Gå til innhold

Altså, hallo!! Mannen tenker ikke på noe?


amandine

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Må man være mann for å vite at det faktisk ikke er mulig å ikke tenke?

Anonymkode: 93d4b...ca1

Jeg tror på han. Jeg har vokst opp med menn rundt meg, jeg har kjent nok av unge menn og voksne menn gjennom mitt liv til å ikke ha noen problemer med å tro på at menn klarer å la være å tenke på noe. Det var derfor jeg spurte deg. Det virker ikke som om du er en mann. Men det virker som om du tror at slik er det for deg, derfor er det slik for alle.

Anonymkode: 389ff...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

prekæs skrev (4 timer siden):

Og der ble jeg mann:D

Kaller det å meditere hvis jeg må sette navn på det. En enkel sak å få til.

Jeg mediterer en del. Men det skjer noe i hodet hele tiden. Men da jeg meditere kan kanskje filmen i hodet gå litt saktere, og jeg kan hvis jeg klarer å konsentrere meg, tenke på bare en ting. For vanligvis så er det fullstendig kaos i hodet. 

Anonymkode: 69e3f...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en manneting. I tillegg er det en manneting å PÅSTÅ at man ikke tenker på noe, fordi man ikke vil ut med det man tenker på. 

Jeg tenker alltid på noe. Det er aldri tomt inni hodet. Det tommeste jeg klarer å være, er at jeg teller mens jeg trener, da er det bare tallene jeg har inni hodet.

Anonymkode: d97a6...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noe å tenke på, jeg påstår jeg ikke tenker når jeg er på joggetur osv, men tankene er med der og, de bare flyter litt bedre enn om jeg sitter i sofaen og kverner. I det jeg setter meg ned så kommer tankene luskende - vasken som må henges opp, sette en brøddeig, sjekke epost fra jobb fordi det var noen løse tråder før jeg dro, foreldremøtet når var det igjen? Mens mannen kobler helt av når han setter seg ned, da snakker vi helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Jeg tror på han. Jeg har vokst opp med menn rundt meg, jeg har kjent nok av unge menn og voksne menn gjennom mitt liv til å ikke ha noen problemer med å tro på at menn klarer å la være å tenke på noe. Det var derfor jeg spurte deg. Det virker ikke som om du er en mann. Men det virker som om du tror at slik er det for deg, derfor er det slik for alle.

Anonymkode: 389ff...bee

Jeg har også vokst opp med menn rundt meg. Men det er et faktum basert på forskning at så lenge man er bevisst, så tenker man. De som sier at de ikke tenker på noe har altså enten glemt hva de tenkte på, eller det de tenkte var uviktig og derfor anses det som «ingenting». Men å ikke tenke på noe er ikke mulig.

Anonymkode: 93d4b...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Menn og kvinner er forskjellige sånn. Vi hadde hatt en stygg diskusjon her hjemme som kvernet rundt i hodet mitt og jeg ble litt stressa da jeg så mannen satt med helt tomt blikk og stirret ut i lufta. Jeg spurte han hva han tenkte på og han spurte om jeg ville ha det ærlige svaret. Pulsen min økte i det jeg svarte at det ville jeg. Svaret: «jeg satt og lurte på hvordan det er for en sjiraff å kaste opp» 😝 Vi kvinner har alt i hodet på en gang, menn kan tydeligvis sortere i ulike bokser. Og at en av boksene er fullstendig tom og en annen inneholder en sjiraff som kaster opp får vi bare akseptere 🤣

Anonymkode: 231a7...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Menn og kvinner er forskjellige sånn. Vi hadde hatt en stygg diskusjon her hjemme som kvernet rundt i hodet mitt og jeg ble litt stressa da jeg så mannen satt med helt tomt blikk og stirret ut i lufta. Jeg spurte han hva han tenkte på og han spurte om jeg ville ha det ærlige svaret. Pulsen min økte i det jeg svarte at det ville jeg. Svaret: «jeg satt og lurte på hvordan det er for en sjiraff å kaste opp» 😝 Vi kvinner har alt i hodet på en gang, menn kan tydeligvis sortere i ulike bokser. Og at en av boksene er fullstendig tom og en annen inneholder en sjiraff som kaster opp får vi bare akseptere 🤣

Anonymkode: 231a7...13d

Jeg kjøper ikke at det er et slikt biologisk skille som dekker alle. Hvem har da mannehjerne av trans folk feks. Menn bruker alt som en unnskyldning for å slippe ting. 

Anonymkode: a8270...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...