Anonym bruker Skrevet 28. mai #51 Skrevet 28. mai Anonym bruker skrev (På 14.1.2026 den 18.08): Det er jo ikke noe mer uhygienisk om utfloden havner i en truse eller en bukse. Den er der uansett og oppfører seg ikke annerledes ut i fra hvor den havner. Anonymkode: 3a6ee...062 Ble nysgjerrig på hvilken temperatur du vasker buksene dine på? Går alltid i truse. De blir vasket på 60 grader og mye oftere enn buksene som går på 40 grader…. Anonymkode: f8249...e95
Anonym bruker Skrevet 28. mai #52 Skrevet 28. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ble nysgjerrig på hvilken temperatur du vasker buksene dine på? Går alltid i truse. De blir vasket på 60 grader og mye oftere enn buksene som går på 40 grader…. Anonymkode: f8249...e95 Og du tror det er et ugjennomtrengelig skille mellom trusa du og buksa, som ingenting kommer gjennom? Anonymkode: 3a6ee...062
Anonym bruker Skrevet 28. mai #53 Skrevet 28. mai Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Og du tror det er et ugjennomtrengelig skille mellom trusa du og buksa, som ingenting kommer gjennom? Anonymkode: 3a6ee...062 Ugjennomtrengelig er det jo ikke, men en viss stengsel er det jo. Det tror jeg egentlig du vet? Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet 28. mai #54 Skrevet 28. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Ugjennomtrengelig er det jo ikke, men en viss stengsel er det jo. Det tror jeg egentlig du vet? Anonymkode: 72a1d...cd0 Men da skjønner jeg ikke helt hva du er bekymret for? Hvilke faktiske konsekvenser tror du det får å gå med truse som vaskes på 60 grader, sammenlignet med konsekvensene det får å få uten truse i en bukse som vaskes på 40 grader? Sånn helt konkret? Anonymkode: 3a6ee...062
Anonym bruker Skrevet 29. mai #55 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men da skjønner jeg ikke helt hva du er bekymret for? Hvilke faktiske konsekvenser tror du det får å gå med truse som vaskes på 60 grader, sammenlignet med konsekvensene det får å få uten truse i en bukse som vaskes på 40 grader? Sånn helt konkret? Anonymkode: 3a6ee...062 Jeg er ikke bekymret for noe. Hvor får du det fra, basert på mine to setninger i tråden? Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet 29. mai #56 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Har du virkelig ikke bedre runkemateriale enn et foreldreforum så står det dårlig til🤣 Anonymkode: 3b409...474 Ja, da må nøden være virkelig stor og fantasien ekstremt god, om du finner noe som kan brukes her inne😂 Anonymkode: b2091...b14
Anonym bruker Skrevet 29. mai #57 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, da må nøden være virkelig stor og fantasien ekstremt god, om du finner noe som kan brukes her inne😂 Anonymkode: b2091...b14 Er dette kvinneguiden eller? Så utrolig mange barnslige folk det er her... Anonymkode: 95dee...03a
Anonym bruker Skrevet 29. mai #58 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (På 14.1.2026 den 2.54): For hvem??? Går aldri med truse hjemme, under kjole eller lengre skjørt. Bruker også sjeldent truse om det er siste dag jeg bruker en olabukse før vask. Det er veldig deilig å gå uten truse. Det er snakk om velvære. Anonymkode: c342c...5f2 Dette gjør jeg også. Anonymkode: 95dee...03a
Anonym bruker Skrevet 29. mai #59 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (På 14.1.2026 den 2.54): For hvem??? Går aldri med truse hjemme, under kjole eller lengre skjørt. Bruker også sjeldent truse om det er siste dag jeg bruker en olabukse før vask. Det er veldig deilig å gå uten truse. Det er snakk om velvære. Anonymkode: c342c...5f2 At det kan være behagelig å gå uten under skjørt kan jeg forstå, men under olabukse? Da kjenner man vel ikke om man har på truse eller ikke? Anonymkode: 72a1d...cd0
Anonym bruker Skrevet 29. mai #60 Skrevet 29. mai Herre min lurer virkelig på hvor gamle enkelte her som ikke en gang vet at trusa ikke skal opp i rompa og ikke en gang skjønner at da har man kjøpt feil truse når den ikke sitter godt på 🤦♀️ Anonymkode: 196e4...4a2
Anonym bruker Skrevet 29. mai #61 Skrevet 29. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Herre min lurer virkelig på hvor gamle enkelte her som ikke en gang vet at trusa ikke skal opp i rompa og ikke en gang skjønner at da har man kjøpt feil truse når den ikke sitter godt på 🤦♀️ Anonymkode: 196e4...4a2 Du kan så si... Anonymkode: 95dee...03a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå