Gå til innhold

Ikke inkludere venner på 17 mai?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så lite innkluderende familie du har da. Her forklarte søsteren min at hun hadde en venn som ikke hadde familie her å som alltid sitter alene på 17.mai. Så da ble det en tradisjon å alltid innvitere han på 17.mai,det er blitt en veldig koselig tradisjon som vi har hatt i mange år.

Anonymkode: ace9b...91b

Vis man måtte være veldig inkluderende hadde man iallfall måtte booke bord til flere personer der det er umulig plass til. Det er ikke alltid man kan passe på at alle får bli med på alt. Jeg har venner som også har sine planer og har aldri trengt meg på dem eller få dem til å synes synd på meg fordi jeg satt alene før.  Som en nevnte her, det er utrolig mye felles man kan være med på 17 mai. Osv

Anonymkode: 25a6b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Uff ja. Jeg synes jeg er grei med å lage litt tid med henne i 17 mai for å se på toget sammen og gjerne ta oss en is sammen, men jeg kan heller ikke bare ta med en til når det er booket til antall personer og ditche familien på restaurant bookingen fordi vennninen min ikke vil være alene etter kl 17:00. Gleder jo meg til denne restauranten og treffe foreldrene/søsken mine sammen med barna

Anonymkode: 25a6b...865

Du synes du er grei som er litt med henne? Er ikke dette en venninne? Pleier man ikke å like å tilbringe tid med vennene sine?

Anonymkode: 90b28...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Du synes du er grei som er litt med henne? Er ikke dette en venninne? Pleier man ikke å like å tilbringe tid med vennene sine?

Anonymkode: 90b28...809

Jeg tilbringer jo tid med henne men har også familie jeg har avtalt med før. Ellers henger jeg mye med vennene mine men av og til blir jo det litt sånt

Anonymkode: 25a6b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Så lite innkluderende familie du har da. Her forklarte søsteren min at hun hadde en venn som ikke hadde familie her å som alltid sitter alene på 17.mai. Så da ble det en tradisjon å alltid innvitere han på 17.mai,det er blitt en veldig koselig tradisjon som vi har hatt i mange år.

Anonymkode: ace9b...91b

Jeg hadde heller sittet ufrivillig alene enn å være med dere. Den selvgodheten ved å være inkluderende for en "stakkars ensom venn av søster" som "setter så stor pris på det" og som "dere alle liker så godt.."   Og ja, jeg må bare få kjeft og bli kalt "slem" nå, men jeg leser hva du skriver og formulering, og jeg liker det bare ikke i det hele tatt. Og i tillegg er du irettesettende mot andre som "så inkluderende dere er da" og liksom " se på oss du!"

Nei sier jeg bare. Heller ufrivillig alene.

Anonymkode: 8b423...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg hadde heller sittet ufrivillig alene enn å være med dere. Den selvgodheten ved å være inkluderende for en "stakkars ensom venn av søster" som "setter så stor pris på det" og som "dere alle liker så godt.."   Og ja, jeg må bare få kjeft og bli kalt "slem" nå, men jeg leser hva du skriver og formulering, og jeg liker det bare ikke i det hele tatt. Og i tillegg er du irettesettende mot andre som "så inkluderende dere er da" og liksom " se på oss du!"

Nei sier jeg bare. Heller ufrivillig alene.

Anonymkode: 8b423...055

Helt enig. At andre vil invitere og inkludere i alle ting er helt greit. Men det betyr ikke at fleste er «lite inkluderende» bare fordi det ikke passer til en ver gang.. jeg ville heller være alene en å bli invitert til andres familier/planer fordi de synes synd på meg og stakkars meg som sitter «alene» 

Anonymkode: 25a6b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde heller sittet ufrivillig alene enn å være med dere. Den selvgodheten ved å være inkluderende for en "stakkars ensom venn av søster" som "setter så stor pris på det" og som "dere alle liker så godt.."   Og ja, jeg må bare få kjeft og bli kalt "slem" nå, men jeg leser hva du skriver og formulering, og jeg liker det bare ikke i det hele tatt. Og i tillegg er du irettesettende mot andre som "så inkluderende dere er da" og liksom " se på oss du!"

Nei sier jeg bare. Heller ufrivillig alene.

Anonymkode: 8b423...055

Og alene hadde du fortjent å være! 

Anonymkode: 12049...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh... Det er når jeg leser tråder som dette at jeg setter størst pris på å ikke dele hele livet med både familie, venner og "venner". Milde, så deilig det er å eie sin egen tid, uten å måtte ta hensyn i øst og vest, uten å måtte innrette seg etter andre i nord og sør, og uten å måtte noe som helst. 

17. mai feirer jeg gladelig hjemme i sofaen. 

Anonymkode: f84f5...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Ahh... Det er når jeg leser tråder som dette at jeg setter størst pris på å ikke dele hele livet med både familie, venner og "venner". Milde, så deilig det er å eie sin egen tid, uten å måtte ta hensyn i øst og vest, uten å måtte innrette seg etter andre i nord og sør, og uten å måtte noe som helst. 

17. mai feirer jeg gladelig hjemme i sofaen. 

Anonymkode: f84f5...9d9

Ja fordi å eie sin egen tid til å gjøre det man vil og er avtalt blir ofte sett som usympatisk og ego, lite inkluderende av mestepart når ikke man alltid har muligheten til å inkludere en ver man. At ALLE MÅ være inkludert! INGEN må sitte ALENE på 17 mai! Noen synes det er deilig å være hjemme mens andre finner på sånne felles arrangementer i 17 mai.  Og ja det er litt stress når man blir sett som hjerteløs og slem når man ikke kan ta hensyn til alle. 

Anonymkode: 25a6b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja fordi å eie sin egen tid til å gjøre det man vil og er avtalt blir ofte sett som usympatisk og ego, lite inkluderende av mestepart når ikke man alltid har muligheten til å inkludere en ver man. At ALLE MÅ være inkludert! INGEN må sitte ALENE på 17 mai! Noen synes det er deilig å være hjemme mens andre finner på sånne felles arrangementer i 17 mai.  Og ja det er litt stress når man blir sett som hjerteløs og slem når man ikke kan ta hensyn til alle. 

Anonymkode: 25a6b...865

Kjære... På tide å korken flasken? 

Anonymkode: f84f5...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kjære... På tide å korken flasken? 

Anonymkode: f84f5...9d9

Nei takk og Det er jo sant Man blir jo uglesett fordi man ikke tar hensyn til alle omkring norge i 17 mai.

Anonymkode: 25a6b...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...