Gå til innhold

Personlig hygiene og undertøy


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er stor forskjell på mengde svette, svettelukt og utflod. Hvor mange dager man kan gå uten å skifte undertøy vil være veldig forskjellig fra person til person. Det er forøvrig ikke bra for huden å dusje hver dag. 

Anonymkode: 88809...dd4

For noen er det ikke bra å dusje hver dag. For andre er det helt uproblematisk. 

Anonymkode: 230c1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk svarer jo basert på egen erfaring. Se som skriker at "han må lukte grusomt" må jo lukte helt forferdelig selv etter en dag med samme truse(siden dere MÅ bytte, og dusje, hver dag).

De som sier andre er ekle om de ikke bytter truse hver dag, dere er tydeligvis enklere selv siden dere har så mye dritt i trusa at dere må bytte😂

Det er ingen som bytter sengetøy hver eneste dag. Det er mer renslig å gå 2 dager med samme truse, ikke dusje osv. Enn de som dusjer hver sag, byter truse hver dag, men sover naken i sengetøyet en uke i strekk 😂

Ro dere ned, pripne damer. Eller skaff dere hjelp til underlivet som tydeligvis lukter råtten fisk etter endt dag.

Anonymkode: 13619...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 28.3.2024 den 0.14):

For noen er det ikke bra å dusje hver dag. For andre er det helt uproblematisk. 

Anonymkode: 230c1...0f8

Det er ikke bra for noen å dusje hver dag. Det er ikke sikker de merker så mye til det selv, men det naturlige miljøet på huden forstyrres. 

Anonymkode: 88809...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Folk svarer jo basert på egen erfaring. Se som skriker at "han må lukte grusomt" må jo lukte helt forferdelig selv etter en dag med samme truse(siden dere MÅ bytte, og dusje, hver dag).

De som sier andre er ekle om de ikke bytter truse hver dag, dere er tydeligvis enklere selv siden dere har så mye dritt i trusa at dere må bytte😂

Det er ingen som bytter sengetøy hver eneste dag. Det er mer renslig å gå 2 dager med samme truse, ikke dusje osv. Enn de som dusjer hver sag, byter truse hver dag, men sover naken i sengetøyet en uke i strekk 😂

Ro dere ned, pripne damer. Eller skaff dere hjelp til underlivet som tydeligvis lukter råtten fisk etter endt dag.

Anonymkode: 13619...af3

Jeg kan absolutt svare av egen erfaring. Eksen min var som mannen til HI. Hans personlige hygiene er en av grunnene til hvorfor han er en eks. Jeg mistet all tiltrekkning til han, fordi han lukta ekkelt.

Anonymkode: 41490...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er ikke bra for noen å dusje hver dag. Det er ikke sikker de merker så mye til det selv, men det naturlige miljøet på huden forstyrres. 

Anonymkode: 88809...dd4

Hvis man ikke merker det så er det neppe et problem?

Anonymkode: 230c1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan absolutt svare av egen erfaring. Eksen min var som mannen til HI. Hans personlige hygiene er en av grunnene til hvorfor han er en eks. Jeg mistet all tiltrekkning til han, fordi han lukta ekkelt.

Anonymkode: 41490...b3b

Det bekrefter jo det jeg skriver. Han luktet ekkelt. Og de som svarer dette vet at de selv lukter ekkelt hvis de ikke bytter/dusjer. Men det finnes likevel mennesker som kan gå med samme truse i 3 dager uten å lukte vondt. Tro det eller ei. 

Anonymkode: 13619...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...