Gå til innhold

Paranoide brukere her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Joda, det er blant annet overdreven mistenksomhet mot/ ovenfor andre.

Anonymkode: 9e360...40a

Det har jo du nok av, ellers så hadde du ikke laget en sånn tråd. Så det er vel du som er mest paranoid her.

Anonymkode: 4f17a...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Riktig, og jeg må selvfølgelig få kalle det overdreven mistenksomhet istedenfor uvanlig. Det går ut på det samme, men mulig du ville underbygge. 

Anonymkode: 9e360...40a

Jeg tror man må se litt mer alvorlige ting enn at noen setter spørsmål ved om noen er en spesiell bruker på et forum for å kunne diagnostisere noen som pranoide, altså. Det er en ganske heftig betegnelse. 
 

Noen legger altfor mye vekt på det andre anser som lett underholdning. Nå blir det jo enda mer morsomt å spekulere i hvem de anonyme er 😂

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (9 minutter siden):

Jeg tror det har noe med at noen har behov for å føle seg litt viktige her inne, ved å kunne påstå at de kjenner igjen de ulike brukerne på skrivemåten. Eller så har de bare behov for å påstå at de vet noe ingen andre vet.

 Jeg er blant annet beskylt for å være en annen bruker her inne, der teorien var at vedkommende hadde to brukerkontoer og logget seg inn og ut på disse, slik at "jeg" kunne støtte "meg" i samme tråd.....De til og med målte tiden mellom når jeg svarte og den andre brukeren svarte....Er ikke vrangforestillinger og uvanlig sterk mistenksomhet, så vet ikke jeg....

Ja, om ikke annet er det et stusslig liv.

Anonymkode: 422b7...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østerdølen skrev (10 minutter siden):

Jeg tror det har noe med at noen har behov for å føle seg litt viktige her inne, ved å kunne påstå at de kjenner igjen de ulike brukerne på skrivemåten. Eller så har de bare behov for å påstå at de vet noe ingen andre vet.

 Jeg er blant annet beskylt for å være en annen bruker her inne, der teorien var at vedkommende hadde to brukerkontoer og logget seg inn og ut på disse, slik at "jeg" kunne støtte "meg" i samme tråd.....De til og med målte tiden mellom når jeg svarte og den andre brukeren svarte....Er ikke vrangforestillinger og uvanlig sterk mistenksomhet, så vet ikke jeg....

Ja, hadde de enda visst noe, men det er jo mistenkeligjøring av flere hvor de tar feil. Har sett at du også har blitt mistenkeligjort . Flere ganger. Klart det er paranoia, og ganske mye av det også.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (4 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Admin

Hvilke spekulasjoner ble jeg ryddet for her nå da? 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bitt meg merke i det samme, benyttes som litt underliggende argument. Åja, det er deg, typisk liksom. 
 

Brukeren det refereres til ønsker jeg velkommen tilbake. Vi har diskutert til jeg nesten ser rødt. Men det er da langt mer gøy enn å diskutere hvilken kjole du skal kjøpe (tross jeg forguder en flott kjole). Trådene går varmt, usikker på om det stikker så dypt når man proklamerer sin motstand til de trådene. Delta og engasjere seg gjør de jo. 

Anonymkode: fe489...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvilke spekulasjoner ble jeg ryddet for her nå da? 

Anonymkode: 9e360...40a

Dine innlegg ble ryddet som avsporinger som følger av ett svar til spekulasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg har bitt meg merke i det samme, benyttes som litt underliggende argument. Åja, det er deg, typisk liksom. 
 

Brukeren det refereres til ønsker jeg velkommen tilbake. Vi har diskutert til jeg nesten ser rødt. Men det er da langt mer gøy enn å diskutere hvilken kjole du skal kjøpe (tross jeg forguder en flott kjole). Trådene går varmt, usikker på om det stikker så dypt når man proklamerer sin motstand til de trådene. Delta og engasjere seg gjør de jo. 

