Gå til innhold

Jeg tror vi kan møte på en utfordring, hørsel og oppmerksomhet.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aller først: dette er mye verre for mannen din enn deg, det må du aldri glemme. Tinnitus er forstyrrende og ekstremt slitsomt, og det tar bort oppmerksomheten fra det som sies selv om det egentlig oppfattes der og da. Mye lettere å glemme muntlige beskjeder. Høreapparat kan redusere tinnitus, det må dere sjekke ut. Jeg har også fått en egen dings som jeg kobler på tv-en så jeg får lyden rett inn i ørene via høreapparatene. Da trenger ikke lyden på tv stå så høyt for andre. Ikke rop til ham fra andre rom, ha blikkontakt og vær nær når du snakker. 

Anonymkode: f25af...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Aller først: dette er mye verre for mannen din enn deg, det må du aldri glemme. Tinnitus er forstyrrende og ekstremt slitsomt, og det tar bort oppmerksomheten fra det som sies selv om det egentlig oppfattes der og da. Mye lettere å glemme muntlige beskjeder. Høreapparat kan redusere tinnitus, det må dere sjekke ut. Jeg har også fått en egen dings som jeg kobler på tv-en så jeg får lyden rett inn i ørene via høreapparatene. Da trenger ikke lyden på tv stå så høyt for andre. Ikke rop til ham fra andre rom, ha blikkontakt og vær nær når du snakker. 

Anonymkode: f25af...897

Den dingsen hørtes smart ut, det kunne kanskje vært noe. Jeg hverken kjefter eller gnåler, men når så mange beskjeder forsvinner på veien, så blir det jo litt unødvendig kluss. I mange tilfeller er det også han som spør fra ett annet rom, men så tror han at jeg ikke har svart fordi han ikke hørte det. Tror vi må øve oss inn litt på den her 😅

Anonymkode: faa85...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...