Anonym bruker Skrevet 3. april #26 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er HI og jo det gjør det. Har helt kuttet ut å delta på krig og fred, nettopp fordi det er så elendig diskusjonsklima der inne, er vel omlag to måneder siden jeg var der. Men så innom den tråden og den er typisk dette forumet her, hvor man går på bruker, særlig på hovedinnlegget, og ikke på sak. Anonymkode: de131...e06 Helt enig. Det er en gjeng her inne som oppfører seg som "Mean Girls". Tydeligvis en del her inne må ha store problemer siden de har så voldsomt behov for å være stygge med andre. Stakkarslig oppførsel av voksne folk. Anonymkode: a2e05...aad
Anonym bruker Skrevet 3. april #27 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det er en eller flere her inne ja som er lynraske til å svare «gjesp» eller «du er så kjedelig,» eller «deg igjen, du fikk mange svar i forrige tråd du opprettet.» Apropos det. Hvordan husker folk i detalj hva en vilkårlig anonym skrev for et år siden? Lever de her inne? De leter til og med fram tråden som nå ligger på side 56 av 20000ett eller annet. Utrolig. Så ja hi. Enig med deg. Anonymkode: 54dde...2ed Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gi deg. Vi har svart deg så mange ganger i Iran-tråden. Du har ødelagt din egen tråd der, og nå ødelegger du denne og. Det er du som er tråd-torpedo. Anonymkode: 54dde...2ed The irony Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #28 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Gi deg. Vi har svart deg så mange ganger i Iran-tråden. Du har ødelagt din egen tråd der, og nå ødelegger du denne og. Det er du som er tråd-torpedo. Anonymkode: 54dde...2ed Så dritflaut når det er jeg og ikke HI som er HI i Iran-tråden da. Det må være forferdelig flaut å være en av "Mean Girls" Anonymkode: a2e05...aad
Iiiiik Skrevet 3. april #29 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Så dritflaut når det er jeg og ikke HI som er HI i Iran-tråden da. Det må være forferdelig flaut å være en av "Mean Girls" Anonymkode: a2e05...aad Mener du det blir bedre debattklima av å betegne noen som mean girls? For meg er det ikke noe bedre enn «gjesp» og «er det deg igjen».
Anonym bruker Skrevet 3. april #30 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 time siden): «Sånne som meg»? Nei, det er det ikke. Skjønner at det er fristende å kaste seg på samme side som de misfornøyde, men det hjelper ikke, når dere ikke har et eneste argument, kun oppgulp. Anonymkode: de131...e06 Sånne som deg ja, som lager tråd etter tråd med klaging på andre brukere når du selv er en av de ufine kranglevorne brukerene her inne. Som lager sure tråder for så å gå rett i martyrrollen når du får motstand. Anonymkode: 3156d...83d
Anonym bruker Skrevet 3. april #31 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så dritflaut når det er jeg og ikke HI som er HI i Iran-tråden da. Det må være forferdelig flaut å være en av "Mean Girls" Anonymkode: a2e05...aad Ja? Du bør være flau. Jeg svarte jo deg, anonym …aad at det var du som var hi i Iran-tråden. Her, i denne tråden, er jeg fullstendig enig med hi at det er en uting med dere som oppfører dere som tråd-torpedoer. Anonymkode: 54dde...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. april #32 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Helt enig. Det er en gjeng her inne som oppfører seg som "Mean Girls". Tydeligvis en del her inne må ha store problemer siden de har så voldsomt behov for å være stygge med andre. Stakkarslig oppførsel av voksne folk. Anonymkode: a2e05...aad Synes nok ikke det er noe greiere å si de har store problemer da, det vet jo ikke vi. Faktisk var det derfor jeg opprettet tråden da, fordi jeg lurte, og fordi jeg ikke hadde lyst til å diskutere det i den opprinnelige tråden slik en del andre gjorde. Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Sånne som deg ja, som lager tråd etter tråd med klaging på andre brukere når du selv er en av de ufine kranglevorne brukerene her inne. Som lager sure tråder for så å gå rett i martyrrollen når du får motstand. Anonymkode: 3156d...83d Det gjør jeg altså ikke, jeg laget som sagt bok versus film i håp om at det ikke var mulig å ødelegge. Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #33 Skrevet 3. april Iiiiik skrev (3 minutter siden): Mener du det blir bedre debattklima av å betegne noen som mean girls? For meg er det ikke noe bedre enn «gjesp» og «er det deg igjen». Den du svarer er prototypen på tråd-torpedo. Hun er ekstrem. Se bare på krig og fred forumet der hun har er hi i iran-tråden, en tråd hun selv har torpedert. Godt jobbet. Anonymkode: 54dde...