Gå til innhold

Paranoide brukere her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har aldri sett noe lignende noe annet sted. I nesten annenhver tråd så spekuleres det i hvem anonym bruker er, det blir formidlet at noen vet, og at det aner andre hvem som er hvem. Hvorfor denne paranoiaen?  

Hvorfor kan ikke bare saker diskuteres uten at det spekuleres i hvem som skriver hva?  Jeg skulle virkelig likt å få svar på dette.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen som maser mer om det enn deg. La det gå, du får ikke forandre folk uansett. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

jeg har aldri sett noe lignende noe annet sted. I nesten annenhver tråd så spekuleres det i hvem anonym bruker er, det blir formidlet at noen vet, og at det aner andre hvem som er hvem. Hvorfor denne paranoiaen?  

Hvorfor kan ikke bare saker diskuteres uten at det spekuleres i hvem som skriver hva?  Jeg skulle virkelig likt å få svar på dette.

Anonymkode: 9e360...40a

Og da lager du en spekuleringstråd? 

Anonymkode: 66b86...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det er ingen som maser mer om det enn deg. La det gå, du får ikke forandre folk uansett. 

Anonymkode: 01ec9...af5

Jeg har aldri nevnt det. Nå så jeg i en tråd at en også lurer på hvem jeg er. Dette er jo ganske ekstremt, så ikke så rart man lurer. Nå har jeg ikke noe ønske om å forandre noen, men må jo lure på hvorfor brukere blir så paranoide. 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og da lager du en spekuleringstråd? 

Anonymkode: 66b86...acd

Nei?   Jeg lurer på om noen kan svare på hvorfor det er så veldig viktig å vite hvem anonyme er i så stor grad som her på forumet?   Det ser ut til å ikke være så lett å svare på heller. Det gjør det jo mer interessant.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Nei?   Jeg lurer på om noen kan svare på hvorfor det er så veldig viktig å vite hvem anonyme er i så stor grad som her på forumet?   Det ser ut til å ikke være så lett å svare på heller. Det gjør det jo mer interessant.

Anonymkode: 9e360...40a

Det er ikke viktig, men noen utmerker seg og når man forstår hvem som står bak det som er skrevet så er det ofte greit å la være å holde dialogen i gang.

Anonymkode: 66b86...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvborfor bryr du deg om at så mange sier de vet hvem du er?

Anonymkode: 4f17a...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvborfor bryr du deg om at så mange sier de vet hvem du er?

Anonymkode: 4f17a...f25

Jeg opplever ikke det. Jeg opplever tvert i mot at det oppstår mange unødige spekulasjoner hvor andre må benekte. Det blir jo veldig mange avsporinger på grunn av dette.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg opplever ikke det. Jeg opplever tvert i mot at det oppstår mange unødige spekulasjoner hvor andre må benekte. Det blir jo veldig mange avsporinger på grunn av dette.

Anonymkode: 9e360...40a

Ikke?

Anonymkode: 4f17a...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke viktig, men noen utmerker seg og når man forstår hvem som står bak det som er skrevet så er det ofte greit å la være å holde dialogen i gang.

Anonymkode: 66b86...acd

Jeg skjønner at du ikke vil diskutere med alle her, for det vil ikke jeg heller. Jeg unngår et par brukere her, og hvis jeg opplever en diskusjon med anonym blir dum, så avslutter jeg bare uten å spekulere i hvem det er. Det er fordi det blir så mange unødvendige avsporinger, og ikke interesserer det meg det grann hvem det er heller, og jeg ønsker heller ikke å fremstå paranoid.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Jeg skjønner at du ikke vil diskutere med alle her, for det vil ikke jeg heller. Jeg unngår et par brukere her, og hvis jeg opplever en diskusjon med anonym blir dum, så avslutter jeg bare uten å spekulere i hvem det er. Det er fordi det blir så mange unødvendige avsporinger, og ikke interesserer det meg det grann hvem det er heller, og jeg ønsker heller ikke å fremstå paranoid.

Anonymkode: 9e360...40a

Folk er ikke paranoide bare fordi de kjenner igjen andre brukere.

Anonymkode: 4f17a...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Folk er ikke paranoide bare fordi de kjenner igjen andre brukere.

Anonymkode: 4f17a...f25

Jeg gir opp. Folk forstår ikke poenget her 🙂

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg gir opp. Folk forstår ikke poenget her 🙂

Anonymkode: 9e360...40a

Og hvem sitt ansvar er det?

Jeg opplever ikke at folk er paranoide. Man kjenner igjen enkelte brukere på skrivemåten, man er ikke paranoid av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissSaigon skrev (1 time siden):

Og hvem sitt ansvar er det?

Jeg opplever ikke at folk er paranoide. Man kjenner igjen enkelte brukere på skrivemåten, man er ikke paranoid av den grunn. 

Selvfølgelig er man ikke paranoid hvis man tenker at " Åja, det er sikkert henne" og lar det fare. Det er ikke paranoid å gjenkjenne. Det som derimot er paranoid er å gjentatte ganger påstå og anta ved ytring at noen er spesifikke brukere de ikke er  eller er , for den sakens skyld ) Det skjer igjen og igjen, og det er udiskutabelt  paranoide symptomer.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg gir opp. Folk forstår ikke poenget her 🙂

Anonymkode: 9e360...40a

Du er som et rødt lys, at du er så gjekjennelig at folk stadig kjenner deg igjen og kommenterer det gjør ikke at folk er paranoide.

Anonymkode: 4f17a...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du er som et rødt lys, at du er så gjekjennelig at folk stadig kjenner deg igjen og kommenterer det gjør ikke at folk er paranoide.

Anonymkode: 4f17a...f25

Jo, faktisk så er det et symptom på nettopp paranoia uansett om du har rett eller ikke. Jeg har flere ganger svart med brukernavn i tråder hvor noen blir mistenkt for å være meg, så det har skjedd mange ganger. Mange ganger faktisk. Dere svarer jo ikke på hvorfor dere gjør dette gang på gang? 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo, faktisk så er det et symptom på nettopp paranoia uansett om du har rett eller ikke. Jeg har flere ganger svart med brukernavn i tråder hvor noen blir mistenkt for å være meg, så det har skjedd mange ganger. Mange ganger faktisk. Dere svarer jo ikke på hvorfor dere gjør dette gang på gang? 

Anonymkode: 9e360...40a

kan du ikke heller skrive med nick så får du bevise at du er den vi alle tror du er. 

Anonymkode: 97b90...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har flere ganger svart med brukernavn i tråder hvor noen blir mistenkt for å være meg, så det har skjedd mange ganger.

Ja, de tror det om meg 😄

Vet ikke om de er paranoide eller bare utroooolig dølle.

Anonymkode: 422b7...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, de tror det om meg 😄

Vet ikke om de er paranoide eller bare utroooolig dølle.

Anonymkode: 422b7...bac

Ja, jeg har sett det. 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at du helt har kontroll på hva det å være paranoid faktisk betyr 😂

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tror ikke at du helt har kontroll på hva det å være paranoid faktisk betyr 😂

Anonymkode: 01ec9...af5

Joda, det er blant annet overdreven mistenksomhet mot/ ovenfor andre.

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Joda, det er blant annet overdreven mistenksomhet mot/ ovenfor andre.

Anonymkode: 9e360...40a

Paranoid, betegner noe som har eller som har sammenheng med paranoia, altså som er kjennetegnet ved uvanlig og urimelig sterk mistenksomhet eller vrangforestillinger

Anonymkode: 01ec9...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Paranoid, betegner noe som har eller som har sammenheng med paranoia, altså som er kjennetegnet ved uvanlig og urimelig sterk mistenksomhet eller vrangforestillinger.

Anonymkode: 01ec9...af5

Tips til neste gang: klikk på lim inn uten formatering og oppgi kilder.

Her skriver du jo selv at HI har rett i sin definisjon:

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Joda, det er blant annet overdreven mistenksomhet mot/ ovenfor andre.

Anonymkode: 9e360...40a

Og siden flere er overbevist om at jeg er samme person som HI i andre tråder - som jo da er en vrangforestilling - så betyr det at brukerne tildels faktisk er paranoide.

Anonymkode: 422b7...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Paranoid, betegner noe som har eller som har sammenheng med paranoia, altså som er kjennetegnet ved uvanlig og urimelig sterk mistenksomhet eller vrangforestillinger

Anonymkode: 01ec9...af5

Riktig, og jeg må selvfølgelig få kalle det overdreven mistenksomhet istedenfor uvanlig. Det går ut på det samme, men mulig du ville underbygge. 

Anonymkode: 9e360...40a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har noe med at noen har behov for å føle seg litt viktige her inne, ved å kunne påstå at de kjenner igjen de ulike brukerne på skrivemåten. Eller så har de bare behov for å påstå at de vet noe ingen andre vet.

 Jeg er blant annet beskylt for å være en annen bruker her inne, der teorien var at vedkommende hadde to brukerkontoer og logget seg inn og ut på disse, slik at "jeg" kunne støtte "meg" i samme tråd.....De til og med målte tiden mellom når jeg svarte og den andre brukeren svarte....Er ikke vrangforestillinger og uvanlig sterk mistenksomhet, så vet ikke jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...