Gå til innhold

Seksualiteten min ble vekket til live..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ok, da så. Trodde kanskje du ville ligge med han. Kos deg med fantasien, Hi😉

Anonymkode: 29e9f...aac

Takk for det 😀 Hadde blitt rart og feil overfor mannen min. Og satt et langt vennskap på prøve.

Han er jo veldig kjekk, men har aldri sett oss som noe annet enn venner. Jeg har alltid vært den andre damer har snakka med for å bli kjent med han 😅

Var uansett fint å føle seg som noe mer enn det jeg gjør til daglig. Men det tullet litt med hodet mitt - skakje lyge 😂

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tror mange kjenner seg igjen her, når det kommer et kompliment fra et uventet sted. Spesielt når det ikke er noe å få hjemme da vil dette treffe ganske hardt. Det er synd du ikke har dette der det hører til altså, i forholdet ditt. Hadde det vært mulig ville jeg anbefalt deg å takke ja til invitasjonen, men da vil du nok ødelegge forholdet til mannen din, selv om han aldri vil få vite så vil du lett spises opp av dårlig samvittighet. 

Anonymkode: f12da...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg tror mange kjenner seg igjen her, når det kommer et kompliment fra et uventet sted. Spesielt når det ikke er noe å få hjemme da vil dette treffe ganske hardt. Det er synd du ikke har dette der det hører til altså, i forholdet ditt. Hadde det vært mulig ville jeg anbefalt deg å takke ja til invitasjonen, men da vil du nok ødelegge forholdet til mannen din, selv om han aldri vil få vite så vil du lett spises opp av dårlig samvittighet. 

Anonymkode: f12da...35a

Ja, livet er hardt vondt og vanskelig når man ikke har noen som konstant bekrefter hvor sexy og deilig man er. Hvordan skal man klare å snuble seg gjennom dagene hvis ingen holder en oppe?

Godt man ikke har valgt å få barn når man ikke klarer å stå oppreist av seg selv.

Særlig når man er sur, bitter, feit, dvask og utvaska, er det viktig at noen sier hele tiden; Du er hot hot hot. Elsk meg mest når jeg fortjener det minst og alt det der. Det er tross alt mer viktig å si at jeg er sexy, enn at jeg faktisk er det!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ja, livet er hardt vondt og vanskelig når man ikke har noen som konstant bekrefter hvor sexy og deilig man er. Hvordan skal man klare å snuble seg gjennom dagene hvis ingen holder en oppe?

Godt man ikke har valgt å få barn når man ikke klarer å stå oppreist av seg selv.

Særlig når man er sur, bitter, feit, dvask og utvaska, er det viktig at noen sier hele tiden; Du er hot hot hot. Elsk meg mest når jeg fortjener det minst og alt det der. Det er tross alt mer viktig å si at jeg er sexy, enn at jeg faktisk er det!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Ramla du ut av senga med hodet først idag eller?

Anonymkode: 27ac0...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ramla du ut av senga med hodet først idag eller?

Anonymkode: 27ac0...b04

Neida, blir bare lei av å lese om mennesker som tilsynelatende snubler rundt helt uten plan og mening med det de gjør. Særlig når man har barn, bør man være skjerpet. Det er tross alt barndommen deres det er snakk om.

Har man ikke barn eller de er store og ikke lengre bor hjemme, så står man selvfølgelig mer fritt til å holde på sånn.

Men at man orker!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, livet er hardt vondt og vanskelig når man ikke har noen som konstant bekrefter hvor sexy og deilig man er. Hvordan skal man klare å snuble seg gjennom dagene hvis ingen holder en oppe?

Godt man ikke har valgt å få barn når man ikke klarer å stå oppreist av seg selv.

Særlig når man er sur, bitter, feit, dvask og utvaska, er det viktig at noen sier hele tiden; Du er hot hot hot. Elsk meg mest når jeg fortjener det minst og alt det der. Det er tross alt mer viktig å si at jeg er sexy, enn at jeg faktisk er det!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

At du er sur, bitter og usexy betyr jo ikke at vi andre er det. Vi tar vare på oss selv, og har intellekt nok til å skjønne at livet endrer og kan by på utfordringer man ikke ante da man var ung og nyforelsket. Oss andre altså, ikke du, tydeligvis. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Neida, blir bare lei av å lese om mennesker som tilsynelatende snubler rundt helt uten plan og mening med det de gjør. Særlig når man har barn, bør man være skjerpet. Det er tross alt barndommen deres det er snakk om.

Har man ikke barn eller de er store og ikke lengre bor hjemme, så står man selvfølgelig mer fritt til å holde på sånn.

Men at man orker!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Noe av det verste jeg leser, mødre som glemmer alt inklusive seg selv, straks de får barn, tenk noe så selvutslettende! Stakkars menn som er sammen med slike damer.... Det kan virke som at enkelt får barn bare for å ha alibi til eget forfall, barna krever sitt liksom..

Anonymkode: f12da...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Noe av det verste jeg leser, mødre som glemmer alt inklusive seg selv, straks de får barn, tenk noe så selvutslettende! Stakkars menn som er sammen med slike damer.... Det kan virke som at enkelt får barn bare for å ha alibi til eget forfall, barna krever sitt liksom..

Anonymkode: f12da...35a

Nå vet du vel ikke om det er tilfellet her akkurat. 
 

Noe av det verste, faktisk. Ja, det må være plagsomt for deg… 

Anonymkode: e4521...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Ja, livet er hardt vondt og vanskelig når man ikke har noen som konstant bekrefter hvor sexy og deilig man er. Hvordan skal man klare å snuble seg gjennom dagene hvis ingen holder en oppe?

Godt man ikke har valgt å få barn når man ikke klarer å stå oppreist av seg selv.

Særlig når man er sur, bitter, feit, dvask og utvaska, er det viktig at noen sier hele tiden; Du er hot hot hot. Elsk meg mest når jeg fortjener det minst og alt det der. Det er tross alt mer viktig å si at jeg er sexy, enn at jeg faktisk er det!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Du høres jo ut som den bitreste av dem alle.

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Neida, blir bare lei av å lese om mennesker som tilsynelatende snubler rundt helt uten plan og mening med det de gjør. Særlig når man har barn, bør man være skjerpet. Det er tross alt barndommen deres det er snakk om.

Har man ikke barn eller de er store og ikke lengre bor hjemme, så står man selvfølgelig mer fritt til å holde på sånn.

Men at man orker!

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Har du lest innlegget på feil måte eller? Jeg sier jo at jeg ikke ville gjort noe med det. Følelsene kan man jo ha, om nan ikke er en vandrende robot. Spørsmålet er hva man gjør med dem. 
 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har du lest innlegget på feil måte eller? Jeg sier jo at jeg ikke ville gjort noe med det. Følelsene kan man jo ha, om nan ikke er en vandrende robot. Spørsmålet er hva man gjør med dem. 
 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Det var ikke deg jeg siterte, så her er det vel heller du som leste innlegget på feil måte. 

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke deg jeg siterte, så her er det vel heller du som leste innlegget på feil måte. 

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Det innlegget du svarte på anerkjenner bare min situasjon, og oppfordrer ikke til noe. Det er lov å si at «om det hadde vært mulig ville jeg anbefalt» Konklusjonen er jo at det ikke er mulig

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det innlegget du svarte på anerkjenner bare min situasjon, og oppfordrer ikke til noe. Det er lov å si at «om det hadde vært mulig ville jeg anbefalt» Konklusjonen er jo at det ikke er mulig

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Da leser vi innlegget hans forskjellig, det betyr ikke at jeg leser det på feil måte. 

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Da leser vi innlegget hans forskjellig, det betyr ikke at jeg leser det på feil måte. 

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Jo. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...