Gå til innhold

Burde hetero menn fikse seg nedentil? - Delt fra "Hvilken frisyre foretrekker du på mannen nedentil?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Frisyre? På en heterofil mann? 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Frisyre? På en heterofil mann? 

Anonymkode: f0122...47a

Spiller legning noe rolle her? Menn kan da foretrekke å ha alt fra full busk til ingenting ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Spiller legning noe rolle her? Menn kan da foretrekke å ha alt fra full busk til ingenting ? 

Vi får være enig om å være uenig, er det ikke det det så fint heter? :) 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi får være enig om å være uenig, er det ikke det det så fint heter? :) 

Anonymkode: f0122...47a

Er dette noe å være enig eller uenig om? Spiller legning noen rolle her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (16 minutter siden):

Er dette noe å være enig eller uenig om? Spiller legning noen rolle her? 

Selvfølgelig. Det vet du nok, innerst inne :) 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig. Det vet du nok, innerst inne :) 

Anonymkode: f0122...47a

Nei. Det vet jeg på ingen måte gitt. Hvis det å barbere deg gjør deg til homofil så kjenner jeg jammen meg flere homofile enn jeg var klar over…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (27 minutter siden):

Nei. Det vet jeg på ingen måte gitt. Hvis det å barbere deg gjør deg til homofil så kjenner jeg jammen meg flere homofile enn jeg var klar over…

Nei, nå vrir du. Man blir ikke homofil av å være forfengelig, men man tiltrekker seg nok helst menn ved å frisere seg nedentil, ikke kvinner.

Tør ikke en gang tenke på hvordan du har kommet frem til det siste du nevner der…

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, nå vrir du. Man blir ikke homofil av å være forfengelig, men man tiltrekker seg nok helst menn ved å frisere seg nedentil, ikke kvinner.

Tør ikke en gang tenke på hvordan du har kommet frem til det siste du nevner der…

Anonymkode: f0122...47a

Hva baserer du disse antagelsene på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Nei, nå vrir du. Man blir ikke homofil av å være forfengelig, men man tiltrekker seg nok helst menn ved å frisere seg nedentil, ikke kvinner.

Tør ikke en gang tenke på hvordan du har kommet frem til det siste du nevner der…

Anonymkode: f0122...47a

Hvordan tiltrekker man seg andre med behåring på kjønnsorganene? Man har vel kommet ganske langt i tiltrekningen før man erfarer akkurat den frisyren…

 

Anonymkode: a08d6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (7 minutter siden):

Hva baserer du disse antagelsene på? 

Meg selv, selvfølgelig. Det er jo jeg som ble spurt her, og da svarte jeg for meg selv. Men var ikke klar over at det kom til å bli nærmest inkvisitorisk avhør vedrørende meninger om kjønnlig frisyre, så jeg tenker at jeg trekker meg nå…hvis Deres Forumlige Eksellense tillater det.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan tiltrekker man seg andre med behåring på kjønnsorganene? Man har vel kommet ganske langt i tiltrekningen før man erfarer akkurat den frisyren…

 

Anonymkode: a08d6...6e8

Tenkte så enkelt som at man får et visst inntrykk av å treffes med klær på, og at man ikke avslører sjokkerende detaljer ved avkledning.

Så godtroende er jeg ;) 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Meg selv, selvfølgelig. Det er jo jeg som ble spurt her, og da svarte jeg for meg selv. Men var ikke klar over at det kom til å bli nærmest inkvisitorisk avhør vedrørende meninger om kjønnlig frisyre, så jeg tenker at jeg trekker meg nå…hvis Deres Forumlige Eksellense tillater det.

Tenkte så enkelt som at man får et visst inntrykk av å treffes med klær på, og at man ikke avslører sjokkerende detaljer ved avkledning.

Så godtroende er jeg ;) 

Anonymkode: f0122...47a

Du MÅ selvsagt ikke svare, men med tanke på hvor vanlig intimbarbering er hos begge kjønn så lurte jeg på hva du baserte antagelsene på. Kanskje du ikke var klar over hvor vanlig det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Du MÅ selvsagt ikke svare, men med tanke på hvor vanlig intimbarbering er hos begge kjønn så lurte jeg på hva du baserte antagelsene på. Kanskje du ikke var klar over hvor vanlig det er. 

Altså, jeg behøver bare én mann, jeg, og han behøver ikke å flashe sin manndom for dere intimbarberingsfrelste (eller andre). Så dette burde la seg ordne i full fordragelighet.

Nå var spørsmålet hva man foretrakk, og jeg lurte faktisk på om spørsmålet ble stilt til heterofile kvinner. Ikke helt uventet er vi flere som foretrekker ustrigla menn.

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Altså, jeg behøver bare én mann, jeg, og han behøver ikke å flashe sin manndom for dere intimbarberingsfrelste (eller andre). Så dette burde la seg ordne i full fordragelighet.

Nå var spørsmålet hva man foretrakk, og jeg lurte faktisk på om spørsmålet ble stilt til heterofile kvinner. Ikke helt uventet er vi flere som foretrekker ustrigla menn.

Anonymkode: f0122...47a

Det hadde jo vært rart om spørsmålet ble stilt til homofile kvinner?

Anonymkode: a08d6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det hadde jo vært rart om spørsmålet ble stilt til homofile kvinner?

Anonymkode: a08d6...6e8

Jeg håper du tuller.

Om du mot formodning ikke gjør det, så håper jeg noen andre kan forklare deg hva jeg mente.

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg håper du tuller.

Om du mot formodning ikke gjør det, så håper jeg noen andre kan forklare deg hva jeg mente.

Anonymkode: f0122...47a

Det er noe uklart hva du vil frem til, men for meg virker det som om du synes det er overraskende at heterofile menn barberer seg nedentil og at det er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Det er noe uklart hva du vil frem til, men for meg virker det som om du synes det er overraskende at heterofile menn barberer seg nedentil og at det er vanlig.

OK, skal forsøke å forklare. Jeg er fullt klar over at dette landet er fylt til trengsel av forfengelige og metroseksuelle menn. Jeg er også fullt klar over at mange heterofile kvinner ønsker at de tiltrekkes slike menn, og typisk påstår at de gjør det. Det er jo politisk korrekt, må vite. Og alle vil være politisk korrekt, sivilisert, bedre enn dyr.

Litt rart, bare, at de samme damene mister lysten på mannfolkene sine, fortere enn man klarer å si intimbarbering og manbun. Step by step, left right left, like toy soldiers…

Spør du meg, så gjør man seg selv og sine barn en bjørnetjeneste ved å kjøre dette løpet. 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

OK, skal forsøke å forklare. Jeg er fullt klar over at dette landet er fylt til trengsel av forfengelige og metroseksuelle menn. Jeg er også fullt klar over at mange heterofile kvinner ønsker at de tiltrekkes slike menn, og typisk påstår at de gjør det. Det er jo politisk korrekt, må vite. Og alle vil være politisk korrekt, sivilisert, bedre enn dyr.

Litt rart, bare, at de samme damene mister lysten på mannfolkene sine, fortere enn man klarer å si intimbarbering og manbun. Step by step, left right left, like toy soldiers…

Spør du meg, så gjør man seg selv og sine barn en bjørnetjeneste ved å kjøre dette løpet. 

Anonymkode: f0122...47a

Ok. Vi er der ja😊.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Ok. Vi er der ja😊.

Ja, jeg kan ikke annet enn å anbefale HI å kjøre sitt eget løp og aldri spørre heterofile damer hva de vil ha.

Hva homofile menn angår, har jeg ingen mening. 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig. Det vet du nok, innerst inne :) 

Anonymkode: f0122...47a

Nei, det gjør det virkelig ikke!

Uansett, for å svare HI. Jeg er 43 år og foretrekker kort og velstelt, men ikke glattbarbert. Det er ganske enkelt av praktiske årsaker da vi begge er glad i oralsex, og det er mer behagelig å utføre uten full urskog. 

Anonymkode: ac925...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det gjør det virkelig ikke!

Anonymkode: ac925...f38

Nå var det heller ikke deg jeg skrev det til. 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

OK, skal forsøke å forklare. Jeg er fullt klar over at dette landet er fylt til trengsel av forfengelige og metroseksuelle menn. Jeg er også fullt klar over at mange heterofile kvinner ønsker at de tiltrekkes slike menn, og typisk påstår at de gjør det. Det er jo politisk korrekt, må vite. Og alle vil være politisk korrekt, sivilisert, bedre enn dyr.

Litt rart, bare, at de samme damene mister lysten på mannfolkene sine, fortere enn man klarer å si intimbarbering og manbun. Step by step, left right left, like toy soldiers…

Spør du meg, så gjør man seg selv og sine barn en bjørnetjeneste ved å kjøre dette løpet. 

Anonymkode: f0122...47a

Kjøre dette løpet? Du legger ikke litt vel mye i andre menneskers preferanser? 

Anonymkode: a08d6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Kjøre dette løpet? Du legger ikke litt vel mye i andre menneskers preferanser? 

Anonymkode: a08d6...6e8

Det gjør jeg sikkert! Det er sikkert jeg som er problemet! La oss fokusere på meg og mine feil…

…siden ingen av dere har noen fornuftige argumenter mot det jeg sier!
 

 

 

Hørt om whataboutisme, eller? ;) 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det gjør jeg sikkert! Det er sikkert jeg som er problemet! La oss fokusere på meg og mine feil…

…siden ingen av dere har noen fornuftige argumenter mot det jeg sier!
 

 

 

Hørt om whataboutisme, eller? ;) 

Anonymkode: f0122...47a

Hvordan kan man argumentere mot en personlig preferanse?
 

At du trekker linjer mellom frisert underliv og skilsmissestatistikk går det heller ikke an å argumentere mot, det faller rett og slett på sin egen urimelighet. 

Anonymkode: a08d6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan kan man argumentere mot en personlig preferanse?
 

At du trekker linjer mellom frisert underliv og skilsmissestatistikk går det heller ikke an å argumentere mot, det faller rett og slett på sin egen urimelighet. 

Anonymkode: a08d6...6e8

Nei, jeg ser problemet :) 

Anonymkode: f0122...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg kan ikke annet enn å anbefale HI å kjøre sitt eget løp og aldri spørre heterofile damer hva de vil ha.

Hva homofile menn angår, har jeg ingen mening. 

Anonymkode: f0122...47a

Spørsmålet hi stiller er da helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...