Gå til innhold

Tilståelse. Jeg elsker tøymyknere

Anbefalte innlegg

Skrevet

I motsetning til alle her inne, liker jeg tøymyknere. De lukter friskt og klærne blir myke og gode. Puh, det var godt å få sagt. 

Anonymkode: 6dafb...4f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker tøymykner til endel ting, men ikke til feks treningstøy og håndklær. 

Anonymkode: 7f342...e2a

Skrevet

Jeg bruker det til aaaaalt 🙌🏻 elsker lukta og følelsen!

Anonymkode: 0c065...fed

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I motsetning til alle her inne, liker jeg tøymyknere. De lukter friskt og klærne blir myke og gode. Puh, det var godt å få sagt. 

100% enig. Tøymykner er et must😊

Skrevet

Ikke den blå fra softlan håper jeg 😬 Den stinker 🤢🤮

Anonymkode: fa8ef...e24

Skrevet

Nei, den gjør ikke det skjønner du, er bare du som er sær. Er jo like teit å si at roser stinker. 

Anonymkode: 19e3d...848

Skrevet

Det er seriøst bare kjerringer som kan bli butthurt over at andre liker/ikke liker tøymykner. Altså, for en debatt. INGEN menn hadde brydd seg liksom… kvinner har fremdeles noe å lære av menn.

Anonymkode: 479bb...638

Skrevet

Nei, den gjør ikke det skjønner du, er bare du som er sær. Er jo like teit å si at roser stinker. 

Anonymkode: 19e3d...848

Roser avgir en duft, det ligger ikke som en kvelende eim. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Den blå lukter godt, og brukes mye 👍

Anonymkode: 152ed...5a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det kan jeg lukte, lang vei 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Roser avgir en duft, det ligger ikke som en kvelende eim. 

Roser avgir ingen duft, det lukter ingenting av roser, kunne like gjerne vært plastikk. 

Anonymkode: 092cb...261

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Elsker tøymykner! Både pga duften og at vasken blir myk. 
Den blå lukter godt!

Anonymkode: d1161...414

Skrevet

Uæh. Rene klær skal ikke være myke og lukte østeuropeisk do.

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Roser avgir ingen duft, det lukter ingenting av roser, kunne like gjerne vært plastikk. 

Du ville nok kjent den om ikke du var løsemiddelskadet av tøymykneren din 🫠

Skrevet (endret)

Dei fleste brukar skyllemiddel, og i dei fleste tilfeller tenker eg at det er deira sak. Personleg held eg meg unna. 

Men dei som brukar dei mest luktsterke eller overdoserar noko jævlig er ei plage for samfunnet, på linje med folk som brukar kvitløkskapslar, luktar gamal og ny røyk i kleda og butikkar som sel duftlys saman med varer ein faktisk kunne tenke seg å kjøpe. Seriøst, det er mindre plagsomt å gå inn i eit 20 kvm stort parfymeri enn butikkar med duflys som ikkje er innpakka i lukttett emballasje. Noko så kvalmande, ti forskjellige typar duftlys som kvar for seg gir plager stabla opp på ein og samme benk.

Om nokon veit at du brukar tøymykner på ti meters avstand utandørs, då er det ikkje ei privatsak. Då er det eit samfunnsproblem. Heldigvis synes eg det blir stadig mindre av slikt.

Kos deg med tøymykneren din, HI. Men ikkje meir enn det som er meint er du snill.

Endret av ☆☆☆
Skrevet

Jeg og! Er det en greie og ikke like det? Jeg kjøper utenlandsk tøymykner, er sær på lukten. Bruker vanilje og kokosdufter for det meste. For meg lukter tøymykner rent, og de barna jeg har kjent sånn lukt på klærne forbinder jeg med «renslige» unger😂🤍

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

De lukter ikke frisk altså. Alle rundt deg syns det lukter høgg. 

Anonymkode: a50ce...bea

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

De lukter ikke frisk altså. Alle rundt deg syns det lukter høgg. 

Anonymkode: a50ce...bea

Som du ser av denne tråden så tar du grundig feil. Mange liker lukten. Jeg kan styre meg for overdoser av det meste, men en halv kork hvit Comfort i klesvasken gjør at klærne ikke blir elektriske og de dufter svakt av rent/såpe. 

Anonymkode: 18ca8...f86

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Som du ser av denne tråden så tar du grundig feil. Mange liker lukten. Jeg kan styre meg for overdoser av det meste, men en halv kork hvit Comfort i klesvasken gjør at klærne ikke blir elektriske og de dufter svakt av rent/såpe. 

Anonymkode: 18ca8...f86

Eg trur ikkje det er den bruken som gir folk piggane ut. Det er overdosering som er plagsomt for andre. Ei halv kork med diskret duft pr vask må ein ganske så nær deg for å kjenne.

Problemet med tøymykner er at mange blir immune mot den dei sjølv brukar og aukar mengda. Når dei trur det eit diskret hint rundt dei er det intenst og plagsomt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Bruker stort sett den blå fra comfort. Den lukter godt. 

Skrevet

Jeg hater tøymykner og synes tøyet blir ekkelt av det. Kan ta litt essensielle oljer der skyllemiddel skal være men da så lite at det bare gir et hint av duft. Å tørke klær ute slår vel ingenting men kan jo ikke gjøre det året rundt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Begge disse er grusomme. Den øverste er den som stinker mest av alle. Uheldigvis liker mannen den for han er en sånn putt på lukt om du ikke gidder dusje type. 

Anonymkode: 29c70...9d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du ville nok kjent den om ikke du var løsemiddelskadet av tøymykneren din 🫠

Nope, roser lukter ingenting.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det kan jeg lukte, lang vei 😉

Skal passe på å ta i ekstra mye neste gang jeg vasker klær 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...