Gå til innhold

Å bruke veske


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruker store crossover vesker, litt bohemaktig. 

Anonymkode: 77511...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det er virkelig ikke alle tenåringer som gjør det nei.

Anonymkode: 5c7b2...b2a

Skrev jeg det? 

Anonymkode: b62d4...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 50 og bruker så godt som aldri veske. Til vanlig har jeg alt jeg trenger i mobildekselet og mobilen i lomma. Hvis jeg trenger å ha med meg mer bruker jeg som regel sekk.

Anonymkode: 50011...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og fra jobb bruker jeg sekk. Mest praktisk når jeg skal ha med meg mye greier. Utenom det har jeg alltid veske eller nett. Kommer helt an på hva jeg skal, hvor jeg skal og hva jeg har på meg. Eneste unntaket er vel om jeg bare skal smette i butikken. Da holder det med bilnøkler og mobil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det var det jeg selv hadde til jeg vel var sånn ca i midten av 30 årene. Kommer behovet for mer stæsj med årene altså 🤔☺️

hi

Anonymkode: da26a...489

Jeg er 43 og har aldri brukt veske. Har telefon med bankkort i deksel i ene lommen, bilnøkkel i den andre. Mer trenger man jo ikke. Sminke har jeg tatt på hjemme, Paracet er ikke noe jeg drasser med meg, og heller ikke Kleenex. Solbriller ligger i bilen. Jeg tror ikke det har noe med alder å gjøre, men alt man tror man kommer til å trenge. Hvor ofte bruker du alt du har i vesken?

Jeg bruker veske om jeg må ha med data da. Men det er ikke så ofte

Anonymkode: a2f9e...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er 43 og har aldri brukt veske. Har telefon med bankkort i deksel i ene lommen, bilnøkkel i den andre. Mer trenger man jo ikke. Sminke har jeg tatt på hjemme, Paracet er ikke noe jeg drasser med meg, og heller ikke Kleenex. Solbriller ligger i bilen. Jeg tror ikke det har noe med alder å gjøre, men alt man tror man kommer til å trenge. Hvor ofte bruker du alt du har i vesken?

Jeg bruker veske om jeg må ha med data da. Men det er ikke så ofte

Anonymkode: a2f9e...109

Det har du nok rett i, det med alt man tror man kan trenge. Jeg har mer enn det jeg trenger daglig, men jeg tror ikke jeg har så mye jeg ikke bruker jevnlig. 
Jeg liker ikke å ha ting i lommene, jeg liker å ha solbriller i etui når de ikke er på, jeg har notatbok og penn med meg som stadig er i bruk, og mye annet. Og unødvendige ting som lipgloss og en leppestift ( ref den andre tråden, det kan jeg ikke bruke men jeg har den i tilfelle jeg skulle få ånden over meg). Idioti på høyt plan, jeg ser den. 
Men om du skader deg er du glad for at jeg har vesken med, for da kan jeg plastre. Eller fikse skruen på solbrillene dine ( ja jeg har skrujern)😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg er 43 og har aldri brukt veske. Har telefon med bankkort i deksel i ene lommen, bilnøkkel i den andre. Mer trenger man jo ikke. Sminke har jeg tatt på hjemme, Paracet er ikke noe jeg drasser med meg, og heller ikke Kleenex. Solbriller ligger i bilen. Jeg tror ikke det har noe med alder å gjøre, men alt man tror man kommer til å trenge. Hvor ofte bruker du alt du har i vesken?

Jeg bruker veske om jeg må ha med data da. Men det er ikke så ofte

Anonymkode: a2f9e...109

Jeg har stadig opprydning i vesken og det er lite oppi der som aldri er i bruk. Jeg er avhengig av solbriller, så de må alltid være med ut og ligger fast i etuiet sitt i vesken.

En liten pung med plaster, pinsett, Paracet og Kleenex er også ganske ofte i bruk.  
 

Leppestift, håndkrem og hårstrikk må også med. 
 

