025a...7b9 Jeg har ikke peiling på beroligende,nevnte bare sobril for det er det eneste jeg har hørt om som hjelper samme dag du tar det. Ja tenkte samme tanke,er litt skummelt å prøve det første gang i komfirmasjon når jeg ikke aner hvordan jeg vil reagere. Men spørs om legen vil skrive ut mer enn en dose. Har bare hørt at mange leger er ganske streng når det gjelder sobril. Anonymkode: 73f18...866
Anonym bruker Skrevet 18. april #28 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har ikke peiling på beroligende,nevnte bare sobril for det er det eneste jeg har hørt om som hjelper samme dag du tar det. Ja tenkte samme tanke,er litt skummelt å prøve det første gang i komfirmasjon når jeg ikke aner hvordan jeg vil reagere. Men spørs om legen vil skrive ut mer enn en dose. Har bare hørt at mange leger er ganske streng når det gjelder sobril. Anonymkode: 73f18...866 Jeg fikk en pakke med 20, legen min var helt tydelig på at jeg skulle teste de 2 ganger før den dagen jeg trengte de. Men jeg skulle ha en større dose en det du nok skal ha da. Anonymkode: 18d16...278
Anonym bruker Skrevet 18. april #29 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk en pakke med 20, legen min var helt tydelig på at jeg skulle teste de 2 ganger før den dagen jeg trengte de. Men jeg skulle ha en større dose en det du nok skal ha da. Anonymkode: 18d16...278 Håper egentlig ikke jeg får så mye,for har flere ganger blitt avhengig av sovemedisiner som Stilnoct når jeg har fått det for lenge,å leser at det er lett å bli avhengig av sobril også. Anonymkode: 73f18...866
Anonym bruker Skrevet 18. april #30 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Håper egentlig ikke jeg får så mye,for har flere ganger blitt avhengig av sovemedisiner som Stilnoct når jeg har fått det for lenge,å leser at det er lett å bli avhengig av sobril også. Anonymkode: 73f18...866 Jeg ble ganske overrasket når jeg fikk en så stor pakke, for det var helt unødvendig for meg og. Poenget mitt var bare at det er lurt å få noen ekstra så du kan teste hvordan de fungerer for deg på forhånd. Anonymkode: 18d16...278
Anonym bruker Skrevet 19. april #31 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg ble ganske overrasket når jeg fikk en så stor pakke, for det var helt unødvendig for meg og. Poenget mitt var bare at det er lurt å få noen ekstra så du kan teste hvordan de fungerer for deg på forhånd. Anonymkode: 18d16...278 Ja det er jeg helt enig i Anonymkode: 73f18...866
Anonym bruker Skrevet 19. april #32 Skrevet 19. april Uff, høres kjipt ut. Men kan jeg spørre hva du er så engstelig for? Er det seremonien? Arrangementet etterpå? Du må jo fungere på en slik dag, og å være «dopet» på noe du ikke er vant til, kan gå galt. Det hadde jeg vært mer redd for enn å stå i det. Jeg hadde aldri i verden turt å ta sjansen. Anonymkode: 715c8...ddb
Anonym bruker Skrevet 19. april #33 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Uff, høres kjipt ut. Men kan jeg spørre hva du er så engstelig for? Er det seremonien? Arrangementet etterpå? Du må jo fungere på en slik dag, og å være «dopet» på noe du ikke er vant til, kan gå galt. Det hadde jeg vært mer redd for enn å stå i det. Jeg hadde aldri i verden turt å ta sjansen. Anonymkode: 715c8...ddb Akkurat nå er jo angsten så høy at jeg sjelver i beina før jeg bare skal inn på en butikk å kjøpe to ting. Så angsten er bare veldig høy for tiden generelt. - På seremonien er salen smekkfull av folk - over halvparten av gjestene kjenner jeg enten ikke i det hele tatt,eller veldig dårlig ettersom det er faren sin familie. Vi blir nesten 30 i konfirmasjonen,noe som føles som veldig mange å forholde meg til med så høy angst. Å det verste for angsten er jo å møte på så mange folk jeg ikke er trygg på. Altså de jeg kjenner fra hans familie er jo kjempe hyggelige så er ikke det,men sosialangsten blir verre når det er folk jeg ikke kjenner godt. - føler hele ansvaret for konfirmasjonen er på meg,barnefaren har bare sønnen annenhver helg å forventer at jeg fikser alt. - føler jeg må være supersosial med alle gjestene ettersom det er jeg som arrangerer festen. Anonymkode: 73f18...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå