Gå til innhold

Nå er jeg stolt og gruer meg på samme tid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun snakker fortsatt ikke til oss, og det er bare veldig merkelig å ha et menneske som deltar ved alle måltider, sitter i stua og ser tv og ikke hverken svarer eller sier noe. Hun snakker med ungene og det viser jo tydelig at det er mannen og meg hun "straffer". Hun kunne reist hjem om hun ville for hun kom hit i bil, men hun gjør ikke det heller. Mannen prøvde å snakke med henne om dette i går, men da reiste hun seg og gikk. Så jeg vet ikke helt. Det beste jeg kan si er at det er annerledes. Jeg ser i grunnen fram til at hun skal dra  morgen, for jeg kjenner at jeg går og venter på en eksplosjon. Det kjennes ut som det er stille før stormen. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hun snakker fortsatt ikke til oss, og det er bare veldig merkelig å ha et menneske som deltar ved alle måltider, sitter i stua og ser tv og ikke hverken svarer eller sier noe. Hun snakker med ungene og det viser jo tydelig at det er mannen og meg hun "straffer". Hun kunne reist hjem om hun ville for hun kom hit i bil, men hun gjør ikke det heller. Mannen prøvde å snakke med henne om dette i går, men da reiste hun seg og gikk. Så jeg vet ikke helt. Det beste jeg kan si er at det er annerledes. Jeg ser i grunnen fram til at hun skal dra  morgen, for jeg kjenner at jeg går og venter på en eksplosjon. Det kjennes ut som det er stille før stormen. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Hjelpe meg for ett passiv agressiv menneske. Tror jeg vil hatt den pratet om det var min mor, endten så oppfører du deg som ett voksent menneske ellers så er det ønskelig at du drar hjem.

Anonymkode: 44205...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Hjelpe meg for ett passiv agressiv menneske. Tror jeg vil hatt den pratet om det var min mor, endten så oppfører du deg som ett voksent menneske ellers så er det ønskelig at du drar hjem.

Anonymkode: 44205...f09

Hun har nettopp blitt konfrontert ganske kraftig (noe som absolutt var på sin plass), men hun velger likevel å delta og å være aktiv med ungene. Gammel vane er vond å vende og alt det der. Hun reiser snart hjem uansett. Hvis denne oppførselen eskalerer eller vedvarer ved neste besøk, kan hun få den beskjeden, men nå ville jeg valgt å gitt henne tid til å fordøye.

Anonymkode: b0d08...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel være en risiko for at dere får en skyllebøtte i det hun drar... 

Anonymkode: 7f934...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Hi!

Silent treatment er ubehagelig, men ved å sette grenser tror jeg dere får det bedre på sikt.

Sender deg heiarop på veien! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for all støtte! Svigermor har reist. Hun sa ikke en gang hade da hun dro eller vinket fra bilen. Mannen sa at han skulle sende henne en melding om noen dager om at neste gang hun kommer må hun oppføre seg annerledes hvis ikke kan hun bli hjemme. Vi har nemlig fått melding fra mannens tante (svigermors søster) om at svigermor straffer oss til vi ber om unnskyldning. Ingen spor av refleksjon eller forståelse kan det se ut som. Uansett så har vi fått satt en strek et sted og det føles godt. Vi angrer ikke. En påske uten å få krasse bemerkninger på det meste ga mersmak. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Takk for all støtte! Svigermor har reist. Hun sa ikke en gang hade da hun dro eller vinket fra bilen. Mannen sa at han skulle sende henne en melding om noen dager om at neste gang hun kommer må hun oppføre seg annerledes hvis ikke kan hun bli hjemme. Vi har nemlig fått melding fra mannens tante (svigermors søster) om at svigermor straffer oss til vi ber om unnskyldning. Ingen spor av refleksjon eller forståelse kan det se ut som. Uansett så har vi fått satt en strek et sted og det føles godt. Vi angrer ikke. En påske uten å få krasse bemerkninger på det meste ga mersmak. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Bravo! 👏

Det der hørtes ikke ut som no enkle greiere. Så utrolig flott at dere står sammen og setter grenser. Kred og applaus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk for all støtte! Svigermor har reist. Hun sa ikke en gang hade da hun dro eller vinket fra bilen. Mannen sa at han skulle sende henne en melding om noen dager om at neste gang hun kommer må hun oppføre seg annerledes hvis ikke kan hun bli hjemme. Vi har nemlig fått melding fra mannens tante (svigermors søster) om at svigermor straffer oss til vi ber om unnskyldning. Ingen spor av refleksjon eller forståelse kan det se ut som. Uansett så har vi fått satt en strek et sted og det føles godt. Vi angrer ikke. En påske uten å få krasse bemerkninger på det meste ga mersmak. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Nettopp! Dere har satt grensen. Hold på den! 

Stakkars svigermor ... 

Not. 

Anonymkode: 7f934...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Takk for all støtte! Svigermor har reist. Hun sa ikke en gang hade da hun dro eller vinket fra bilen. Mannen sa at han skulle sende henne en melding om noen dager om at neste gang hun kommer må hun oppføre seg annerledes hvis ikke kan hun bli hjemme. Vi har nemlig fått melding fra mannens tante (svigermors søster) om at svigermor straffer oss til vi ber om unnskyldning. Ingen spor av refleksjon eller forståelse kan det se ut som. Uansett så har vi fått satt en strek et sted og det føles godt. Vi angrer ikke. En påske uten å få krasse bemerkninger på det meste ga mersmak. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Altså, for en tålmodighet dere har. Bra jobba, ryddig og samkjørt. Jeg er imponert. 

Anonymkode: 21ac5...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sov hun i krøllete sengetøy, eller strøk hun det selv? Alt man skal lure på 🙃

Kudos til at du og mannen har klart å støtte hverandre❤️

Anonymkode: 5bf72...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hørt fra svigermonster, HI?

Anonymkode: e378f...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 2.4.2024 den 22.31):

Men sov hun i krøllete sengetøy, eller strøk hun det selv? Alt man skal lure på 🙃

Kudos til at du og mannen har klart å støtte hverandre❤️

Anonymkode: 5bf72...713

Nei, hun strøk det ikke og det var vi som la det på.

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Har dere hørt fra svigermonster, HI?

Anonymkode: e378f...db1

Nei. Ikke en lyd. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Nei, hun strøk det ikke og det var vi som la det på.

Nei. Ikke en lyd. 

HI

Anonymkode: 8f705...ad9

Herlig å lese. Hold oss oppdatert😄

Anonymkode: 9f237...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...