Gå til innhold

Seksualiteten min ble vekket til live..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har ikke sex. Jeg har ikke hatt sex på 2 år. I og med at jeg heller ikke opplever slik oppmerksomhet fra andre har jeg liksom begravd den delen av meg, og tenkt at jeg ikke er attraktiv for noen. Har rundet 40, og føler meg ikke lenger attraktiv. 

Så sier plutselig en god venn av meg - ut av det blå - at han alltid har drømt om å ha sex med meg, og at han fortsatt drømmer om det. 
 

Jeg lo det bort, men det satte i gang noe i meg. Det føles både sårt og kriblende å oppleve min egen seksualitet igjen. Og nå er jeg litt stressa, for det ble et litt brått avbrudd på min daglige tralt hvor jeg har fokusert på jobb, barn og familieliv uten å egentlig savne det seksuelle. Når man tenker at det ikke er for seg, så blir det liksom undertrykket.

Det er ikke aktuelt for meg og mannen å finne tilbake til hverandre på den måten. Det har vi forsøkt uten hell. Likevel har vi det fint sammen.

Men nå ble det plutselig litt skummelt å kjenne på at jeg faktisk savner den delen av livet.

Vet ikke om noen kjenner seg igjen

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor kan ikke du og mannen ha sex?

Er grusomt å leve i sølibat 

Anonymkode: 2ef30...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor kan ikke du og mannen ha sex?

Er grusomt å leve i sølibat 

Anonymkode: 2ef30...63f

Du kan ikke påstå det på vegne av alle, kan du vel?

Anonymkode: 3dd76...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor kan ikke du og mannen ha sex?

Er grusomt å leve i sølibat 

Anonymkode: 2ef30...63f

Vi har rett og slett vokst fra hverandre og har et sterkt vennskap men uten seksuell tiltrekning. 
 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onanerer du ikke heller, Hi? Jeg er også over 40, og jeg onanerer minst én gang om dagen... Men vi er alle forskjellige. 

Anonymkode: 29e9f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg og mannen har ikke sex. Jeg har ikke hatt sex på 2 år. I og med at jeg heller ikke opplever slik oppmerksomhet fra andre har jeg liksom begravd den delen av meg, og tenkt at jeg ikke er attraktiv for noen. Har rundet 40, og føler meg ikke lenger attraktiv. 

Så sier plutselig en god venn av meg - ut av det blå - at han alltid har drømt om å ha sex med meg, og at han fortsatt drømmer om det. 
 

Jeg lo det bort, men det satte i gang noe i meg. Det føles både sårt og kriblende å oppleve min egen seksualitet igjen. Og nå er jeg litt stressa, for det ble et litt brått avbrudd på min daglige tralt hvor jeg har fokusert på jobb, barn og familieliv uten å egentlig savne det seksuelle. Når man tenker at det ikke er for seg, så blir det liksom undertrykket.

Det er ikke aktuelt for meg og mannen å finne tilbake til hverandre på den måten. Det har vi forsøkt uten hell. Likevel har vi det fint sammen.

Men nå ble det plutselig litt skummelt å kjenne på at jeg faktisk savner den delen av livet.

Vet ikke om noen kjenner seg igjen

Anonymkode: 4db09...b6b

Forstår godt hva du mener. Nyt følelsen 😊

Anonymkode: 768ca...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Onanerer du ikke heller, Hi? Jeg er også over 40, og jeg onanerer minst én gang om dagen... Men vi er alle forskjellige. 

Anonymkode: 29e9f...aac

Ikke så mye nå lenger. Det hender, men det er liksom ikke festet til den virkelige verden 😀 Det er et behov som jeg ikke har tenkt kunne bli dekket på noen annen måte.. 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Forstår godt hva du mener. Nyt følelsen 😊

Anonymkode: 768ca...5b5

Fin følelse men også frustrerende. Det rotet liksom rundt i noe som har ligget i ro..

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke så mye nå lenger. Det hender, men det er liksom ikke festet til den virkelige verden 😀 Det er et behov som jeg ikke har tenkt kunne bli dekket på noen annen måte.. 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Da er jo ikke seksualiteten din helt død i det minste😉 Det er godt med fantasier. Men jeg ville prøvd å ordne opp med mannen din, eller spør om det er greit med åpent forhold. 

Anonymkode: 29e9f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skade har skjedd og du har nå noen valg i det minste. 
 

Enten godta at det kribler, uten å gjøre noe videre, men leve som før. 
 

Ta opp tråden med mannen. Ja, dere har forsøkt, men følelser er ikke konstant, det har jo vært en tiltrekning der før. Sexolog? 
 

Legge kortene på bordet, om du og mannen går for åpent forhold eller avslutter, det kan dere jo bli enige om sammen. 

Anonymkode: e4521...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"""en god venn av meg"""

Hva forventer du egentlig, når du er venn med en mann?

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

"""en god venn av meg"""

Hva forventer du egentlig, når du er venn med en mann?

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Klapp igjen. Du er kjedelig i hver tråd.

Anonymkode: 6a1fc...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

"""en god venn av meg"""

Hva forventer du egentlig, når du er venn med en mann?

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Det er jo ikke noe negativt med det som hi beskriver. Bra jobba av vennen, mener nå jeg. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Det er jo ikke noe negativt med det som hi beskriver. Bra jobba av vennen, mener nå jeg. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

Nei, nå er jo seksualiteten vekket til live igjen så Hi må gå rundt og lide. Det var bedre for Hi når hun var aseksuell og ikke hadde noen lyst på sex. Slemt gjort av vennen!

Anonymkode: 7679d...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke noe negativt med det som hi beskriver. Bra jobba av vennen, mener nå jeg. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

Ja, jeg tok det bare positivt - men kanskje mitt for positivt..

Skal sies at hverken han eller noen andre venner vet om hvordan jeg har det i relasjonen. Utleverer ikke min mann. 
 

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Nei, nå er jo seksualiteten vekket til live igjen så Hi må gå rundt og lide. Det var bedre for Hi når hun var aseksuell og ikke hadde noen lyst på sex. Slemt gjort av vennen!

Anonymkode: 7679d...130

Tror ikke han har tenkt at jeg lever uten sex 😅

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

"""en god venn av meg"""

Hva forventer du egentlig, når du er venn med en mann?

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Ts får logge av fb og få seg skjult nummer så blir nok alt bra igjen ❤️

Anonymkode: 192cd...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, nå er jo seksualiteten vekket til live igjen så Hi må gå rundt og lide. Det var bedre for Hi når hun var aseksuell og ikke hadde noen lyst på sex. Slemt gjort av vennen!

Anonymkode: 7679d...130

Å herregud...!

Anonymkode: 29e9f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Tror ikke han har tenkt at jeg lever uten sex 😅

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Men har du lyst til å ha sex med vennen din da, Hi? 

Anonymkode: 29e9f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Å herregud...!

Anonymkode: 29e9f...aac

Ja? Du ropte på meg?

Anonymkode: 7679d...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Men har du lyst til å ha sex med vennen din da, Hi? 

Anonymkode: 29e9f...aac

Når han sa det begynte tanken å streife meg. Men det er jo bare fordi jeg har levd så lenge uten.. Men det får jeg holde for meg selv.

Vi har kjent hverandre i 30 år.

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Når han sa det begynte tanken å streife meg. Men det er jo bare fordi jeg har levd så lenge uten.. Men det får jeg holde for meg selv.

Vi har kjent hverandre i 30 år.

HI

Anonymkode: 4db09...b6b

Ok, da så. Trodde kanskje du ville ligge med han. Kos deg med fantasien, Hi😉

Anonymkode: 29e9f...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

"""en god venn av meg"""

Hva forventer du egentlig, når du er venn med en mann?

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Jeg er mange mannlige venner uten at verken jeg eller de har noe ønske om å ha sex med hverandre. Min mann og jeg er fortsatt lykkelig gift og har sex. Likevel er det mange hyggelige, kule menn jeg synes det er artig å være sammen med på lik linje som med mine kvinnelige venner. Så stusselig å utelukke vennskap med halvparten av verdens befolkning fordi de har motsatt kjønn. 

Anonymkode: 06e2d...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er jo ikke noe negativt med det som hi beskriver. Bra jobba av vennen, mener nå jeg. 

Anonymkode: 6f3e2...d44

😂😂😂

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er mange mannlige venner uten at verken jeg eller de har noe ønske om å ha sex med hverandre. 

Anonymkode: 06e2d...4de

Det er bare et tidsspørsmål. Den dagen du og mannen din ikke har sex lengre, det er da disse her "vennene" dine slår til. Dette vet da alle over 25 😂😂😂

Anonymkode: 7ee7a...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...