Og så videre, og så videre…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amandine skrev (12 minutter siden):

Det har du nok rett i, det med alt man tror man kan trenge. Jeg har mer enn det jeg trenger daglig, men jeg tror ikke jeg har så mye jeg ikke bruker jevnlig. 
Jeg liker ikke å ha ting i lommene, jeg liker å ha solbriller i etui når de ikke er på, jeg har notatbok og penn med meg som stadig er i bruk, og mye annet. Og unødvendige ting som lipgloss og en leppestift ( ref den andre tråden, det kan jeg ikke bruke men jeg har den i tilfelle jeg skulle få ånden over meg). Idioti på høyt plan, jeg ser den. 
Men om du skader deg er du glad for at jeg har vesken med, for da kan jeg plastre. Eller fikse skruen på solbrillene dine ( ja jeg har skrujern)😂

Haha! Ryker solbrillene mine, så kjøper jeg bare nye. De jeg har nå har jeg hatt i 5 år. Kjøpte de på Nille. Og skruen har løsnet flere ganger, men da bare biter jeg den på plass😂

Og plaster… er det med prinsesser eller biler?😁

Anonymkode: a2f9e...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Inspirert av en annen tråd så begynte jeg å tenke over veskebruk. Jeg var nok godt oppi trettiårene før jeg begynte å bruke veske på fast basis, før det hadde jeg en stor lommebok med plass til mobil, nøkler osv. 

Nå har jeg en liten veske/clutch med bankkort, sertifikat osv, håndsprit, leppestift, håndkrem, Kleenex, Paracet og jobbnøkler som jeg enten bruker for seg selv eller putter oppi dagens veske. Jeg har ikke så mange vesker, men noen til hvert sitt bruk. 
 

Bruker du vesker, og hvis ikke, hvordan får du med deg diverse nødvendigheter når du beveger deg bort fra hus, jobb og bil?

Anonymkode: da26a...489

Bruker veske hver dag og velger veske etter antrekk og etter hva jeg skal. I den jeg skal ha nå etterpå har jeg; solbriller, nøkler, lommebok, en liten sminkepung, hårstrikker, notatbok og penn, papirer jeg trenger, mobil, lader etc. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker veske, men jeg trenger den egentlig ikke til noe annet enn matpakke og flaske med drikke. Jeg har med paracet og ibux overalt da. Og lypsyl og håndkrem. På jobb har jeg neglklipper (og før noen hogger hodet av meg, jeg bruker den ikke til å klippe negler, men til å ta de små hudflaka som innimellom revner på sida av neglen fordi jeg peller på dem) og pinsett og neglfil. Har vel og neglakksfjerner og negllakk i skuffen på jobb.

Anonymkode: 438d5...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker veske, men jeg trenger den egentlig ikke til noe annet enn matpakke og flaske med drikke. Jeg har med paracet og ibux overalt da. Og lypsyl og håndkrem. På jobb har jeg neglklipper (og før noen hogger hodet av meg, jeg bruker den ikke til å klippe negler, men til å ta de små hudflaka som innimellom revner på sida av neglen fordi jeg peller på dem) og pinsett og neglfil. Har vel og neglakksfjerner og negllakk i skuffen på jobb.

Anonymkode: 438d5...b13

Jeg har også negleklipper i veska, hva er galt med det? Jeg er jobber i helsevesenet og må ha helt kortklipte negler pga hygiene, av og til hvis jeg har glemt det hjemme må jeg klippe på jobb. 

Anonymkode: ee340...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også negleklipper i veska, hva er galt med det? Jeg er jobber i helsevesenet og må ha helt kortklipte negler pga hygiene, av og til hvis jeg har glemt det hjemme må jeg klippe på jobb. 

Anonymkode: ee340...657

Jeg sa ikke det var noe galt? Jeg bare kjenner forumet så godt at noen kunne funnet på å skrive "ææææsj, klipper du negler på jobb??"

Anonymkode: 438d5...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg sa ikke det var noe galt? Jeg bare kjenner forumet så godt at noen kunne funnet på å skrive "ææææsj, klipper du negler på jobb??"

Anonymkode: 438d5...b13

😂 Aha Det falt meg ikke inn. Jeg burde jo visst bedre. 

Anonymkode: ee340...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

😂 Aha Det falt meg ikke inn. Jeg burde jo visst bedre. 

Anonymkode: ee340...657

Best å gå stille i dørene her :D

Anonymkode: 438d5...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...