Anonymkode: fe489...e0b

Ja, det er litt kjedelig at noen ødelegger engasjement her, for det var mye mer liv og deltagelse i tråder, og de handlet om annet enn sommerferie, hagestell og kjoler. Forumet er jo omtrent dødt med totalt uinteressante tråder, og sånn har det vært lenge nå. 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Ja, det er litt kjedelig at noen ødelegger engasjement her, for det var mye mer liv og deltagelse i tråder, og de handlet om annet enn sommerferie, hagestell og kjoler. Forumet er jo omtrent dødt med totalt uinteressante tråder, og sånn har det vært lenge nå. 

Anonymkode: 9e360...40a

Men hvorfor henger du/dere her om det er så kjedelig?

Jeg liker meg godt på forumet, men trekker meg litt unna når enkelte brukere radbrekker alle tråder. Så det går litt i bølger hvor mye jeg er her. Jeg liker trådene om sommerferie, kjoler og hagestell. Jeg liker ikke når noen forsøker å oppdra oss. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det er litt kjedelig at noen ødelegger engasjement her, for det var mye mer liv og deltagelse i tråder, og de handlet om annet enn sommerferie, hagestell og kjoler. Forumet er jo omtrent dødt med totalt uinteressante tråder, og sånn har det vært lenge nå. 

Anonymkode: 9e360...40a

Men vedkommende var jo ikke interessert i å diskutere. Diskusjoner som kunne blitt gode ble kverulert i hjel, mye ved bruk av stråmenn og der vedkommende hele tiden endret definisjonen på ord. Så ble trådene ryddet. Vedkommende påsto at "det har ikke jeg skrevet før", for noe vedkommende omtrent nettopp hadde skrevet, men som var blitt slettet. Diskusjonen fortsatte gjerne i krangling om definisjoner, bruk av ord og bunnet gjerne ut i sider med tomme ord som kunne vært kortet ned til "jo", "nei" utvekslinger. Vedkommende kjedet seg nok sikkert, og det var jo flere som holdt på i samme modus. I tillegg har man andre som hev seg på denne "ja", "nei" leken. 

Jeg synes gode diskusjoner er bra. Det er flott med forskjellige meninger. Men kverulering, forsøk på provokasjon, masse stråmenn og uredelig argumenter med å bevisst misforstå synes i alle fall jeg er kjedelig. 

Anonymkode: d832c...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men hvorfor henger du/dere her om det er så kjedelig?

Jeg liker meg godt på forumet, men trekker meg litt unna når enkelte brukere radbrekker alle tråder. Så det går litt i bølger hvor mye jeg er her. Jeg liker trådene om sommerferie, kjoler og hagestell. Jeg liker ikke når noen forsøker å oppdra oss. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Jeg er her for å skrive om litt annet enn sommerferier, kjoler og hagestell. Du liker ikke å bli lært ting nei, men det gjør du nok mest av dem du misliker. Overraskende nok muligens.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men vedkommende var jo ikke interessert i å diskutere. Diskusjoner som kunne blitt gode ble kverulert i hjel, mye ved bruk av stråmenn og der vedkommende hele tiden endret definisjonen på ord. Så ble trådene ryddet. Vedkommende påsto at "det har ikke jeg skrevet før", for noe vedkommende omtrent nettopp hadde skrevet, men som var blitt slettet. Diskusjonen fortsatte gjerne i krangling om definisjoner, bruk av ord og bunnet gjerne ut i sider med tomme ord som kunne vært kortet ned til "jo", "nei" utvekslinger. Vedkommende kjedet seg nok sikkert, og det var jo flere som holdt på i samme modus. I tillegg har man andre som hev seg på denne "ja", "nei" leken. 

Jeg synes gode diskusjoner er bra. Det er flott med forskjellige meninger. Men kverulering, forsøk på provokasjon, masse stråmenn og uredelig argumenter med å bevisst misforstå synes i alle fall jeg er kjedelig. 

Anonymkode: d832c...574

Kan du gjøre meg en bitteliten tjeneste og fortelle meg om kun to tråder her på forumet hvor det har vært gode diskusjoner? Hva var tema?

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor henger du/dere her om det er så kjedelig?

Jeg liker meg godt på forumet, men trekker meg litt unna når enkelte brukere radbrekker alle tråder. Så det går litt i bølger hvor mye jeg er her. Jeg liker trådene om sommerferie, kjoler og hagestell. Jeg liker ikke når noen forsøker å oppdra oss. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Nå har ikke jeg uttrykket at det er kjedelig. Ser meg bare lei av denne persondebatten. Det er noe ironisk at man skal proklamere hvor mye en hater noe en deltar så ivrig på. Er innom i bølger selv, nærmer seg 20 år snart. En gang i tiden var dette et forum hvor jeg traff andre med samme utfordring. Får se hvor lenge en tar seg bryet, det er ikke helt det samme nå. 

Anonymkode: fe489...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Jeg er her for å skrive om litt annet enn sommerferier, kjoler og hagestell. Du liker ikke å bli lært ting nei, men det gjør du nok mest av dem du misliker. Overraskende nok muligens.

Anonymkode: 9e360...40a

Jeg liker å lære. Jeg liker ikke å bli belært. Det er en nivåforskjell der som bare de smarte skjønner. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om flere her lider av noen form for trauma fra barndommen.

 

a6Zmqgb_700bwp.webp

Anonymkode: 6856f...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Virker som om flere her lider av noen form for trauma fra barndommen.

 

a6Zmqgb_700bwp.webp

Anonymkode: 6856f...b9b

Vokste du opp slik? Hvis ikke så skjønner jeg ikke relevansen med en tegneserie fra usa (?)

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Vokste du opp slik? Hvis ikke så skjønner jeg ikke relevansen med en tegneserie fra usa (?)

Anonymkode: 01ec9...af5

Ja, akkurat sånn vokste jeg opp. Akkurat slik. Skjønner du relevansen nå?

Anonymkode: 6856f...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, akkurat sånn vokste jeg opp. Akkurat slik. Skjønner du relevansen nå?

Anonymkode: 6856f...b9b

Ja, da skjønner jeg. Det var da en forferdelig barndom. Slik er det heldigvis ikke mange som har det. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, da skjønner jeg. Det var da en forferdelig barndom. Slik er det heldigvis ikke mange som har det. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Hvordan vet du det? Åja, du har hatt det sånn selv? Jeg løy bare. Jeg har ikke hatt det slik. Men hyggelig at du er så åpen. Fortell mere!

Anonymkode: 6856f...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Og da lager du en spekuleringstråd? 

Anonymkode: 66b86...acd

Er det ikke greit å samle alt i samme tråd enn å ødelegge alle andre tråder?

Anonymkode: 868a9...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er her for å skrive om litt annet enn sommerferier, kjoler og hagestell. Du liker ikke å bli lært ting nei, men det gjør du nok mest av dem du misliker. Overraskende nok muligens.

Anonymkode: 9e360...40a

På'n igjen. 

Anonymkode: e3263...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvordan vet du det? Åja, du har hatt det sånn selv? Jeg løy bare. Jeg har ikke hatt det slik. Men hyggelig at du er så åpen. Fortell mere!

Anonymkode: 6856f...b9b

Det var en merkelig ting å lyve om. Trengte du litt oppmerksomhet?

Og jeg har hatt en fantastisk barndom helt uten traumer. Det er nok derfor jeg har blitt så sosialt veltilpasset og ikke trenger å bruke et anonymt forum for å prøve å hevde meg over andre. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det var en merkelig ting å lyve om. Trengte du litt oppmerksomhet?

Og jeg har hatt en fantastisk barndom helt uten traumer. Det er nok derfor jeg har blitt så sosialt veltilpasset og ikke trenger å bruke et anonymt forum for å prøve å hevde meg over andre. 

Anonymkode: 01ec9...af5

😄

Anonymkode: 6856f...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 12.4.2024 den 6.55):

jeg har aldri sett noe lignende noe annet sted. I nesten annenhver tråd så spekuleres det i hvem anonym bruker er, det blir formidlet at noen vet, og at det aner andre hvem som er hvem. Hvorfor denne paranoiaen?  

Hvorfor kan ikke bare saker diskuteres uten at det spekuleres i hvem som skriver hva?  Jeg skulle virkelig likt å få svar på dette.

Anonymkode: 9e360...40a

Slik et det på forum med bare kvinner... 

Anonymkode: 3fc84...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...