Gå til innhold

Else giftet seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes det er trist at hun må utlevere seg selv så voldsomt for å lage tv.

Anonymkode: a028c...160

 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Føler at hun må gjøre det da....kjære vene

Anonymkode: a028c...160

Det er vel ingenting som tilsier at hun føler at hun må for å lage tv? 
 

Dessverre er det mange som har ekstremt med fordommer mot kvinner som til eksempel er overvektige eller på andre måter «ikke konvensjonelt attraktive». Alt de foretar seg blir fort oppfattet som trist eller desperat fordi man er inndoktrinert til å se ned på dem. Jeg tror mange som betviler at dette er ekte kjærlighet gjør det fordi de underbevisst mener at ingen kan elske en kvinne som ikke er opplagt konvensjonelt attraktiv.
 

Selv oppfatter jeg Else som sterk, smart, morsom, idérik, omsorgsfull og karismatisk. At hun er åpen om helseutfordringene sine er bra for oss alle. 
 

Jeg syns det er litt påfallende at da hennes tynne venninne hadde et lignende konsept for 10-15 år siden, så var det ikke sånne reaksjoner å spore. Vel fikk hun litt kritikk for å føde på tv etterpå, men ingen tvilte på at mannen virkelig ville ha henne. Selv om det ekteskapet endte dårlig i ettertid da.

Jeg har ikke sett Elses program nå, men jeg kjenner mange single i tretti og førtiåra som har «gitt opp». Jeg tror det er fint for dem å se at det er mulig, men at man kanskje må risikere noe og tre ut av komfortsonen for å treffe noen det klaffer med (om en ønsker en partner selvfølgelig). Else kjører jo ofte ekstremvarianten, men jeg er sikker på at hun hadde hatt tv-jobb om hun ikke gjorde det også.

Anonymkode: f9619...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

 

Det er vel ingenting som tilsier at hun føler at hun må for å lage tv? 
 

Dessverre er det mange som har ekstremt med fordommer mot kvinner som til eksempel er overvektige eller på andre måter «ikke konvensjonelt attraktive». Alt de foretar seg blir fort oppfattet som trist eller desperat fordi man er inndoktrinert til å se ned på dem. Jeg tror mange som betviler at dette er ekte kjærlighet gjør det fordi de underbevisst mener at ingen kan elske en kvinne som ikke er opplagt konvensjonelt attraktiv.
 

Selv oppfatter jeg Else som sterk, smart, morsom, idérik, omsorgsfull og karismatisk. At hun er åpen om helseutfordringene sine er bra for oss alle. 
 

Jeg syns det er litt påfallende at da hennes tynne venninne hadde et lignende konsept for 10-15 år siden, så var det ikke sånne reaksjoner å spore. Vel fikk hun litt kritikk for å føde på tv etterpå, men ingen tvilte på at mannen virkelig ville ha henne. Selv om det ekteskapet endte dårlig i ettertid da.

Jeg har ikke sett Elses program nå, men jeg kjenner mange single i tretti og førtiåra som har «gitt opp». Jeg tror det er fint for dem å se at det er mulig, men at man kanskje må risikere noe og tre ut av komfortsonen for å treffe noen det klaffer med (om en ønsker en partner selvfølgelig). Else kjører jo ofte ekstremvarianten, men jeg er sikker på at hun hadde hatt tv-jobb om hun ikke gjorde det også.

Anonymkode: f9619...00b

Her kom det mye rart som ikke har noe med min kommentar å gjøre, eller som er noe jeg mener.

Anonymkode: a028c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Else kjempegodt, men var også lenge i tvil om dette "stuntet". Ble oppriktig glad når jeg så paret som strålte sammen i går og jeg håper og tror at nå som bryllupet er gjennomført og ståheien roer seg litt, at de to klarer å roe ned sammen og lære hverandre å kjenne videre og der trenger hun kanskje at han veileder henne litt nå som sceneteppet har falt og hverdagen i litt større grad venter.

Anonymkode: a1ef8...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset på at Bjørn Eidsvåg sa: "Da erklærer jeg at dere har valgt hverandre" og ikke "Da erklærer jeg dere for rette ektefolk". Tenker det godt kan gi mening at det ikke er juridisk bindende. Håper veldig for EKF at dette er ekte kjærlighet, hun er så fin ❤️.

Anonymkode: be5dd...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker som et fint par, og det er ikke trist at hun deler såpass fra eget liv og om seg selv. Ingen bør tro at hun deler absolutt alt heller, og det er ingenting hun bør skamme seg over av det hun har vært åpen om. Hun er en morsom, lite selvhøytidlig og troverdig, og det var noe Tommy satte pris på også. Han virket også ryddig og ingen tvil om at han var betatt av henne heller. Fint hvis de holder sammen.

Anonymkode: f8adf...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

 

Det er vel ingenting som tilsier at hun føler at hun må for å lage tv? 
 

Dessverre er det mange som har ekstremt med fordommer mot kvinner som til eksempel er overvektige eller på andre måter «ikke konvensjonelt attraktive». Alt de foretar seg blir fort oppfattet som trist eller desperat fordi man er inndoktrinert til å se ned på dem. Jeg tror mange som betviler at dette er ekte kjærlighet gjør det fordi de underbevisst mener at ingen kan elske en kvinne som ikke er opplagt konvensjonelt attraktiv.
 

Selv oppfatter jeg Else som sterk, smart, morsom, idérik, omsorgsfull og karismatisk. At hun er åpen om helseutfordringene sine er bra for oss alle. 
 

Jeg syns det er litt påfallende at da hennes tynne venninne hadde et lignende konsept for 10-15 år siden, så var det ikke sånne reaksjoner å spore. Vel fikk hun litt kritikk for å føde på tv etterpå, men ingen tvilte på at mannen virkelig ville ha henne. Selv om det ekteskapet endte dårlig i ettertid da.

Jeg har ikke sett Elses program nå, men jeg kjenner mange single i tretti og førtiåra som har «gitt opp». Jeg tror det er fint for dem å se at det er mulig, men at man kanskje må risikere noe og tre ut av komfortsonen for å treffe noen det klaffer med (om en ønsker en partner selvfølgelig). Else kjører jo ofte ekstremvarianten, men jeg er sikker på at hun hadde hatt tv-jobb om hun ikke gjorde det også.

Anonymkode: f9619...00b

Det er virkelig dårlig av deg å fatshame henne. Ingen andre enn deg har trukket frem vekten hennes. Skam på deg!

Anonymkode: 9f344...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at det ikke er juridisk bindende. Men de skal vist rett til byfogden, eller hvor man gjør dette, å gjøre det bindende idag.

Jeg har troa jeg på at dette kan fungere, han høres passe gal ut, men også rolig nok, til å passe til Else.

Anonymkode: c2307...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig opplegget med dette? Hvorfor skulle hun absolutt gifte seg? Jeg skjønner ikke greia rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerkroppen 2029 skrev (1 time siden):

Hva er egentlig opplegget med dette? Hvorfor skulle hun absolutt gifte seg? Jeg skjønner ikke greia rett og slett. 

Det er jo bare en blanding av offentlig tinder, Gift ved første blikk og den bonderomantikkgreia.

Hun sa selv hun hadde gitt opp å finne drømmemannen så hun ville gi det er siste offentlige forsøk.

Offentlig kontaktannonse, vil du bli kjent med meg og prøve, så ender det med at vi gifter oss om vi finner tonen.

Et show, som kanskje og kanskje ikke ville ende med bryllup.

Anonymkode: 8d3bf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...