GÃ¥ til innhold

🤬 et barn kastet stein på mitt barn i bhg! 🤬


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir så sint! Hvs hadde du gjort?

Barnet mitt fikk et blodig sår 🤬

Anonymkode: 76d29...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er barnet 1,5 år eller 6 år? Det er jo fint lite du får gjort med det som har skjedd, men du kan jo snakke med de ansatte i barnehagen om dette er et gjentakende problem.

Anonymkode: d5141...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg hadde gjort? Plastret såret. Hørt med de ansatte i barnehagen hva som hadde skjedd og om de har noen tanker om dette kan forhindres fra å skje igjen, og så tenkt at det er sånt som kan skje når barn leker sammen. 

Anonymkode: 599e5...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting selvfølgelig.

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg hadde gjort kommer an på barnas alder og situasjonen. Var det et uhell? Småbarn som ikke har lært ennå? Gjort med hensikt av et eldre barn? Be om et møte med avdelingsleder hvis dette er noe som bør snakkes om/tiltak. Var det et uhell eller gjort av barn som er for små til å forstå så er det ikke noe å gjøre med det.

Anonymkode: 5cab8...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på plaster og sagt fra om ikkje barnehagen allerede visste.

Barnehagebarn har svært vegrenset skyldevne, vi snakker ikke om en superkriminell. Men barnehagen må være klar over det slik at de, og foreldrene, kan snakke med dette barnet om hvor farlig steinkasting kan være.

Anonymkode: d430c...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer ann på aldrr og hva som skjedde. Jenta mi fikk knyttnevestor stein rett i hode. Det viste seg at de var to stk som kastet stein i hode på hverandre for å sjå hva som ville skje. Jenta mi var ikke like god å sikte som hun andre, så det endte med kul og en viktig lærdom.

Anonymkode: 92a5c...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt på et plaster...

Hvor gammelt er barnet? Jeg ville tatt en prat med mitt barn om at det ikke var lov å kaste stein og hvorfor og stolt på at barnehagen hadde gjort det samme med barnet som kastet.

Anonymkode: 19bdb...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg blir så sint! Hvs hadde du gjort?

Barnet mitt fikk et blodig sår 🤬

Anonymkode: 76d29...2a8

Hva gjorde du?

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg blir så sint! Hvs hadde du gjort?

Barnet mitt fikk et blodig sår 🤬

Anonymkode: 76d29...2a8

Hva gjorde du?

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt om det høylytt til andre foreldre neste gang jeg var i barnehagen. Jeg hadde pratet om det med alle slik at alle var klare over at den ungen der, det er en skikkelig voldsfantast og bråkmaker alle burde passe barna sine for.

Anonymkode: 3d44b...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er førskolebarn!  Jeg tenkte å ringe bhg i morgen og be de følge med! Og prate til ungene! 

Anonymkode: 76d29...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

De er førskolebarn!  Jeg tenkte å ringe bhg i morgen og be de følge med! Og prate til ungene! 

Anonymkode: 76d29...2a8

Du tror ikke de gjør det uten at du må minne de på det?

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke gjort noe, de ansatte i barnehagen snakket vel med barnet som kastet stein, ikke så mye annet å gjøre med det . 

Anonymkode: e8994...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde ikke gjort noe, de ansatte i barnehagen snakket vel med barnet som kastet stein, ikke så mye annet å gjøre med det . 

Anonymkode: e8994...684

Jo da det er mulig å advare andre foreldre mot den snørrungen.

Anonymkode: 3d44b...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jo da det er mulig å advare andre foreldre mot den snørrungen.

Anonymkode: 3d44b...f0d

Ingen bryr seg om dine patetiske forsøk på å provosere.

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn ble slått av et jevnaldrende barn når han var 5 år, uten at det hadde vært en konflikt som skulle tilsi en sånn oppførsel.

Så fikk jeg vite  at den andre gutten hadde en hjerneskade og aldri ville ha vanlig utvikling. Det hjalp meg å få det i perspektiv. Barnehagen håndterte det godt og jeg er glad jeg ikke var oppfarende og avventet en forklaring. 

Anonymkode: 10038...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

De er førskolebarn!  Jeg tenkte å ringe bhg i morgen og be de følge med! Og prate til ungene! 

Anonymkode: 76d29...2a8

Oi, så bra! De ansatte har garantert aldri vurdert å følge med tidligere, og i hvert fall ikke snakke med ungene! Flott at du står på og forteller dem hvordan de skal gjøre jobben sin, de ansatte elsker slike foreldre!

Anonymkode: 076cb...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Ingen bryr seg om dine patetiske forsøk på å provosere.

Anonymkode: 70094...814

Ã…h, er det ditt barn?

Anonymkode: 3d44b...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn som kan skje. Man spør selvsagt barnehagen hva de har gjort med det, og har de gjort noe, så lar man det ligge. 

Anonymkode: 04cfe...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de ansatte i barnehagen har fortalt hvordan og hva som skjedde, og det er ikke mer du får gjort i så fall. Skjer det flere gange så må du kreve mer tiltak. Nå antar jeg at de som jobber med barna har gjort det de kan med dette, for selv om slike ting skjer, så er det noe de ønsker å avverge.

Anonymkode: 85d94...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Du tror ikke de gjør det uten at du må minne de på det?

Anonymkode: 70094...814

Vel, sykepleiere pleier ikke å følge med på pasienter, der trenges det faktisk å minnes på at de burde gjøre det. Jeg prater av erfaring. Så ville ikke overrasker meg om flere slike yrker som folk som ikke har noe mål eller retning i livet har utdannet seg til krever mer av det samme, å bli minnet på at de faktisk trenger å følge med på det som er jobben deres.

Anonymkode: ad399...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Vel, sykepleiere pleier ikke å følge med på pasienter, der trenges det faktisk å minnes på at de burde gjøre det. Jeg prater av erfaring. Så ville ikke overrasker meg om flere slike yrker som folk som ikke har noe mål eller retning i livet har utdannet seg til krever mer av det samme, å bli minnet på at de faktisk trenger å følge med på det som er jobben deres.

Anonymkode: ad399...8cc

For en råtten person du er.

Anonymkode: 70094...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (PÃ¥ 8.4.2024 den 19.17):

Jeg blir så sint! Hvs hadde du gjort?

Barnet mitt fikk et blodig sår 🤬

Anonymkode: 76d29...2a8

Jeg hadde gitt klar beskjed at de ansatte måtte følge bedre med på barna dette gjelder. En jente jeg kjenner, ble daglig slått av et annet barn. Mora ga beskjed skriftlig og sa at viss ikke dette stoppet, ga hun beskjed videre opp i systemet! Da endelig gjorde de noe med det, og denne jenta trives endelig i bhg! 
Dette er såpass alvorlig, at en skal ikke bare la det gå. 
 

Anonymkode: 7bbc0...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde gitt klar beskjed at de ansatte måtte følge bedre med på barna dette gjelder. En jente jeg kjenner, ble daglig slått av et annet barn. Mora ga beskjed skriftlig og sa at viss ikke dette stoppet, ga hun beskjed videre opp i systemet! Da endelig gjorde de noe med det, og denne jenta trives endelig i bhg! 
Dette er såpass alvorlig, at en skal ikke bare la det gå. 
 

Anonymkode: 7bbc0...181

Godt å høre at jeg jeg får støtte 

Godt å høre at jenten endelig trivdes

Anonymkode: 76d29...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...