Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere vet hvem jeg mener. De som kommer inn med første eller andre innlegg i hver tråd, kun for å si; «Nok nå.» «Deg igjen?» «Så kjedelig.»…

eller andre ting som kun er ment for å demotivere.

Selv laget jeg tråden om bok versus film, tenkte at dette må da for en gangs skyld bli en fin tråd, men jammen kom tråd-torpedoene inn i den også.

«Bøker er alltid best!»

Mine spørsmål er; Hva får dere ut av det, og tenker dere ikke noen ganger at auda, nå skjedde det igjen, la meg stoppe?

Anonymkode: de131...e06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, dere vet hvem jeg mener. De som kommer inn med første eller andre innlegg i hver tråd, kun for å si; «Nok nå.» «Deg igjen?» «Så kjedelig.»…

Selv laget jeg tråden om bok versus film, tenkte at dette må da for en gangs skyld bli en fin tråd, men jammen kom tråd-torpedoene inn i den også.

«Bøker er alltid best!»

Mine spørsmål er; Hva får dere ut av det, og tenker dere ikke noen ganger at auda, nå skjedde det igjen, la meg stoppe?

Med et sånt svar som dette, som du ga i den tråden så er du jo din egen trådtorpedo

Hadde du lest bøker så hadde du kanskje klart å forstå hva jeg skrev?

Jeg skjønner ikke poenget med å svare folk sånn, en person som på ingen måte har vært ufin med deg.

Anonymkode: 3156d...83d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Med et sånt svar som dette, som du ga i den tråden så er du jo din egen trådtorpedo

Hadde du lest bøker så hadde du kanskje klart å forstå hva jeg skrev?

Jeg skjønner ikke poenget med å svare folk sånn, en person som på ingen måte har vært ufin med deg.

Det er muligens frekt, men det er ikke det jeg mener med å være trådtorpedo.

Den jeg svarte til hadde jo sitert mitt innlegg og tatt det til inntekt for sitt eget poeng enda det svart på hvitt sto det motsatte. Dermed ble det nærliggende å være litt frekk, for det å lese bøker gir helt klart en bonus når det kommer til både lese- og skriveevner. Den personen var den egentlig frekke - ikke jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

«Bøker er alltid best!»

Men hn ga jo bare uttrykk for sin mening. Du kan jo ikke stille spørsmål om du ikke tåler svar litt utenfor det du selv mener. 

Anonymkode: cd2c4...114

Skrevet

Jeg leste tråden din nå, og det var det jo du som torpederte den med høye kneløft. Du svarte utrolig frekt på en helt grei kommentar. Så her ser du virkelig ikke bjelken i ditt eget øye. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men hn ga jo bare uttrykk for sin mening. Du kan jo ikke stille spørsmål om du ikke tåler svar litt utenfor det du selv mener. 

Det gjorde hun slett ikke, hun påsto ting om meg som ikke bare var usant, men stikk i strid med det hun siterte. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leste tråden din nå, og det var det jo du som torpederte den med høye kneløft. Du svarte utrolig frekt på en helt grei kommentar. Så her ser du virkelig ikke bjelken i ditt eget øye. 

Det kan godt hende, men nå var det likevel ikke det som var tema i denne tråden.

Fra nå av svarer jeg kun på innlegg som holder seg til sak. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det gjorde hun slett ikke, hun påsto ting om meg som ikke bare var usant, men stikk i strid med det hun siterte. 

Det kan godt hende, men nå var det likevel ikke det som var tema i denne tråden.

Ja, ikke sant. Du blir litt gretten når du ikke heelt får de svarene du vil. Fornøyelig 

Takk for meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Men det var du selv som dro  den tråden inn denne tråden.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men det var du selv som dro  den tråden inn denne tråden.

Ja, men det var verken mitt eller den gale damen sitt innlegg jeg reagerte på. 

Skrevet

Det er en eller flere her inne ja som er lynraske til å svare «gjesp» eller «du er så kjedelig,» eller «deg igjen, du fikk mange svar i forrige tråd du opprettet.» Apropos det. Hvordan husker folk i detalj hva en vilkårlig anonym skrev for et år siden? Lever de her inne? De leter til og med fram tråden som nå ligger på side 56 av 20000ett eller annet. Utrolig. 
Så ja hi. Enig med deg. 

Anonymkode: 54dde...2ed

Skrevet

Jeg er mer lei av folk som klager over hva andre gjør her inne. Hvis alle feier for egen dør og gir mer av det de selv savner, så kan vi påvirke forumet i den retningen vi ønsker. 

Skrevet

Det er en eller flere her inne ja som er lynraske til å svare «gjesp» eller «du er så kjedelig,» eller «deg igjen, du fikk mange svar i forrige tråd du opprettet.» Apropos det. Hvordan husker folk i detalj hva en vilkårlig anonym skrev for et år siden? Lever de her inne? De leter til og med fram tråden som nå ligger på side 56 av 20000ett eller annet. Utrolig. 
Så ja hi. Enig med deg. 

:fnise:  Spot on.

