Gå til innhold

Alltid undertøy?


Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo logisk da, skjønner du det ikke selv? En truse sitter over rompeballer og underliv. Kryper ikke opp i noen sprekk, ikke inntil anus, bare rompeballene. En bukse er lagd sånn at den har en søm fra foran til bak og vil gnisse inn i rompesprekk,ikke bare ligge utenpå rompeballer.

Å gå uten truse med skjørt er jo bare tacky.

Anonymkode: 4dc65...352

Hahahaha, åssen truser og bukser er det egentlig du går med? Personlig hardhet aldri brukt bukser som kryper oppi noen sprekk

Anonymkode: 3a6ee...062

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor tror du undertøy finnes?

Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger 

Anonymkode: 1b6b0...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jøss, sånne truser som sitter fast på rompa, som ikke beveger seg noen vei som helst vil jeg og ha.

Anonymkode: d5200...376

Det er bare å kjøpe det, de selger truser i veldig mange klesbutikker, faktisk... Det er ikke meningen trusa skal stoppes opp i anus da🤣

Anonymkode: 4dc65...352

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger 

Anonymkode: 1b6b0...20e

Vi er på det nivået ja. Ta på deg foliehatten igjen du...

Anonymkode: 4dc65...352

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke noe mer uhygienisk om utfloden havner i en truse eller en bukse. Den er der uansett og oppfører seg ikke annerledes ut i fra hvor den havner. 

Anonymkode: 3a6ee...062

Truser vasker skifter du hver dag. Skifter bukse hver dag? Den stanken🫣

Anonymkode: ef041...65f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi er på det nivået ja. Ta på deg foliehatten igjen du...

Anonymkode: 4dc65...352

Mennesket har fint levd i flere tusen år uten undertøy 

Du er vel også å en av de som tror at melk er så fantastisk sunt

Anonymkode: 1b6b0...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Det er bare å kjøpe det, de selger truser i veldig mange klesbutikker, faktisk... Det er ikke meningen trusa skal stoppes opp i anus da🤣

Anonymkode: 4dc65...352

Du synes du var skikkelig morsom nå 🙄

Anonymkode: d5200...376

Skrevet

Nei æsj, bukse oppi tissen er verken hygienisk, bra for underlivet eller behagelig. Å gå med jeans med buksesømmen rett inn i flusså er ikke bra for underlivet da det blir veldig tett og innelukket og vil ikke tenke på lukta nedentil 🤮hvis du mener du går uten truse pga din gynekolog har sagt det er bra å lufte, så regnet hun nok ikke at du tok det bokstavelig talt. Du lekker kroppsvæske i buksen din og etterlater det rundt der du sitter, då er da du innser hvor uhygieniske enkelte folk er, fysj! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fordi det er noe undertøys produsentene har prentet inn at vi trenger 

Anonymkode: 1b6b0...20e

Ja, for undertøy er noe nymotens ting?

Anonymkode: 72a1d...cd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Truser vasker skifter du hver dag. Skifter bukse hver dag? Den stanken🫣

Anonymkode: ef041...65f

Hvis buksa mi hadde stinket etter én dags bruk uten truse så hadde jeg skiftet bukse hver dag ja. Samt tatt en tur til legen for å sjekke hvorfor underlivet mitt stinket sånn. Hvis det kommer så mye ut av underlivet ditt at du får stank der nede etter én dag så ville jeg ha skiftet bukse oftere også. En truse er ikke en ugjennomtrengelig barriere som hindrer at ting også kommer på buksa.

Anonymkode: 3a6ee...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvis buksa mi hadde stinket etter én dags bruk uten truse så hadde jeg skiftet bukse hver dag ja. Samt tatt en tur til legen for å sjekke hvorfor underlivet mitt stinket sånn. Hvis det kommer så mye ut av underlivet ditt at du får stank der nede etter én dag så ville jeg ha skiftet bukse oftere også. En truse er ikke en ugjennomtrengelig barriere som hindrer at ting også kommer på buksa.

Anonymkode: 3a6ee...062

Men hvorfor unngår du normal personlig hygiene? Jeg skifter ikke klær fordi de stinker. 

Anonymkode: 72a1d...cd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men hvorfor unngår du normal personlig hygiene? Jeg skifter ikke klær fordi de stinker. 

Anonymkode: 72a1d...cd0

Jeg «unngår» ikke normal personlig hygiene. Gjør du?

Anonymkode: 3a6ee...062

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg «unngår» ikke normal personlig hygiene. Gjør du?

Anonymkode: 3a6ee...062

Nei, det er ikke jeg som unngår undertøy og som har som kriterie at klær ikke blir vasket før de stinker. Truse er blant annet for å beskytte tøy som ikke kan vaskes på 60 grader, samt ikke bør vaskes så ofte. Hvis det kjennes ubehagelig å gå med truse bruker dere kanskje en modell som ikke passer deres kropp. 

Anonymkode: 72a1d...cd0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke jeg som unngår undertøy og som har som kriterie at klær ikke blir vasket før de stinker. Truse er blant annet for å beskytte tøy som ikke kan vaskes på 60 grader, samt ikke bør vaskes så ofte. Hvis det kjennes ubehagelig å gå med truse bruker dere kanskje en modell som ikke passer deres kropp. 

