Anonym bruker Skrevet 14. april #26 Skrevet 14. april For meg høres det egentlig ikke ut som hun hintet til deg spesifikt, men mer at hun bare sa generelt hva hun mener om sånne innlegg. Det er fort gjort å overtenke litt i sånne situasjoner. Anonymkode: cf9d7...e1e
Sommerkroppen 2029 Skrevet 14. april #27 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette med å legge ut banaliteter som «se, jeg trener!» og «se så søt hund jeg har» er uansett noe som kommer til å dø ut med vår generasjon. Dagens unge stikker heller ut øyeeplene sine med gaffel enn å legge ut hverdagsbanaliteter eller drive imagebygging på SoMe. Anonymkode: d37de...f28 ja de unge legger ut selfier etter selfier, det er jo veldig mye bedre 😄
Anonym bruker Skrevet 14. april #28 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette med å legge ut banaliteter som «se, jeg trener!» og «se så søt hund jeg har» er uansett noe som kommer til å dø ut med vår generasjon. Dagens unge stikker heller ut øyeeplene sine med gaffel enn å legge ut hverdagsbanaliteter eller drive imagebygging på SoMe. Anonymkode: d37de...f28 Ja, generasjonene under er logget av forlengst og sitter med hodelykt og stanley quencher og slår nupereller. Anonymkode: a4a7b...b24
Anonym bruker Skrevet 14. april #29 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (På 13.4.2026 den 8.31): Irriterer meg ikke over folk som trener. Kan irritere meg over sure folk, dårlig hygiene og slike ting. Men om folk legger ut at de trener, får det meg til å få dårlig samvittighet av å sitte i sofaen, så da tar jeg turen på treningssenteret. Tror ikke alle de som legger ut treningen sin på soiale medier gjør det for å skryte. Mange gjør det for å nettopp motivere. Det var bare merkelig av henne eller de søstrene å legge seg opp i det ene bildet jeg la ut på insta, noe jeg slettes ikke gjør ofte. De har tydeligvis pratet om dette, denne venninnen min hadde ikke en gang sett min story, så hun har vel fått høre det av søstrene. De får bare prate tenker jeg. Så utrolig fælt å legge ut noe slikt😅😉 Anonymkode: 996ea...778 Jeg skjønner ikke helt hvorfor du hauser opp noe så veldig, som du ikke vet om har skjedd engang. Anonymkode: 67aa8...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå