Gå til innhold

Far til barna sladrer, og jeg er så lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg får helt vondt, og helt flashbacks av dette :( Da min datter rømte fra faren så snakket jeg med stemor som sa "vet ikke hva vi skal gjøre med henne jeg, hun er jo helt umulig". Jada, hun kan være umulig, men man må uansett møte barna der de er, og ikke kjefte og smelle. Hun hadde tilogmed ropt til henne at hun trengte medisiner og en "jævla god psykolog". Man gjør bare ikke sånt med noen mennesker. Der endte det med at far ble fysisk mot henne, dessverre, før hun skjønte at det ikke var noe sted å bo

Du får bare stå i det, det er slitsomt når det står på, men tiden flyr og vipps så har hun lappen og kan ordne seg selv! :)

Anonymkode: 4957c...fb4

Jeg var det barnet som skrek «jævla feite faen» til faren. Jeg sa ikke noe på det. Det er ikke viktig for meg nå. Men det var viktig for faren da. Han ville ikke bli bodyshamet…

Anonymkode: 158ba...ce7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg var det barnet som skrek «jævla feite faen» til faren. Jeg sa ikke noe på det. Det er ikke viktig for meg nå. Men det var viktig for faren da. Han ville ikke bli bodyshamet…

Han er syk...

Anonymkode: 4957c...fb4

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Oppdatert: nå ordner deg seg. Hun flytter hjem 100%. Hun har fått så mye kjeft i dag at hun har låst seg inn på rommet sitt og tør ikke gå ut. Hun pakker alt, far reiser og jeg henter henne mens han er borte. Hun føler seg så mislykket i livet at hun ikke kan ha det sånn mer. Hun har fått høre alt hun gjør galt i detalj. Får håpe det holder, og at hun ikke vil tilbake.

Fra i gå kveld til i dag morges har jeg fått ikke mindre enn 11 meldinger med hva hun har gjort galt. 

Så utrolig bra at hun har deg. Ingen fortjener en sånn far. Jeg håper hun en dag klarer å riste av seg alle skuffelsene og den psykiske terroren hun har opplevd,også håper jeg at hun har noen gode og flinke mennesker som hjelper henne å bearbeide vonde følelser og vonde minner. ❤️

Anonymkode: 7098d...bd8

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? 
En ting er atferd som du ikke aksepterer i ditt hus, men som du tenker er greit, da ville jeg ikke blandet meg. Er hun derimot 16 år Sniker seg ut, forsovet seg o.l, så ville jeg sagt:

Dersom du ønsker å bo 50/50, må jeg se at du har det fint hos pappa og at regler holdes. Jeg tenker ikke på rydding av rommet o.l, men at du kommer deg på skolen hver dag, kommer hjem o.l trygghet og utvikling). Jeg har prøvd å si til pappa at han må hjelpe deg, men det ser ikke ut som at det hjelper. Kanskje du nå er så at enten må du ta større ansvar for deg selv hjemme hos pappa? Om ikke kommer jeg til å si at det beste for deg er å bo hos meg fremover..

Jeg forstår du ikke vil blande deg, men så har vi likevel er overordnet ansvar for at barna våres har det godt - uansett hvor de er. Og kanskje ditt ansvar blir å ta ansvar når grensesetting tydeligvis ikke er noe far klarer? ♥️

lykke til

Anonymkode: 120d8...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...