Gå til innhold

Personlig hygiene og undertøy


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes mannen er ekkel. Han dusjer alltid etter jobb og trening, men når det er fri droppes dette glatt. Og han bytter heller da ikke klær og undertøy. Han mener det ikke er vits å bytte bokser og sokker om han ikke dusjer, så da kan han gå med samme undertøy 4-5 dager. Dette synes jeg er helt kvalmt. Og han dasser kanskje rundt i samme ullundertøysett som vi har kjørt slalåm, gått på turer og langrenn i. Og da samme bokser innafor.

Jeg omtrent SER bakterieavtrykk fra ræva hans rundt omkring og gremmes. Men jeg får jo ikke endret hans hygiene, han blir bare sur om jeg kommenterer det. Har jeg ikke lov å si noe? Vi oppdrar jo ungene så han må da kunne følge samme "regler"? Eller er det jeg som er helt på bærtur her?

Anonymkode: 7175a...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke på bærtur. Sex er jo ikke akkurat fristende med en sånn "gris". 

Anonymkode: 73db3...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å droppe sex når han ikke vasker seg. Jeg kan også gå noen dager i samme undertøy når jeg ikke gidder å dusje, men nå bor jeg alene med en baby...

Anonymkode: 3c015...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! Man bytter undertøy hver dag altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Æsj!! Man bytter undertøy hver dag altså! 

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke delt seng med han før han dusjet og fått på rent tøy. 

Anonymkode: 230c1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Ja, det gjør man!

Anonymkode: 02c52...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Hvis du har en lat dag i sofaen, går det fint å droppe skiftet innimellom. Men i en vanlig hverdag og ved mye aktivitet, skiftet man minimum 1 gang om dagen!

Anonymkode: 41490...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Ja. Ikke for å pynte seg for andre, men for å føle seg vel for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Selvfølgelig. Jeg mener at det er en grei regel å dusje ca. 1 gang i døgnet, går det lengre tid enn det, må man ihvertfall skifte undertøy.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Æsj!! Man bytter undertøy hver dag altså! 

Jeg må bare tilføye, uten noe sammenheng, at jeg skifta 4 ganger om dagen før. Så fjerna jeg livmora og nå er det ingenting som kommer ut så jeg har vært så suggete å ha gått med samme truse 2-3 dager på rad når jeg var hjemme og sykemeldt 🙈

Anonymkode: 2d41d...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Jeg må bare tilføye, uten noe sammenheng, at jeg skifta 4 ganger om dagen før. Så fjerna jeg livmora og nå er det ingenting som kommer ut så jeg har vært så suggete å ha gått med samme truse 2-3 dager på rad når jeg var hjemme og sykemeldt 🙈

Anonymkode: 2d41d...b76

Hvorfor tror du at vi trenger å vite det🤮fader, så ekkelt!

Anonymkode: 230c1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg må bare tilføye, uten noe sammenheng, at jeg skifta 4 ganger om dagen før. Så fjerna jeg livmora og nå er det ingenting som kommer ut så jeg har vært så suggete å ha gått med samme truse 2-3 dager på rad når jeg var hjemme og sykemeldt 🙈

Anonymkode: 2d41d...b76

Det er ikke alt man treneger å dele altså.

Anonymkode: 7e721...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du har en lat dag i sofaen, går det fint å droppe skiftet innimellom. Men i en vanlig hverdag og ved mye aktivitet, skiftet man minimum 1 gang om dagen!

Anonymkode: 41490...b3b

Ja, er enig i det. Spesielt når man bor sammen. Det er å forvente. 

Anonymkode: 3c015...cd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må lukte helt jævlig av han. Hvorfor i alle dager holder ett oppegående voksent menneske på sånn🤮🤮

Anonymkode: 0c783...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Gjør man??

Anonymkode: 3c015...cd9

Nei. Man bytter hver time. Jeg blir kvalm av disse trollene her inne som går rundt i over en time uten å ha byttet truse! De kan jo ikke føle det vel med seg selv når de har samme undertøy på i over en time?! Det er viktig å bytte undertøy hver time for å føle seg vel med seg selv. Derfor skal de gjøre som jeg sier i fra om.

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 timer siden):

Ja. Ikke for å pynte seg for andre, men for å føle seg vel for seg selv. 

 

Anonymkode: 23f1c...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor tror du at vi trenger å vite det🤮fader, så ekkelt!

Anonymkode: 230c1...0f8

Dere trenger det ikke. Men jeg delte likevel. 

Anonymkode: 2d41d...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe farlig helsemessig det han gjør, men det strider mot dagens oppfatning av hvordan man skal leve i dag. For folk som har hytter uten innlagt vann eller overnatter i telt eller ute er det likevel helt normalt å droppe både dusj og klesskift i noen dager. 

Anonymkode: dd680...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Nei. Man bytter hver time. Jeg blir kvalm av disse trollene her inne som går rundt i over en time uten å ha byttet truse! De kan jo ikke føle det vel med seg selv når de har samme undertøy på i over en time?! Det er viktig å bytte undertøy hver time for å føle seg vel med seg selv. Derfor skal de gjøre som jeg sier i fra om.

 

Anonymkode: 23f1c...54a

Synes du at det er noe sjokkerende ved å forvente at man skifter undertøy daglig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden):

Synes du at det er noe sjokkerende ved å forvente at man skifter undertøy daglig? 

🤮 Jeg burde saksøke deg. Etter å ha lest at du går hele dagen med samme undertøy har jeg helt mistet viljen til å leve. Bytt undertøy en gang i timen sånn at du føler deg vel med deg selv. Jeg vil deg bare vel ❤️ 

Anonymkode: 23f1c...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

🤮 Jeg burde saksøke deg. Etter å ha lest at du går hele dagen med samme undertøy har jeg helt mistet viljen til å leve. Bytt undertøy en gang i timen sånn at du føler deg vel med deg selv. Jeg vil deg bare vel ❤️ 

Anonymkode: 23f1c...54a

Ferietid er herlig på forum altså! Hver gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

🤮 Jeg burde saksøke deg. Etter å ha lest at du går hele dagen med samme undertøy har jeg helt mistet viljen til å leve. Bytt undertøy en gang i timen sånn at du føler deg vel med deg selv. Jeg vil deg bare vel ❤️ 

Anonymkode: 23f1c...54a

Hva er det du prøver på, egentlig? Tror du at du er morsom, eller er du irritert på henne?

Anonymkode: 230c1...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt delt…

Rent sanselig liker jeg nok best en nydusjet og velduftende mann. Rent seksuelt liker jeg nok best menn som lever etter egne instinkter, og ikke er så fryktelig sivilisert.

Mannfolk som fyrer med ved i badstuen og sager hull i isen, sammen med andre mannfolk, hadde nok vært å foretrekke. 

Anonymkode: 07549...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til adhd gutt<3 skrev (10 timer siden):

Ja. Ikke for å pynte seg for andre, men for å føle seg vel for seg selv. 

Jeg kan være på telttur eller på hytte uten innlagt vann uten å skifte undertøy på flere dager. Det går helt fint. Å leve tett på naturen er det som får meg til å føle meg vel med meg selv. Ikke undertøyskift. Din fasit er ikke andres fasit.

Anonymkode: 8cc72...b9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på mengde svette, svettelukt og utflod. Hvor mange dager man kan gå uten å skifte undertøy vil være veldig forskjellig fra person til person. Det er forøvrig ikke bra for huden å dusje hver dag. 

Anonymkode: 88809...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...