Gå til innhold

Nesten 50, ny mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er straks 50 og singel. Har barn på barneskole, så fikk barn ganske sent i livet.

Er det noe håp å finne seg ny mann i min alder? Da blir det vel gjerne en litt eldre i 50 åra ett sted, og kanskje han da har voksne barn. Tror ikke jrg takler å være stemor til mindre barn. Da er det heller ikke sikkert en evt mann vil det, så da trekker mindre barn litt ned for meg.

I tillegg er jeg ufør, men har grei økonomi for det pga forsikringer. Jeg er feit og dvask😅 Så et kupp... Pga alt dette så tenker jeg at løpet er kjørt. Jeg er i tillegg introvert og lite ute på ting, så jeg treffer jo ingen heller uten å gå inn for det. Men tinder osv? Er vel for gammel for sånt?

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Du er på ingen måte død selv etter fylte 50?

Finn de positive siden ved deg selv og bruk de. Ingenting er verre en som ser ned på seg selv og ser negativt på livet. 

Selv fant jeg meg en meget yngre mann i alder av 49 år og vi stortrives sammen etter flere år sammen. Noe utfordringer er det jo, men alt i alt så koser vi oss.  

Fant denne mannen på arbeidsplassen og vi begge var forsåvidt på tinder, men vi hadde hverandre ikke i målgruppen mht alder. 

Ønsker deg masse lykke til❤️🙌 

Anonymkode: 8ce68...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det veldig turnoff å være ufør (jeg er da en kvinne som liker menn, så tenker på menn da), så da må man ha noe som veier opp for det.

har man en fin personlighet og er ufør av en reell grunn, så er jo det et pluss.

Tenker at du da bør ha noe annet interessant ved deg, som en hobby eller interesser. Men menn er jo forskjellige og liker forskjellige ting.

Håper du finner en 

Anonymkode: 771cd...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

For meg er det veldig turnoff å være ufør (jeg er da en kvinne som liker menn, så tenker på menn da), så da må man ha noe som veier opp for det.

har man en fin personlighet og er ufør av en reell grunn, så er jo det et pluss.

Tenker at du da bør ha noe annet interessant ved deg, som en hobby eller interesser. Men menn er jo forskjellige og liker forskjellige ting.

Håper du finner en 

Anonymkode: 771cd...516

Hvilke grunn til å få innvilget uførepensjon er ikke reell?

Anonymkode: 88d8b...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

For meg er det veldig turnoff å være ufør (jeg er da en kvinne som liker menn, så tenker på menn da), så da må man ha noe som veier opp for det.

har man en fin personlighet og er ufør av en reell grunn, så er jo det et pluss.

Tenker at du da bør ha noe annet interessant ved deg, som en hobby eller interesser. Men menn er jo forskjellige og liker forskjellige ting.

Håper du finner en 

Anonymkode: 771cd...516

Ufør av en reell grunn?? Hva tenker du er reell grunn nok? Man er jo ikke ufør for moro skyld liksom. Du er jammen er sjarmerende person. Det er ikke personligheten din folk faller for hvertfall.. 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

For meg er det veldig turnoff å være ufør (jeg er da en kvinne som liker menn, så tenker på menn da), så da må man ha noe som veier opp for det.

har man en fin personlighet og er ufør av en reell grunn, så er jo det et pluss.

Tenker at du da bør ha noe annet interessant ved deg, som en hobby eller interesser. Men menn er jo forskjellige og liker forskjellige ting.

Håper du finner en 

Anonymkode: 771cd...516

Samme her. Hadde jeg møtt en mann som var ufør hadde jeg lagt på sprang. 


Jaja, bare kom igjen hylekoret…

Anonymkode: da5be...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

tillegg er jeg ufør, men har grei økonomi for det pga forsikringer. Jeg er feit og dvask😅

Du vil nok ha draget på feite uføre menn, de finnes. 

Anonymkode: f9a19...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du vil nok ha draget på feite uføre menn, de finnes. 

Anonymkode: f9a19...d92

Seriøst? Er det slik du ser på uføre? For en holdning!

Anonymkode: 8ce68...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Samme her. Hadde jeg møtt en mann som var ufør hadde jeg lagt på sprang. 


Jaja, bare kom igjen hylekoret…

Anonymkode: da5be...492

Det må du da få lov til, ingen taper på det.... Men virker jo som du har et forskrudd syn på hva ufør vil si, fylt med masse fordommer. 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Det må du da få lov til, ingen taper på det.... Men virker jo som du har et forskrudd syn på hva ufør vil si, fylt med masse fordommer. 

Anonymkode: 218c0...371

Har ikke et forskrudd syn. Har tatt av skyggelappene og ser at altfor mange uføre er ikke noe annet enn snyltere. 

Anonymkode: da5be...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg er straks 50 og singel. Har barn på barneskole, så fikk barn ganske sent i livet.

Er det noe håp å finne seg ny mann i min alder? Da blir det vel gjerne en litt eldre i 50 åra ett sted, og kanskje han da har voksne barn. Tror ikke jrg takler å være stemor til mindre barn. Da er det heller ikke sikkert en evt mann vil det, så da trekker mindre barn litt ned for meg.

I tillegg er jeg ufør, men har grei økonomi for det pga forsikringer. Jeg er feit og dvask😅 Så et kupp... Pga alt dette så tenker jeg at løpet er kjørt. Jeg er i tillegg introvert og lite ute på ting, så jeg treffer jo ingen heller uten å gå inn for det. Men tinder osv? Er vel for gammel for sånt?

Anonymkode: 218c0...371

Ja, hvis du har omsorg og kjærlighet å gi, og møter en som trenger omsorg og kjærlighet, så burde det kunne gå fint. Det er mange av de. 

Hvis du tar sikte på å finne en som vil ha deg fordi du er ung og pen og deilig, eller er lettkrenket (som de i tråden som går til angrep bare for at noen løper i motsatt retning når de møter en ufør person) eller forventer en don juan på max 30, så vil det nok være verre.

Anonymkode: e9ad8...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ufør av en reell grunn?? Hva tenker du er reell grunn nok? Man er jo ikke ufør for moro skyld liksom. Du er jammen er sjarmerende person. Det er ikke personligheten din folk faller for hvertfall.. 

Anonymkode: 218c0...371

Wow…

Det her var det jeg mente med lettkrenket. 

Anonymkode: e9ad8...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Seriøst? Er det slik du ser på uføre? For en holdning!

Anonymkode: 8ce68...a3c

Nei, det er slik Hi beskriver seg selv. Lær deg å lese. 

Anonymkode: f9a19...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Nei, det er slik Hi beskriver seg selv. Lær deg å lese. 

Anonymkode: f9a19...d92

Nå må du nesten forklare hva du har lest her av beskrivelse? 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg er straks 50 og singel. Har barn på barneskole, så fikk barn ganske sent i livet.

Er det noe håp å finne seg ny mann i min alder? Da blir det vel gjerne en litt eldre i 50 åra ett sted, og kanskje han da har voksne barn. Tror ikke jrg takler å være stemor til mindre barn. Da er det heller ikke sikkert en evt mann vil det, så da trekker mindre barn litt ned for meg.

I tillegg er jeg ufør, men har grei økonomi for det pga forsikringer. Jeg er feit og dvask😅 Så et kupp... Pga alt dette så tenker jeg at løpet er kjørt. Jeg er i tillegg introvert og lite ute på ting, så jeg treffer jo ingen heller uten å gå inn for det. Men tinder osv? Er vel for gammel for sånt?

Anonymkode: 218c0...371

I de fleste tilfeller ville jeg ha sagt at selvfølgelig kan kvinner finne seg en ny mann uavhengig om de er 20, 50 eller 80 år gamle.
Man må ikke glemme at mennene faktisk blir eldre de også.

Men i ditt tilfelle er det nok plent umulig.

Ikke fordi du snart er 50, er feit og dvask, uføre eller introvert.
Grunnen er at du bare klarer å se de negative sidene ved deg selv.
Hvem i alle dager ønsker å bli sammen med en som bare ser det negative ved seg selv?

Ønsker du deg en ny man, begynn med hvilke holdninger du har til deg selv.

Anonymkode: c65b7...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kunnet date en ufør mann, no problem. Men ikke en med små barn. Jeg liker bare mine barn. 

Anonymkode: d274c...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

I de fleste tilfeller ville jeg ha sagt at selvfølgelig kan kvinner finne seg en ny mann uavhengig om de er 20, 50 eller 80 år gamle.
Man må ikke glemme at mennene faktisk blir eldre de også.

Men i ditt tilfelle er det nok plent umulig.

Ikke fordi du snart er 50, er feit og dvask, uføre eller introvert.
Grunnen er at du bare klarer å se de negative sidene ved deg selv.
Hvem i alle dager ønsker å bli sammen med en som bare ser det negative ved seg selv?

Ønsker du deg en ny man, begynn med hvilke holdninger du har til deg selv.

Anonymkode: c65b7...282

Du skjønner ikke at jeg bruker humor der? Selvironi? Jeg trives godt med meg selv jeg, men ser jo på svarene her at menneskeheten dessverre er ute og sykler. Heldigvis er det vel mest damer her inne. Bitre damer tyder det på. 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Du skjønner ikke at jeg bruker humor der? Selvironi? Jeg trives godt med meg selv jeg, men ser jo på svarene her at menneskeheten dessverre er ute og sykler. Heldigvis er det vel mest damer her inne. Bitre damer tyder det på. 

Anonymkode: 218c0...371

I så fall, ikke problem

Anonymkode: c65b7...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det er jo bare å prøve seg på Tinder, men du skylder deg selv å være litt kresen. Med det mener jeg at du bør tenke litt over hvordan du vil ha det og at du ikke tenker at du er en så dårlig fangst at du skal være takknemlig hvis noen vil ha deg. 

Akkurat den alderen som du er i nå er jo gjerne perfekt for å finne en "pent brukt" mann, en som kanskje er i samme situasjon som deg med tanke på barn, som kanskje også er større. 

Man er jo ikke nødt til å flytte sammen, man kan jo være kjærester og treffe hverandre innimellom også. 

Håper du finner deg en hyggelig fyr! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the amazing spidermamma skrev (9 minutter siden):

Hi, det er jo bare å prøve seg på Tinder, men du skylder deg selv å være litt kresen. Med det mener jeg at du bør tenke litt over hvordan du vil ha det og at du ikke tenker at du er en så dårlig fangst at du skal være takknemlig hvis noen vil ha deg. 

Akkurat den alderen som du er i nå er jo gjerne perfekt for å finne en "pent brukt" mann, en som kanskje er i samme situasjon som deg med tanke på barn, som kanskje også er større. 

Man er jo ikke nødt til å flytte sammen, man kan jo være kjærester og treffe hverandre innimellom også. 

Håper du finner deg en hyggelig fyr! 

Det er jo litt av problemet mitt da, at jeg vil ikke ta hva som helst. Jeg er kresen der, og det kan jeg vel egentlig ikke være😅 Men jeg er heller alene enn med feil fyr, der har jrg prøvd. 

Finnes det folk i alle aldre på Tinder? Og finnes det andre slike platformer? 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert noen. 
 

Men hadde jeg møtte en halvfeit introvert ufør mann med barn hadde det vært et kjempestort nei takk fra meg. 

Anonymkode: b7373...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det finnes sikkert noen. 
 

Men hadde jeg møtte en halvfeit introvert ufør mann med barn hadde det vært et kjempestort nei takk fra meg. 

Anonymkode: b7373...fc8

Hvis hvis det var en godt trent fotballspillende kar i slutten av 40-årene? Hi har skrevet at hun er kresen. Hun sier nok ikke nei takk til en fyr som er kjekk, heller enn en tjukk, introvert og ufør mann med barn.

Anonymkode: 72262...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg er straks 50 og singel. Har barn på barneskole, så fikk barn ganske sent i livet.

Er det noe håp å finne seg ny mann i min alder? Da blir det vel gjerne en litt eldre i 50 åra ett sted, og kanskje han da har voksne barn. Tror ikke jrg takler å være stemor til mindre barn. Da er det heller ikke sikkert en evt mann vil det, så da trekker mindre barn litt ned for meg.

I tillegg er jeg ufør, men har grei økonomi for det pga forsikringer. Jeg er feit og dvask😅 Så et kupp... Pga alt dette så tenker jeg at løpet er kjørt. Jeg er i tillegg introvert og lite ute på ting, så jeg treffer jo ingen heller uten å gå inn for det. Men tinder osv? Er vel for gammel for sånt?

Anonymkode: 218c0...371

Du er ikke for gammel, det er håp, jeg har flere eksempler i omgangskretsen 😊 Men om du velger Tinder så ikke skriv «ufør, feit, dvask, introvert og asosial», da tiltrekker du deg en del spesielle folk..hahaha 😉

Hva med å melde deg på noe sosialt? Dansing, kor, turgrupper e.l.? Da går du riktignok inn for det, men kan bli kjent med nye folk. Enten treffer du noen der eller så kan det være du treffer noen nye venner som kjenner noen som kjenner noen...

Anonymkode: 2f8c4...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du er ikke for gammel, det er håp, jeg har flere eksempler i omgangskretsen 😊 Men om du velger Tinder så ikke skriv «ufør, feit, dvask, introvert og asosial», da tiltrekker du deg en del spesielle folk..hahaha 😉

Hva med å melde deg på noe sosialt? Dansing, kor, turgrupper e.l.? Da går du riktignok inn for det, men kan bli kjent med nye folk. Enten treffer du noen der eller så kan det være du treffer noen nye venner som kjenner noen som kjenner noen...

Anonymkode: 2f8c4...50a

Har ikke tenkt å skrive det nei😅 Var ment som litt selvironi her, for jeg fremstår jo ikke som noe kupp "på papiret", men jeg vet jo selv hva jeg er verdt. Er bare det at så mange henger seg opp i ting som "ufør" feks. Så jo det her, folk har jo fordommer så det holder. 

Å melde seg på noe slikt kan sikkert være lurt, på flere områder. 

Anonymkode: 218c0...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Selvsagt er uførhet negativt. Både økonomisk og når det gjelder hva man kan regne med å oppleve sammen med sin partner.

Anonymkode: 66fac...686

Heller en mann som kan være med på litt turer og opplevelser her og der enn en rikmann som kan dra på tur til Paris når det måtte passe, men som plutselig får telefon fra jobb som er livsviktig og så blir han borte halve dagen. Nei, at en mann har penger betyr ikke alltid at han kan være med på alt mulig av opplevelser. Ofte er det faktisk de menn som har grei økonomi som kan være med på mer av opplevelser enn de arbeidsnarkomane som har store verdier.

Anonymkode: 72262...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...