Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #1 Skrevet 3. januar 2024 Hun er den kvinnen kronprins Håkon har valgt. Hun er virkelig en jente/dame av folket på godt og vondt. Anonymkode: 4807f...2f1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #2 Skrevet 3. januar 2024 Det er bare du små menneskene som har noe mot mennesker de ikke kjenner. Anonymkode: 7fccd...a58
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #3 Skrevet 3. januar 2024 Hvem har det? I min krets så synes hel alle hun har gjort en god jobb og representerer Norge på en flott måte. Durek derimot. 😂 Anonymkode: 3b16b...67b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #4 Skrevet 3. januar 2024 Fordi jeg har møtt henne under utdelingen av "årets kvinnelige entreprenør" (den ene finalisten var grunder i selskapet jeg jobbet i), og til tross for at hun var der for å annerkjenne de 3 finalistene overså hun to av de totalt. Mer usympatisk oppførsel er det sjeldent jeg har observert. Anonymkode: adc39...a70
ReneRene Skrevet 3. januar 2024 #5 Skrevet 3. januar 2024 Ser ikke at så mange har negative tanker om henne? De i kongehuset oppfører seg ikke som andre, og de viser jo kun en side der de må følge en protokoll. De kan ikke ta seg nær av at andre enten misliker dem eller kritiserer dem. Folk kritiserer kun det de opplever og ser, og vet ingenting om hvordan de er privat. Det er ting jeg har reagert negativt på- bla at hun i sin ekstremt priviligerte posisjon snakker om at hun håper "vi" i Norge vet hvor heldige vi er. Jeg håper HUN vet hvor heldige hun er ihvertfall 🙃 Men hun rører meg ikke stort. Er helt harmløs og virker helt "normal" Jeg har ikke noe dårlig å si om henne, men hun har ikke imponert meg på noen måte heller. Haakon derimot er en kul type som virker litt mer ekte og rocka. Er veldig glad de ikke er som de svenske, Victoria og Daniel, for de har så dårlig karisma at det er påfallende. Ingen slår de engelske da, Cate og William. Dritstilig par, og hun er veldig stilfull og ser smashing ut. William og Haakon er begge bra menn. Og resten av både den norske, svenske og engelske kongefamilien , minus alle ungene så klart, er helt ute på viddene på hver sin måte 😆
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #6 Skrevet 3. januar 2024 ReneRene skrev (3 minutter siden): Ser ikke at så mange har negative tanker om henne? De i kongehuset oppfører seg ikke som andre, og de viser jo kun en side der de må følge en protokoll. De kan ikke ta seg nær av at andre enten misliker dem eller kritiserer dem. Folk kritiserer kun det de opplever og ser, og vet ingenting om hvordan de er privat. Det er ting jeg har reagert negativt på- bla at hun i sin ekstremt priviligerte posisjon snakker om at hun håper "vi" i Norge vet hvor heldige vi er. Jeg håper HUN vet hvor heldige hun er ihvertfall 🙃 Men hun rører meg ikke stort. Er helt harmløs og virker helt "normal" Jeg har ikke noe dårlig å si om henne, men hun har ikke imponert meg på noen måte heller. Haakon derimot er en kul type som virker litt mer ekte og rocka. Er veldig glad de ikke er som de svenske, Victoria og Daniel, for de har så dårlig karisma at det er påfallende. Ingen slår de engelske da, Cate og William. Dritstilig par, og hun er veldig stilfull og ser smashing ut. William og Haakon er begge bra menn. Og resten av både den norske, svenske og engelske kongefamilien , minus alle ungene så klart, er helt ute på viddene på hver sin måte 😆 De svenske er dårlige fordi de har «dårlig karisma», mens de engelske er bra fordi de er stilige og Cate «ser smashing ut»… 🤣 Man har tydeligvis veldig ulike kriterier for hva man mener utgjør en god person og ikke. Anonymkode: 9bf2f...afe
ReneRene Skrevet 3. januar 2024 #7 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De svenske er dårlige fordi de har «dårlig karisma», mens de engelske er bra fordi de er stilige og Cate «ser smashing ut»… 🤣 Man har tydeligvis veldig ulike kriterier for hva man mener utgjør en god person og ikke. Anonymkode: 9bf2f...afe Har noen snakket om "gode personer" her? Nei.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #8 Skrevet 3. januar 2024 Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #9 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be Farlig med folk som overvurderer egen evne til å lese andre. Anonymkode: 19f02...59c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #10 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be For å være god menneskekjenner bør du omgås henne, ikke sitte for lenge på tannlegekontoret å lese Se og Hør! Anonymkode: 75f43...ab1
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #11 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be Jeg er en god menneskekjenner og senser at du har svært lett for å dømme folk. Anonymkode: 7fccd...a58
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 Liker henne godt, synes hun gjør en god jobb tross sin varierende helse Anonymkode: 375c0...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be Du er ingen menneskekjenner, du er bare fordomsfull Anonymkode: 375c0...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be Så enig, så enig. Håper jeg slipper å oppleve MM-fjolset som donning. Anonymkode: b0e6d...7d4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #15 Skrevet 3. januar 2024 De eneste jeg vet om som snakker negativt om henne er boomere som har gått på «livets knall hare skole». De er det ingen som bryr seg om Anonymkode: bf0cb...74f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): De eneste jeg vet om som snakker negativt om henne er boomere som har gått på «livets knall hare skole». De er det ingen som bryr seg om Anonymkode: bf0cb...74f Mette Marit faller i den kategorien ("gått livets harde skole"). Jeg husker godt hva pressen fortalte var hennes kriminelle bakgrunn når hun og krompen forlovet seg. Ikke bare det, jeg husker enda noe mer som kom frem som ikke tåler dagens lys. Anonymkode: bf01e...f64
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mette Marit faller i den kategorien ("gått livets harde skole"). Jeg husker godt hva pressen fortalte var hennes kriminelle bakgrunn når hun og krompen forlovet seg. Ikke bare det, jeg husker enda noe mer som kom frem som ikke tåler dagens lys. Anonymkode: bf01e...f64 Oi oi oi, premie til deg 🏆 Anonymkode: a7a84...3bf
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Mette Marit faller i den kategorien ("gått livets harde skole"). Jeg husker godt hva pressen fortalte var hennes kriminelle bakgrunn når hun og krompen forlovet seg. Ikke bare det, jeg husker enda noe mer som kom frem som ikke tåler dagens lys. Anonymkode: bf01e...f64 Det der er jo bare tullete. Sammenligner du henne med boomere?? Anonymkode: bf0cb...74f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det der er jo bare tullete. Sammenligner du henne med boomere?? Anonymkode: bf0cb...74f Alt kan sammenlignes, men nå handlet ikke kommentaren min om sammenligning akkurat. Du får prøve å lese den igjen. Anonymkode: bf01e...f64
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #20 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Alt kan sammenlignes, men nå handlet ikke kommentaren min om sammenligning akkurat. Du får prøve å lese den igjen. Anonymkode: bf01e...f64 Du skrev at det kan man si om henne også. Det er en sammenligning… alt det andre er jo ikke hemmelig. Vi vet om det. Fryktelig galt at hun har hatt et liv før? Det har alle. Flott at kongefamilien nå får lov å gifte seg av kjærlighet heller enn blått blod. Det sørget den nåværende kongen for. Og skandale var det den gangen også Anonymkode: bf0cb...74f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #21 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Mette Marit faller i den kategorien ("gått livets harde skole"). Jeg husker godt hva pressen fortalte var hennes kriminelle bakgrunn når hun og krompen forlovet seg. Ikke bare det, jeg husker enda noe mer som kom frem som ikke tåler dagens lys. Anonymkode: bf01e...f64 Dette er bare sprøyt, ikke spre løgner. Jeg møtte og snakket med henne et par ganger i tenårene, hun var en hyggelig, klok og ganske bereist bohem den gang. Anonymkode: 375c0...9e8
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #22 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Farlig med folk som overvurderer egen evne til å lese andre. Anonymkode: 19f02...59c Tenkte akkurat det samme. Anonymkode: 7277d...03b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #23 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en god menneskekjenner, og har senset helt fra starten at hun er fake og selvsentrert. Jeg mener monarkiet bør ende med Harald. Anonymkode: e7951...0be Nei. Du er definitivt ikke en god menneskekjenner. Anonymkode: 7277d...03b
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #24 Skrevet 3. januar 2024 Vi er ikke i 2007. Ingen som har noe i mot Mette Marit lenger. Anonymkode: 7f9b0...d56
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #25 Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Dette er bare sprøyt, ikke spre løgner. Jeg møtte og snakket med henne et par ganger i tenårene, hun var en hyggelig, klok og ganske bereist bohem den gang. Anonymkode: 375c0...9e8 Ja men hvis hun var en hyggelig, klok og ganske bereist bohem så kan ingenting av det som pressen fortalte den gang være sant. Anonymkode: bf01e...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå