Gå til innhold

Else giftet seg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men det er ikke juridisk bindende. Så da var det egentlig bare et stunt for å selge billetter til et show i Oslo Spektrum. 

Jeg har sansen for Else og ønsker henne et liv fylt av kjærlighet, men jeg syns det er dumt at hun må blottlegge sine mest såre sider for å få lage program. Som en av hennes venner sa, hvorfor snakker du deg så ned, og hvem vil inngå et forhold med en som har så dårlige tanker om seg selv. 
 

Tror dere det er kjærlighet, eller er det kun ‘ektemannens’ 15 min berømmelse som blir resultat av dette stuntet?

Anonymkode: 9f344...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem bryr seg. Blir kvalm av hele dama

Anonymkode: b6264...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun er forelsket, ja, men han er nok ikke det, han er mer «utforsker dette her og ser hvordan det går» .. Ellers enig med hennes venner og Peder Kjos som forklarte henne i forkant hvorfor det var en dårlig ide .. Men dette er hennes levebrød, hun kan ikke annet enn å blottlegge sitt privat liv for å tjene penger 

Anonymkode: b1d8c...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at det ikke er juridisk bindende? Synes hun er tøff som satset på prosjektet jeg. Jeg tror også at de er forelsket og skulle det ikke fungere på sikt så gjør det ikke det. Bedre å ha prøvd enn motsatt. De er begge voksne mennesker og jeg håper de får det fint sammen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo sånn hun har tjent penger hele sitt voksne liv.

Og hun er populær, hvem som helst kan ikke fylle hele spektrum og ha en haug med seere på tv i tillegg.

 

Anonymkode: 8d3bf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er det juridisk bindende. 
Og han giftet seg med henne fordi han ønsket å være med henne, sa han i talen. 
du må slutte å vri på ting og lyve. 

Anonymkode: cc550...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden):

Hvor står det at det ikke er juridisk bindende? Synes hun er tøff som satset på prosjektet jeg. Jeg tror også at de er forelsket og skulle det ikke fungere på sikt så gjør det ikke det. Bedre å ha prøvd enn motsatt. De er begge voksne mennesker og jeg håper de får det fint sammen😊

 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Visst er det juridisk bindende. 
Og han giftet seg med henne fordi han ønsket å være med henne, sa han i talen. 
du må slutte å vri på ting og lyve. 

Anonymkode: cc550...064

Jeg fulgte en link på FB som gikk til Vårt Land hvor det sto at seremonien ikke var juridisk bindende. Jeg finner ikke igjen linken, og har ikke abonnement på VL, så jeg får ikke linket til dette. 
 

Om jeg tar feil så beklager jeg selvsagt. Jeg har ingen intensjon om å finne på ting. 
 

hi

Anonymkode: 9f344...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Visst er det juridisk bindende. 
Og han giftet seg med henne fordi han ønsket å være med henne, sa han i talen. 
du må slutte å vri på ting og lyve. 

Anonymkode: cc550...064

 

mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden):

Hvor står det at det ikke er juridisk bindende? Synes hun er tøff som satset på prosjektet jeg. Jeg tror også at de er forelsket og skulle det ikke fungere på sikt så gjør det ikke det. Bedre å ha prøvd enn motsatt. De er begge voksne mennesker og jeg håper de får det fint sammen😊

Slik:

IMG_5080.png

IMG_5081.png

Anonymkode: 9f344...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Dette er jo sånn hun har tjent penger hele sitt voksne liv.

Og hun er populær, hvem som helst kan ikke fylle hele spektrum og ha en haug med seere på tv i tillegg.

 

Anonymkode: 8d3bf...4ac

Det ble ikke vist på Tv.

Anonymkode: 943e2...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ekte kjærleik og ein intensjon om å halde saman for livet er det berre Else og kva han no heiter som veit. 

Uansett ønsker eg dei alt godt. Else sine program er ikkje heilt min smak, men det betyr ikkje at ho ikkje fortener å ha det bra i livet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull fra VL. De er gift på ordentlig. 

Anonymkode: cc550...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Tror hun er forelsket, ja, men han er nok ikke det, han er mer «utforsker dette her og ser hvordan det går» .. Ellers enig med hennes venner og Peder Kjos som forklarte henne i forkant hvorfor det var en dårlig ide .. Men dette er hennes levebrød, hun kan ikke annet enn å blottlegge sitt privat liv for å tjene penger 

Anonymkode: b1d8c...eb1

Hvordan har du innsikt i denne mannens følelser for Else Kåss Furuseth? 

Anonymkode: f9619...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan har du innsikt i denne mannens følelser for Else Kåss Furuseth? 

Anonymkode: f9619...00b

Jeg har ikke innsikt i hans følelser, selvfølgelig, dette var min subjektive tolkning av hans kroppsspråk, blikk og ordvalg. Han har ikke gnist i blikket som Else har når hun ser på han 

Anonymkode: b1d8c...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste bare det som sto på TV2 og der sto det at de hadde vært sammen i 4 mnd og på ferie i Sverige hele påsken. At de var forelsket og hadde det fint.

Ingenting er vel bedre enn det. Om det varer er det jo ingen som vet.

Anonymkode: 8d3bf...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Bare tull fra VL. De er gift på ordentlig. 

Anonymkode: cc550...064

Jeg vet ikke, men Aftenposten skriver det samme som VL.

Anonymkode: 943e2...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Bare tull fra VL. De er gift på ordentlig. 

Anonymkode: cc550...064

Hvordan vet du det?

Anonymkode: 9f344...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke innsikt i hans følelser, selvfølgelig, dette var min subjektive tolkning av hans kroppsspråk, blikk og ordvalg. Han har ikke gnist i blikket som Else har når hun ser på han 

Anonymkode: b1d8c...eb1

Nå KAN det hende at han er NOE nervøs med tanke på at dette er i en helt annen setting enn han er vandt med. Ingen hadde sett noen som helst gnist hos meg med kamera på slep i alle fall🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden):

Nå KAN det hende at han er NOE nervøs med tanke på at dette er i en helt annen setting enn han er vandt med. Ingen hadde sett noen som helst gnist hos meg med kamera på slep i alle fall🤪

Nettop, jeg har sett en del klipp etter hvert og syns han ser rørt ut. Han er heller ikke en komiker mer sceneerfaring. Alle som syns EKF deler for mye kan mene det, men jeg opplever at det at hun har delt om seg selv gjennom tv, podcast og litteratur er med på å gi mange av oss sårt etterlengtet  representasjon og å øke samfunnets kollektive empati og forståelse. 
 

Vi er tydeligvis ikke helt i mål enda når en del fortsatt tenker på dette som en anledning til noe annet enn å glede seg med andre og feire kjærligheten.

Anonymkode: f9619...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bare tull fra VL. De er gift på ordentlig. 

Anonymkode: cc550...064

Nei, det er ikke tull.

Hele opplegget er bare trist, men håper at det har kommet noe godt ut av det til sutt.

Anonymkode: a028c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Bare tull fra VL. De er gift på ordentlig. 

Anonymkode: cc550...064

Nettavisen skriver også at det ikke er juridisk. Så lurer på hvor du har infoen din fra når alle norsk media mener det motsatte?

https://www.nettavisen.no/kjendis/lykkonskninger-til-fru-furuseth/s/5-95-1774693?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHXGjay133LRH8LsYlotTRE-HtzGotBVBzwW-Y2pMfK5nJxwqN8hsUdTeeg_aem_AawBnacRofAduU_1NZGn3J4h6G_ASRVMNemQR6N_VdHf3ZJEe23yPa5LfPDNh7SgQKc#Echobox=1713690674

Anonymkode: 943e2...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe de blir lykkelige sammen da

Anonymkode: e2a15...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke tull.

Hele opplegget er bare trist, men håper at det har kommet noe godt ut av det til sutt.

Anonymkode: a028c...160

Uansett om de er juridisk gift eller ikke forstår jeg ikke hva som er trist med det. Kan du utdype?

Anonymkode: f9619...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Uansett om de er juridisk gift eller ikke forstår jeg ikke hva som er trist med det. Kan du utdype?

Anonymkode: f9619...00b

Jeg synes det er trist at hun må utlevere seg selv så voldsomt for å lage tv.

Anonymkode: a028c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes det er trist at hun må utlevere seg selv så voldsomt for å lage tv.

Anonymkode: a028c...160

Hun må ikke. Som andre influensaen har hun valge den jobben.

Anonymkode: f90fd...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hun må ikke. Som andre influensaen har hun valge den jobben.

Anonymkode: f90fd...5fd

Føler at hun må gjøre det da....kjære vene

Anonymkode: a028c...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...