Skrevet
Iiiiik skrev (16 minutter siden):

Jeg er mer lei av folk som klager over hva andre gjør her inne. Hvis alle feier for egen dør og gir mer av det de selv savner, så kan vi påvirke forumet i den retningen vi ønsker. 

Du kan vel lage deg en egen tråd da, for å si det, fremfor å gå inn i min og skrive det?

Innlegget her er et godt eksempel på hva jeg mener. Selv om du har tatt deg bryet med å skrive hele to setninger, så er innlegget kun myntet på å devaluere og ta motet fra HI.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du vil. Uansett hva folk svarer deg, så er de jo bare teite. Egen utrivelighet feier du under teppet, for det er ok når de andre er så dumme. Hvorfor skulle folk ville diskutere på det nivået du legger opp til?

Skrevet
gale damen skrev (53 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du vil. Uansett hva folk svarer deg, så er de jo bare teite. Egen utrivelighet feier du under teppet, for det er ok når de andre er så dumme. Hvorfor skulle folk ville diskutere på det nivået du legger opp til?

Hvis ikke du forstår hva jeg vil så er det høfligste å ikke svare. Det er fysisk mulig med mindre man har en tvangstanker.

Snakker ikke om meg.

Tråden kom til da det var en som svarte «Gud, du er trå.» ett minutt etter en annen hadde postet en tråd.

Og du da, gale damen, hva er årsak til at du ikke evner å svare på det du leser, men i stedet snakker om alt mulig annet?

Skrevet

Helt enig med HI. Det er bare å se hvordan visse folk driver inne på "Iran-krigen". Det er reint flaut å lese hvordan voksne folk oppfører seg som små drittunger for å ødelegge for andre.

Det er jammen ikke rart at unger mobber hverandre, når man ser hvordan mødrene driver på....

Anonymkode: a2e05...aad

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvis ikke du forstår hva jeg vil så er det høfligste å ikke svare. Det er fysisk mulig med mindre man har en tvangstanker.

Snakker ikke om meg.

Tråden kom til da det var en som svarte «Gud, du er trå.» ett minutt etter en annen hadde postet en tråd.

Og du da, gale damen, hva er årsak til at du ikke evner å svare på det du leser, men i stedet snakker om alt mulig annet?

Du ser virkelig ikkje ditt eige bidrag til elendigheta her?

Du er det perfekte eksempelet på kvifor eg slutta å henge her inne, og kvifor eg sikkert trekker meg ut igjen. Den sosiale kompetansen er regelrett fråverande.

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Helt enig med HI. Det er bare å se hvordan visse folk driver inne på "Iran-krigen". Det er reint flaut å lese hvordan voksne folk oppfører seg som små drittunger for å ødelegge for andre.

Det er jammen ikke rart at unger mobber hverandre, når man ser hvordan mødrene driver på....

Akkurat!

Det er INGEN voksne som holder på sånn ellers i hverdagen, så jeg lurer på hva det er som går av mennesker når de holder på sånn her inne. Tar de ut den aggresjonen de ellers holder inne?

☆☆☆ skrev (8 minutter siden):

Du ser virkelig ikkje ditt eige bidrag til elendigheta her?

Du er det perfekte eksempelet på kvifor eg slutta å henge her inne, og kvifor eg sikkert trekker meg ut igjen. Den sosiale kompetansen er regelrett fråverande.

Det stemmer ikke, du pleier å svare meg høflig og hyggelig og jeg ser deg jo også stadig vekk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Snakker ikke om meg.

Det er sånne som deg som ldelegger forumet her, som gjør at folk ikke orker å være her noe særlig lenger.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er sånne som deg som ldelegger forumet her, som gjør at folk ikke orker å være her noe særlig lenger.

«Sånne som meg»?

Nei, det er det ikke. Skjønner at det er fristende å kaste seg på samme side som de misfornøyde, men det hjelper ikke, når dere ikke har et eneste argument, kun oppgulp. 

Skrevet

Samtlige har svart hi i Iran-tråden, så det du sier stemmer ikke med hva hi her vil fram til. 

Skrevet

Samtlige har svart hi i Iran-tråden, så det du sier stemmer ikke med hva hi her vil fram til. 

Nei, ingen har svart HI. Utenom stygge personangrep og avsporinger er det ingen som har svart på selve tråden.

Skrevet

Jeg er HI og jo det gjør det. 

Har helt kuttet ut å delta på krig og fred, nettopp fordi det er så elendig diskusjonsklima der inne, er vel omlag to måneder siden jeg var der. Men så innom den tråden og den er typisk dette forumet her, hvor man går på bruker, særlig på hovedinnlegget, og ikke på sak. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Og egentlig nokså betegnende for klimaet  at du forsøker å påstå hva JEG mener, fremfor å vente til jeg svarer. Har sett det stadig vekk. «Hun mener nok at…» «Det hun prøvde å få frem var at…».

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ingen har svart HI. Utenom stygge personangrep og avsporinger er det ingen som har svart på selve tråden.

Gi deg. Vi har svart deg så mange ganger i Iran-tråden. Du har ødelagt din egen tråd der, og nå ødelegger du denne og. Det er du som er tråd-torpedo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...