Anonymkode: 72a1d...cd0

Jeg bruker også undertøy, fordi jeg synes det er mest behagelig og mest praktisk. Så hvorfor antar du at jeg er uhygienisk? Jeg har ikke skrevet en plass at jeg ikke bruker undertøy. Og selv om du åpenbart har et veldig behov for å finne på noe å ta motdebattantene dine for, så har jeg heller aldri skrevet at jeg bruker klær til de stinker. Det jeg derimot HAR skrevet er at hvis trusa eller buksa mi hadde STINKET etter én dags bruk, så hadde jeg tatt en tur til legen. Ser du innholdsforskjellen i de to tingene?

Det er veldig fascinerende med mennesker som har et så voldsomt behov for å forenkle verden rundt seg. Som i fullt alvor tror at det er én faktor, nemlig bruk av undertøy, og denne faktoren alene, som avgjør hvorvidt en person har god hygiene eller ikke. Jeg forstår at det er behagelig og enkelt å tenke sånn, men det blir veldig fordummende. Det er ikke bruk av undertøy eller ikke som avgjør hygienen. En person som ikke bruker undertøy kan være mer hygienisk enn en som bruker undertøy. Og omvendt. Det er helt andre faktorer som spiller inn.

Anonymkode: 3a6ee...062

  • 4 måneder senere...
Skrevet
Gladjente00 skrev (På 15.1.2026 den 0.58):

Nei æsj, bukse oppi tissen er verken hygienisk, bra for underlivet eller behagelig. Å gå med jeans med buksesømmen rett inn i flusså er ikke bra for underlivet da det blir veldig tett og innelukket og vil ikke tenke på lukta nedentil 🤮hvis du mener du går uten truse pga din gynekolog har sagt det er bra å lufte, så regnet hun nok ikke at du tok det bokstavelig talt. Du lekker kroppsvæske i buksen din og etterlater det rundt der du sitter, då er da du innser hvor uhygieniske enkelte folk er, fysj! 

Er det skrivefeil eller?? Aldri hørt dette ordet før...

Anonymkode: b2091...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det skrivefeil eller?? Aldri hørt dette ordet før...

Anonymkode: b2091...b14

Hvorfor dra opp en flere måneder gammel død tråd kun for dette?

Anonymkode: 1b6b0...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor dra opp en flere måneder gammel død tråd kun for dette?

Anonymkode: 1b6b0...20e

Jøss, ble det også et problem for deg? Du foretrekker utelukkende rykende ferske tråder? 

Anonymkode: b2091...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jøss, ble det også et problem for deg? Du foretrekker utelukkende rykende ferske tråder? 

Anonymkode: b2091...b14

Ja, og ihvertfall når man drar opp gamle tråder for å ikke tilføre noe som helst til den trpden

Anonymkode: 1b6b0...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Ja, og ihvertfall når man drar opp gamle tråder for å ikke tilføre noe som helst til den trpden

Anonymkode: 1b6b0...20e

Leste du egentlig kommentaren min, eller er du mest opptatt av å kritisere andre? Jeg skjønner heller ikke denne allergien mot tråder som er ramlet bakover i køen. Kanskje er det noe annet enn at tråden ikke er fersk nok som gjør at enkelte har behovet for å hugge til. 

Anonymkode: b2091...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Leste du egentlig kommentaren min, eller er du mest opptatt av å kritisere andre? Jeg skjønner heller ikke denne allergien mot tråder som er ramlet bakover i køen. Kanskje er det noe annet enn at tråden ikke er fersk nok som gjør at enkelte har behovet for å hugge til. 

Anonymkode: b2091...b14

Hvis tråden er veldig gammel  (noe denne ikke er),  så slettes ofte de nye innleggene som dro tråden opp igjen, og tråden faller tilbake på lista.  Og det er kjedelig for den som dro den opp igjen og lurte på noe, ofte bedre å lage en ny tråd med det man lurer på. Men det er tullete å klage på at en tråd fra 2026 dras opp igjen.

Anonymkode: d5200...376

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Leste du egentlig kommentaren min, eller er du mest opptatt av å kritisere andre? Jeg skjønner heller ikke denne allergien mot tråder som er ramlet bakover i køen. Kanskje er det noe annet enn at tråden ikke er fersk nok som gjør at enkelte har behovet for å hugge til. 

Anonymkode: b2091...b14

 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis tråden er veldig gammel  (noe denne ikke er),  så slettes ofte de nye innleggene som dro tråden opp igjen, og tråden faller tilbake på lista.  Og det er kjedelig for den som dro den opp igjen og lurte på noe, ofte bedre å lage en ny tråd med det man lurer på. Men det er tullete å klage på at en tråd fra 2026 dras opp igjen.

Anonymkode: d5200...376

Helt greit å dra opp gamle tråder , hvis man har noe å tilføre tråden. Men det er jo ikke tilfelle her

Anonymkode: 1b6b0...20e

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

 

Helt greit å dra opp gamle tråder , hvis man har noe å tilføre tråden. Men det er jo ikke tilfelle her

Anonymkode: 1b6b0...20e

Hun spurte et spørsmål. Det var helt greit å dra den opp. Du trenger ikke leke forumpoliti.

Anonymkode: d5200...376

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 26.5.2026 den 11.44):

Jøss, ble det også et problem for deg? Du foretrekker utelukkende rykende ferske tråder? 

Anonymkode: b2091...b14

Heller det enn gamle runketråder, ja.

Anonymkode: cde6b...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...