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. april #34 Skrevet 3. april Dette er jo helt absurd! Her holder dere på og ser tydeligvis ikke at det er DERE som torpederer. Ja, jeg sikter til Iiiiik også, som klikker liker nesten før innlegget er postet… Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #35 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dette er jo helt absurd! Her holder dere på og ser tydeligvis ikke at det er DERE som torpederer. Ja, jeg sikter til Iiiiik også, som klikker liker nesten før innlegget er postet… Anonymkode: de131...e06 Hallo hi? Jeg støttet deg jo. Jeg er enig i at enkelte her inne ødelegger trådene. Anonymkode: 54dde...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. april #36 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Dette er jo helt absurd! Her holder dere på og ser tydeligvis ikke at det er DERE som torpederer. Ja, jeg sikter til Iiiiik også, som klikker liker nesten før innlegget er postet… Anonymkode: de131...e06 Har du 2 kontoer? Anonymkode: 3156d...83d
Anonym bruker Skrevet 3. april #37 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har du 2 kontoer? Anonymkode: 3156d...83d Ingen her som har to kontoer: De ville i såfall bli fjernet. Det står i reglene. Anonymkode: a2e05...aad
Anonym bruker Skrevet 3. april #38 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Hallo hi? Jeg støttet deg jo. Jeg er enig i at enkelte her inne ødelegger trådene. Anonymkode: 54dde...2ed Ja, jeg vet det. Det er jo derfor det er så absurd for meg å se at du er en av de selv og hvor blind du er for at du er en! Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #39 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Har du 2 kontoer? Anonymkode: 3156d...83d Nope. Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #40 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet det. Det er jo derfor det er så absurd for meg å se at du er en av de selv og hvor blind du er for at du er en! Anonymkode: de131...e06 Men kjære hi. Jeg er jo enig med deg. Det blir veldig rart at du går etter meg? Det er anonym …aad (hi i Iran-tråden) som «torpederer,» både her og der. Anonymkode: 54dde...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. april #41 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Ingen her som har to kontoer: De ville i såfall bli fjernet. Det står i reglene. Anonymkode: a2e05...aad Haha hvor dumme tror du vi er? Dobbeltkontoer har eksistert her til alle tider. Anonymkode: 1120f...bb5
Anonym bruker Skrevet 3. april #42 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Haha hvor dumme tror du vi er? Dobbeltkontoer har eksistert her til alle tider. Anonymkode: 1120f...bb5 Uansett har ikke jeg noen dobbeltkonto, jeez, hvem skulle jeg uansett ha vært i denne tråden annet enn meg selv? Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #43 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Men kjære hi. Jeg er jo enig med deg. Det blir veldig rart at du går etter meg? Det er anonym …aad (hi i Iran-tråden) som «torpederer,» både her og der. Anonymkode: 54dde...2ed Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #44 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Anonymkode: de131...e06 God musikksmak har du i hvertfall 😃 Anonymkode: a2e05...aad
Anonym bruker Skrevet 3. april #45 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (11 minutter siden): God musikksmak har du i hvertfall 😃 Anonymkode: a2e05...aad Takk takk, det har jeg, men Nirvana er bare barnematen sammenlignet med det jeg ellers lytter til. Tenkte uansett at du kom til å ta poenget med sangen Anonymkode: de131...e06
Anonym bruker Skrevet 3. april #46 Skrevet 3. april Anonym bruker skrev (9 timer siden): Du kan vel lage deg en egen tråd da, for å si det, fremfor å gå inn i min og skrive det? Innlegget her er et godt eksempel på hva jeg mener. Selv om du har tatt deg bryet med å skrive hele to setninger, så er innlegget kun myntet på å devaluere og ta motet fra HI. Anonymkode: de131...e06 Du eier ikke en tråd selvom du startet den. Anonymkode: 701ed...7ab
Anonym bruker Skrevet 3. april #47 Skrevet 3. april Fy faen for et syt! Hvis det er så ille her inne er det jo idioti i en helt egen liga å hele tiden henge her. Anonymkode: cd2c4...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå