Gå til innhold

Capri bukse på moten igjen


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsket capri-bukser før, men nå synes jeg ikke det er fint lenger. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg har gått lei av dem. Er blitt mye mer glad i kjoler og skjørt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt capribukser bestandig jeg, hehe.

 

Anonymkode: fc738...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ut som den første og den åttende modellene her, så kan du helt fint bruke de buksene, de ville mest sannsynlig kle alt. Jeg håper ihvertfall ingen med korte bein går med slike bukser som gjør beina enda kortere. Ikke min stil og ikke min smak i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke hva capribukser var før jeg så linken, og det var lite pent, ja. Jeg kommer i hvert fall ikke til å følge den moten. 

Anonymkode: 15e92...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid brukt capri bukser, så i år er jeg jammen meg trendy 😁 Men kun de som går rett under kneet, de som stopper midt på leggen synes jeg ser litt rart ut, trodde de hette noe annet enn capri og.

Anonymkode: 89fd5...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine lange, tynne bein, er capri (til rett under kneet) helt perfekt. Har brukt det siden ungdommen, er nå 40. Men jeg bruker baggy/løse capri da, ikke tettsittende. 

Er ikke komfortabel i korte short, det henger nok igjen etter mobbing av pipestilker da jeg var liten/ung. 

Jeg har vel dog aldri fulgt trender, kler meg i det jeg liker og hva dagsformen tilsier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har alltid brukt capri bukser, så i år er jeg jammen meg trendy 😁 Men kun de som går rett under kneet, de som stopper midt på leggen synes jeg ser litt rart ut, trodde de hette noe annet enn capri og.

Anonymkode: 89fd5...967

Dette! Jeg trodde og de andre het noe annet!

Anonymkode: a4afe...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette kommer jeg ikke til å kle meg i. Synes ikke det er pent. 

Anonymkode: 877af...d25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, da er jeg trendy i år altså. Jeg har brukt capribukser hver sommer i mange år. Kommer ikke til å slutte noen gang, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (20 minutter siden):

Ser du ut som den første og den åttende modellene her, så kan du helt fint bruke de buksene, de ville mest sannsynlig kle alt. Jeg håper ihvertfall ingen med korte bein går med slike bukser som gjør beina enda kortere. Ikke min stil og ikke min smak i det hele tatt.

Hva så om bena blir kortere? Kanskje de syns at korte ben er det vakreste som finnes?

Det kan godt være at jeg skaffer meg capribukser, det er en fin mellomting mellom shorts og langbukser. 

Anonymkode: 920e3...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav skrev (4 minutter siden):

Jøss, da er jeg trendy i år altså. Jeg har brukt capribukser hver sommer i mange år. Kommer ikke til å slutte noen gang, tror jeg. 

Bare vi er standhaftige nok så slumper vi til å være trendy sånn ca hvert 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Miss Marple* skrev (18 minutter siden):

Bare vi er standhaftige nok så slumper vi til å være trendy sånn ca hvert 10 år. 

Det er det morsomme med å bli "gammel".

Som at jeg har brukt bootleg-jeans gjennom hele perioden med skinny jeans. Tenåringene mine synes jeg hadde så gammeldagse bukser.

Også ble plutselig bootleg moderne igjen 😂

Jeg har vært den eneste her i huset med capri bukser, men nå kan jeg altså oppleve å møte døtrene mine i det også da. Morsomt.

Anonymkode: fc738...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kledde dem ikke sist eller gangen før, så jeg dropper dem glatt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de stopper akkurat på/rett under kneet og ikke henger og slenger, så ja. Men jeg bruker mest litt lange shorts. 

Anonymkode: c1e37...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (3 timer siden):

https://www.minmote.no/mote/a/pPggzR/capribuksen-er-tilbake-denne-vaaren
 

Jeg for min del har aldri kastet meg på capri-bølgen og synes i grunn svært få slike bukser er pene. Kommer du til å kaste deg på trenden? 

Bare vent noen uker så kommer det et innlegg om at du "alltid" har likt det og skal kjøpe 5 par.

Anonymkode: f75c8...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Bare vent noen uker så kommer det et innlegg om at du "alltid" har likt det og skal kjøpe 5 par.

Anonymkode: f75c8...ca6

Hehe, da står du i så fall fritt til å ta meg på det altså😊. Jeg har ikke fasongen til slike bukser😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke disse piratbukse? Også er capribukse lengere??

Anonymkode: 21014...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (3 timer siden):

Ser du ut som den første og den åttende modellene her, så kan du helt fint bruke de buksene, de ville mest sannsynlig kle alt. Jeg håper ihvertfall ingen med korte bein går med slike bukser som gjør beina enda kortere. Ikke min stil og ikke min smak i det hele tatt.

Hva er korte bein? Hva er problemet om noen har det. Tenker aldri over noens beinlengde jeg. Vil dette si at folk jeg møter på gata, foreldremøter osv. tenker over beinlengden min? Og bryr seg om det? 

Anonymkode: 1b05e...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt&lt;3 skrev (28 minutter siden):

Hehe, da står du i så fall fritt til å ta meg på det altså😊. Jeg har ikke fasongen til slike bukser😊😊

Det er ikke sikkert det gjelder deg, men det er ganske vanlig at man tror man "alltid" har likt noe når det har vært moderne en liten stund.

Anonymkode: f75c8...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hva er korte bein? Hva er problemet om noen har det. Tenker aldri over noens beinlengde jeg. Vil dette si at folk jeg møter på gata, foreldremøter osv. tenker over beinlengden min? Og bryr seg om det? 

Anonymkode: 1b05e...1b2

Det er ikke noe problem, og jeg har aldri tenkt eller sagt noe negativt om andres utseende. Jeg har sett flotte mennesker med ulike høyder og størrelse, alder og etnisitet. om det skulle bety så mye om de er flotte eller ei. Men jeg syns jo at det ikke akkurat gjør noe om man kler seg i det som passer den kroppen man har. Jeg er lav selv og har ikke akkurat lange ben. Jeg syns lange ben og høye blonde mennesker er ekstra flotte. Jeg må jo få til  å syns det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke sikkert det gjelder deg, men det er ganske vanlig at man tror man "alltid" har likt noe når det har vært moderne en liten stund.

Anonymkode: f75c8...ca6

Ikke hvis man har et noenlunde bevisst forhold til klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Miss Marple* skrev (5 timer siden):

Bare vi er standhaftige nok så slumper vi til å være trendy sånn ca hvert 10 år. 

Noen fordeler skal det være med å bli eldre 🙈

Forøvrig følte jeg meg rimelig antikvarisk da tenåringen nylig ville ut på leit etter vintage og retroklær. Der jeg da tenkte 70-tallet, mente han 2000… 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri brydd meg om hva som er mote eller ikke. Elsker capribukser! Er for varmt med bukse, og jeg er for stygg i shorts. Capri dekker det som må dekkes, og er en favoritt om sommeren.

Anonymkode: f826e...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...