Gå til innhold

Dere som bor uten partner


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når jeg ble alene aka kasta på dør 120 kg daukjøtt som satt hjemme å klødde seg på balla hele dagen mens jeg fiksa middag, unger, tette rør, lyspærer og alt annet som gikk feil. Udugeligheten klarte ikke ringe e-verket en gang vedrørende en feil faktura vi fikk, han var den mest patetiske unnskyldningen for et mannfolk jeg noen gang har vært borti, han flyttet hjem på gutterommet til pappaen sin når jeg heiv han ut. Så jeg kunne det meste når jeg ble alene, jammen ikke så galt at det ikke var godt for noe.

Men skal innrømme at skjer det noe med bilen så er det rett på et verksted 🙂

Anonymkode: 3252e...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 6.4.2024 den 14.34):

Når du ble alene, var det noe du ikke greide å fikse selv, i huset feks? Noe du husker du trengte hjelp til, eller ikke fikser?

Jeg er på vei til å bli alene og er så redd jeg plutselig oppdager at det er masse jeg ikke greier fikse selv... Men jeg er ganske handy da, men hater snekring feks. 

Anonymkode: ea256...fbf

Jeg fikser mye mer enn han håpløse mannen

Anonymkode: 0004b...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært alene siden april 2013. Eneste jeg har trengt hjelp til er noen reparasjoner på bilen. Ellers har jeg klart alt selv. Har pusset opp både kjeller, bad og kjøkken. Måtte ha litt hjelp til å sette opp høyskapet på kjøkkenet. Men rør, vann og elektriske endringer klarte jeg selv. Det er ikke så vanskelig. Og så er det sånn at ikke alt er så gøy, men likevel må det gjøres. 

Anonymkode: 0dde2...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...