Gå til innhold

Hvordan klarte DU å gå ned i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Går 30 min hver dag. Fast runde. Ellers spiser jeg like mye som før. I starten brukte jeg lenger tid på den faste runden. Nå går den lekende lett. De dagene jeg har fri fra jobb, går jeg lenger. Gjerne et par timer. Prøver å ha et snitt på 15000 skritt. Gått ned 10 kg på 7 uker

Anonymkode: a068d...de6

Gå ned 10 kg på 7 uker av kun 30 minutters gåtur kan ikke være riktig. Du må ha gjort noe mer. Men det hadde jo vært drømmen, hvis det faktisk var så enkelt å gå ned 10kg på kort tid.

Anonymkode: 5d299...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Godt jobba. Har hørt at 15000 på fitbit er det samme som 4000 på iPhone :) 

Anonymkode: 66383...ab9

Hmm.. det tror jeg ikke stemmer. Når jeg går turer sammen med mamma som  har Samsung, så går hun nesten alltid 1000-3000 skritt mer enn meg. Vi pleier å skylde på at hun har kortere bein enn meg.

Anonymkode: a068d...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gå ned 10 kg på 7 uker av kun 30 minutters gåtur kan ikke være riktig. Du må ha gjort noe mer. Men det hadde jo vært drømmen, hvis det faktisk var så enkelt å gå ned 10kg på kort tid.

Anonymkode: 5d299...27e

Det kommer vel an på personen. Jeg har egentlig alltid vært tynn, men etter en kneskade ble jeg sittende stille og gikk opp 30kg på kort tid. Det føltes som 55 og en dag, og uken etter var jeg 85. Er 75 nå, så mangler ikke mye for å være innafor normalvekt

Anonymkode: a068d...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Følte meg stygg og tok grep. 3 måltid per dag, blir jeg sulten er det kun et eple eller en banan for å få vekk sultfølelsen, men det var mest i starten. Nå holder det med 3 måltider. Jeg spiser mye mat, fordi jeg trener. Så jeg orker ikke komme med noen meny siden frokosten min inneholder like mye som andres middag. 

Jeg går ned ca en halv kilo per uke, og det er noe jeg kan leve med. Kunne klart å gå ned mye mer, men da hadde jeg gått på en smell ganske fort. Vil sakte og varig ned. Ikke kjapt og mislykket. 

Spis ren mat, næring er viktig. 

Anonymkode: 90eb0...ff3

Samma metode her. 3 måltider om dagen

Ned halv kg i uka. genialt hvis det blir varig

Anonymkode: 4b8d3...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...