Gå til innhold

Burde hetero menn fikse seg nedentil? - Delt fra "Hvilken frisyre foretrekker du på mannen nedentil?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

OK, skal forsøke å forklare. Jeg er fullt klar over at dette landet er fylt til trengsel av forfengelige og metroseksuelle menn. Jeg er også fullt klar over at mange heterofile kvinner ønsker at de tiltrekkes slike menn, og typisk påstår at de gjør det. Det er jo politisk korrekt, må vite. Og alle vil være politisk korrekt, sivilisert, bedre enn dyr.

Litt rart, bare, at de samme damene mister lysten på mannfolkene sine, fortere enn man klarer å si intimbarbering og manbun. Step by step, left right left, like toy soldiers…

Spør du meg, så gjør man seg selv og sine barn en bjørnetjeneste ved å kjøre dette løpet. 

Anonymkode: f0122...47a

Hmmm…  dette har jo null rot i virkeligheten. Skulle tro du var en mann, en incel mann…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ulenissen skrev (20 minutter siden):

Hmmm…  dette har jo null rot i virkeligheten. Skulle tro du var en mann, en incel mann…

Hvis det ikke har rot i virkeligheten, hvorfor reagerer dere sånn mot meg og bruker hersketeknikker? ;) 

Er det én ting som er sikkert her, så er det at jeg treffer.

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hvis det ikke har rot i virkeligheten, hvorfor reagerer dere sånn mot meg og bruker hersketeknikker? ;) 

Er det én ting som er sikkert her, så er det at jeg treffer.

Anonymkode: f0122...47a

Det som er skremmende med holdningen din er at du tolker uenighet som hersketeknikk og en bekreftelse på at du har rett. Å mene at kvinner mister lysten på sex med menn hvis de er velstelt nedentil, er ren synsing. Med mindre du kan vise til forskning som underbygger argumentasjonen din, er det helt innafor å i retur mene at det du skriver ikke har rot i virkeligheten uten at det er en hersketeknikk. Da har du ikke helt forstått hva det er. Jeg kan like godt fremme motsatt påstand, nemlig at grunnen til at kvinner mister lysten på mannen sin er at de ikke steller seg selv nedentil. For meg er det langt mer logisk, fordi jeg selv helst ikke vil ha sex med, og i hvert fall ikke oralsex, en mann som er veldig ustelt der nede. Dessverre har egne preferanser lite å si når en skal framlegge generelle påstander, så derfor er både din mening og min mening nettopp bare det; meninger. De kan ikke allmenngjøres uten at et stort og representativt utvalg kvinner forteller hva de foretrekker hos en mann på både kort sikt og i et mer langvarig forhold. 

Anonymkode: ac925...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det som er skremmende med holdningen din er at du tolker uenighet som hersketeknikk og en bekreftelse på at du har rett. Å mene at kvinner mister lysten på sex med menn hvis de er velstelt nedentil, er ren synsing. Med mindre du kan vise til forskning som underbygger argumentasjonen din, er det helt innafor å i retur mene at det du skriver ikke har rot i virkeligheten uten at det er en hersketeknikk. Da har du ikke helt forstått hva det er. Jeg kan like godt fremme motsatt påstand, nemlig at grunnen til at kvinner mister lysten på mannen sin er at de ikke steller seg selv nedentil. For meg er det langt mer logisk, fordi jeg selv helst ikke vil ha sex med, og i hvert fall ikke oralsex, en mann som er veldig ustelt der nede. Dessverre har egne preferanser lite å si når en skal framlegge generelle påstander, så derfor er både din mening og min mening nettopp bare det; meninger. De kan ikke allmenngjøres uten at et stort og representativt utvalg kvinner forteller hva de foretrekker hos en mann på både kort sikt og i et mer langvarig forhold. 

Anonymkode: ac925...f38

Uenighet, nei, jeg blir kalt mann og incel og hengt ut og kastet spydigheter etter. Det er sikre tegn på at man ikke liker det jeg skriver.

Uenighet ville vært at noen andre skriver noe annet. Og enkelte klarer jo faktisk det.

Du kan jo skrive hva du vil, du, men virkeligheten taler for seg selv. Dette blir mitt siste svar, så får HI selv vurdere om han gidder å ta det til seg eller ei. 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Uenighet, nei, jeg blir kalt mann og incel og hengt ut og kastet spydigheter etter. Det er sikre tegn på at man ikke liker det jeg skriver.

Uenighet ville vært at noen andre skriver noe annet. Og enkelte klarer jo faktisk det.

Du kan jo skrive hva du vil, du, men virkeligheten taler for seg selv. Dette blir mitt siste svar, så får HI selv vurdere om han gidder å ta det til seg eller ei. 

Anonymkode: f0122...47a

Nå ble plutselig HI en mann ? Du skriver ingenting det er mulig å være enig eller uenig om. Du skriver hva DU tror. Selv om du samtidig hevder det er sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Uenighet, nei, jeg blir kalt mann og incel og hengt ut og kastet spydigheter etter. Det er sikre tegn på at man ikke liker det jeg skriver.

Uenighet ville vært at noen andre skriver noe annet. Og enkelte klarer jo faktisk det.

Du kan jo skrive hva du vil, du, men virkeligheten taler for seg selv. Dette blir mitt siste svar, så får HI selv vurdere om han gidder å ta det til seg eller ei. 

Anonymkode: f0122...47a

Tja, jeg mistenker at du er mann ja. Måten du henviser til både temaet, kvinner og «metroseksuelle menn» og politisk korrekt tyder på at du er incel.

Du aner ikke hva virkeligheten er. Om du leser de andre svarene i tråden, kan mye tyde på at kvinner liker at menn er stelt nedentil (og sikkert stelt på resten av kroppen også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Hvis det ikke har rot i virkeligheten, hvorfor reagerer dere sånn mot meg og bruker hersketeknikker? ;) 

Er det én ting som er sikkert her, så er det at jeg treffer.

Anonymkode: f0122...47a

Jeg tror nok problemet er motsatt, du mista en del i drodlingen rundt hva som var politisk korrekt, hvilket vil si det ikke traff? 

Anonymkode: fad53...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bør gjøre det de er mest komfortable med, uavhengig av legning. Selvsagt. 

Anonymkode: f2895...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men bør gjøre det de er mest komfortable med, uavhengig av legning. Selvsagt. 

Anonymkode: f2895...676

*Menn

Anonymkode: f2895...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men bør gjøre det de er mest komfortable med, uavhengig av legning. Selvsagt. 

Anonymkode: f2895...676

Dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 27.3.2024 den 20.06):

Frisyre? På en heterofil mann? 

Anonymkode: f0122...47a

Hvorfor i alle dager skulle legning ha noe å si her?? Smaken er jo ulik fra mann til mann og fra dame til dame.

Noen liker velstelt og stusset, andre glatt, andre tenner på full busk og villmann look. Ser jo at i andre tråder er det til og med folk som liker utvasket og med lukt, og da hjelper jo busk på til å få den stilen.

Selv foretrekker jeg en mann som bryr seg om hvordan han står fram, så velstelt, nydusjet og stusset. Gjerne glatt nedenunder men ikke helt øverst.

 

Anonymkode: c1158...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 27.3.2024 den 22.26):

OK, skal forsøke å forklare. Jeg er fullt klar over at dette landet er fylt til trengsel av forfengelige og metroseksuelle menn. Jeg er også fullt klar over at mange heterofile kvinner ønsker at de tiltrekkes slike menn, og typisk påstår at de gjør det. Det er jo politisk korrekt, må vite. Og alle vil være politisk korrekt, sivilisert, bedre enn dyr.

Litt rart, bare, at de samme damene mister lysten på mannfolkene sine, fortere enn man klarer å si intimbarbering og manbun. Step by step, left right left, like toy soldiers…

Spør du meg, så gjør man seg selv og sine barn en bjørnetjeneste ved å kjøre dette løpet. 

Anonymkode: f0122...47a

Hvor full var du her? Evt hvor ofte glemmer du hjelm?

Anonymkode: c1158...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gjerne de kan trimme det litt.

Anonymkode: 9be78...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...