Gå til innhold

Capri bukse på moten igjen


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Mørke capribukser i en dressbuksevariant, eller en god bomullskvalitet generelt er veldig pent synes jeg. Hender jeg bruker jeg om sommeren på jobb med et par loafers. De baggy variantene som man gjerne ser på kvinne 50+ akkopagnert av sporty sandaler er jeg derimot ikke fan av.

Anonymkode: 94a6d...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De med litt lengde er fine, men helst så lange at de slutter der leggen begynner å bli tynnere.
De som går rett under kneet er gyselig stygge. Dessuten har jeg korte ben og kraftige legger (selv om jeg egentlig er ganske slank), så det er ikke for meg.
Var vel super populært veldig tidlig på 2000- tallet, i min ungdom. Elsket de da, men den tiden er forbi. 

Anonymkode: 2378b...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan noen ikke kan elske disse buksene😅 har alltid, og vil alltid bruke dem. Er ikke komfortabel i shorts, så disse er perfekte på sommeren 

Anonymkode: 0180d...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dem. Hvorfor kritiserer dere dem som bruker dem? 

Anonymkode: 88dbc...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke sånn superpene, men jeg kler virkelig verken shorts eller skjørt og da er capribukser en ok variant på varme dager

Anonymkode: e22e9...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (3 timer siden):

Det er ikke noe problem, og jeg har aldri tenkt eller sagt noe negativt om andres utseende. Jeg har sett flotte mennesker med ulike høyder og størrelse, alder og etnisitet. om det skulle bety så mye om de er flotte eller ei. Men jeg syns jo at det ikke akkurat gjør noe om man kler seg i det som passer den kroppen man har. Jeg er lav selv og har ikke akkurat lange ben. Jeg syns lange ben og høye blonde mennesker er ekstra flotte. Jeg må jo få til  å syns det.

Men er det ikke rart å ha ønsker om hvordan andre kler seg? Å faktisk håpe at ingen med korte ben kler seg på en spesiell måte…

Anonymkode: 920e3...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sug lut skrev (2 timer siden):

Ikke hvis man har et noenlunde bevisst forhold til klær.

Du er virkelig hodt hjernevasket 😁

Anonymkode: f75c8...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du er virkelig hodt hjernevasket 😁

Anonymkode: f75c8...ca6

Hodt (?) hjernevasket? Fordi hun ikke bruker et spesielt klesplagg til tross for at det er ‘in’ 😂

Anonymkode: 920e3...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke sikkert det gjelder deg, men det er ganske vanlig at man tror man "alltid" har likt noe når det har vært moderne en liten stund.

Anonymkode: f75c8...ca6

For de av oss som er litt eldre så har dette vært i motebildet mer enn én gang før

Anonymkode: a4afe...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått med Capri siden 90 tallet. 

Går med det jeg synes selv er fint. 😊 Trender har jeg aldri brydd meg om. 

Anonymkode: 2a28a...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...