Gå til innhold

Be han inn på kaffe? Ja eller nei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sug lut skrev (3 timer siden):

Klart han liker deg!

Tror du? 

🙈🙈 Litt overveldet... 

Har datet i 2år (truffet kun på nett) alle disse har det endt galt med. Vil kun ha sex og jeg har blitt såret. Men han her har jeg truffet utallige ganger nå, blitt kjent med og virker trygg med. Føles annerledes. Ts

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Tror du? 

🙈🙈 Litt overveldet... 

Har datet i 2år (truffet kun på nett) alle disse har det endt galt med. Vil kun ha sex og jeg har blitt såret. Men han her har jeg truffet utallige ganger nå, blitt kjent med og virker trygg med. Føles annerledes. Ts

Anonymkode: 04b46...917

Hvis du føler deg trygg på han, er det ikke noe å lure på. 

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Tror du? 

🙈🙈 Litt overveldet... 

Har datet i 2år (truffet kun på nett) alle disse har det endt galt med. Vil kun ha sex og jeg har blitt såret. Men han her har jeg truffet utallige ganger nå, blitt kjent med og virker trygg med. Føles annerledes. Ts

Anonymkode: 04b46...917

Så fint å høre! Heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (16 timer siden):

Så fint å høre! Heier på deg!

Takk😍😃

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Takk😍😃

Anonymkode: 04b46...917

Sendt noen oppdateringer etterhvert for oss som heier på deg. Vi er litt nysgjerrig også da på hvordan det vil gå😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Sendt noen oppdateringer etterhvert for oss som heier på deg. Vi er litt nysgjerrig også da på hvordan det vil gå😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Så hyggelig å høre😍 Jeg skreiv igår om tidspunkt osv, men desverre så har han ikke åpnet mld enda på messenger. Jeg vet han jobber og styrer med barna, så mulig han vil vente til de er lagt. Merkelig om han snur helt da? Hva tenker du? Uff, får litt kjip følelse nå. 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så hyggelig å høre😍 Jeg skreiv igår om tidspunkt osv, men desverre så har han ikke åpnet mld enda på messenger. Jeg vet han jobber og styrer med barna, så mulig han vil vente til de er lagt. Merkelig om han snur helt da? Hva tenker du? Uff, får litt kjip følelse nå. 

Anonymkode: 04b46...917

Bare slapp av😅 Ikke stress eller vær for pågående eller mas, da backer han ut. Han svarer nok😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Bare slapp av😅 Ikke stress eller vær for pågående eller mas, da backer han ut. Han svarer nok😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Nå ser jeg han har åpnet den. Men ikke svart. Jeg spurte, "skal vi bare ta det en dag i ferien?😊" Sikkert ikke mye å svare på enda. Nei nå skriver jeg ikke mer til han før han evt skriver. 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (På 29.6.2023 den 22.39):

Så fint å høre! Heier på deg!

Hva tenker du med at han åpnet mld mi bare der det stod ; Vi kan jo ta det i ferien? :)

vil det si han har ombestemt seg?

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hva tenker du med at han åpnet mld mi bare der det stod ; Vi kan jo ta det i ferien? :)

vil det si han har ombestemt seg?

Anonymkode: 04b46...917

Du tror han ombestemte seg fordi du spurte om dere skulle ta det i ferien? Hæ?

Anonymkode: 5c067...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du tror han ombestemte seg fordi du spurte om dere skulle ta det i ferien? Hæ?

Anonymkode: 5c067...5ba

Nei men han skrev jo kjapt tilbake at han ville. Ikke vel? 

Så dagen etterpå skrev jeg " så koselig, hva med å ta det en dag i ferien?" Så fikk jeg aldri svar. Det var kanskje ikke noe å svare på, og han vil vel fortsatt? 

"Ja mulig jeg overtenker veldig"🙄

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei men han skrev jo kjapt tilbake at han ville. Ikke vel? 

Så dagen etterpå skrev jeg " så koselig, hva med å ta det en dag i ferien?" Så fikk jeg aldri svar. Det var kanskje ikke noe å svare på, og han vil vel fortsatt? 

"Ja mulig jeg overtenker veldig"🙄

Anonymkode: 04b46...917

Han ville kanskje ta den ølen før ferien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (1 time siden):

Han ville kanskje ta den ølen før ferien? 

Kanskje det, du sier noe der....🤔

Jeg virket kanskje ikke så kvrug. Jeg skrev; så koselig, kan jo ta det en dag i ferien eller noe? 

Føler jeg må vente ei ukes tid nå før jeg spør igjen. 

Men reiner da med han fortsatt vil😄🙏

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Kanskje det, du sier noe der....🤔

Jeg virket kanskje ikke så kvrug. Jeg skrev; så koselig, kan jo ta det en dag i ferien eller noe? 

Føler jeg må vente ei ukes tid nå før jeg spør igjen. 

Men reiner da med han fortsatt vil😄🙏

Anonymkode: 04b46...917

Nei, du virket ikke spesielt ivrig 🙃 men spør igjen og kom med forslag om en konkret dag kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (7 timer siden):

Nei, du virket ikke spesielt ivrig 🙃 men spør igjen og kom med forslag om en konkret dag kanskje? 

Jeg kan sikkert vente noen dager😄 Kan være litt selvsikker og spør, passer det på tirsdag for deg? Jeg vet han gir veldig lite av seg og andre må helst ta initiativ. Så det er nok bare sånn han er. Kanskje han ikke følte det var et spm jeg gav han, at det var derfor han bare åpnet. At han nå ser frem til å ha øl med meg, som han svarte ja på🤷‍♀️💁‍♀️

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg kan sikkert vente noen dager😄 Kan være litt selvsikker og spør, passer det på tirsdag for deg? Jeg vet han gir veldig lite av seg og andre må helst ta initiativ. Så det er nok bare sånn han er. Kanskje han ikke følte det var et spm jeg gav han, at det var derfor han bare åpnet. At han nå ser frem til å ha øl med meg, som han svarte ja på🤷‍♀️💁‍♀️

Anonymkode: 04b46...917

Ja, bare vær selvsikker, og det er jo best når han er litt unnselig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Ja, bare vær selvsikker, og det er jo best når han er litt unnselig 🙂

Tror også deg er det beste. 

Han må dras litt igang og kjenner jeg han riktig så kommer han ikke til å skrive mld nå før jeg igjen tar kontakt. 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ReneRene skrev (28 minutter siden):

Ja, bare vær selvsikker, og det er jo best når han er litt unnselig 🙂

Sikker på at jeg ikke virker masete da om jeg spør konkret dag om ei ukes tid? 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke han høres særlig interessert ut. Det svaret han ga, var nok for å være hyggelig. Så har det kanskje gått opp for ham at du faktisk er interessert i noe mer, derfor vet han ikke hva han skal svare nå.

Anonymkode: a7b1e...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes ikke han høres særlig interessert ut. Det svaret han ga, var nok for å være hyggelig. Så har det kanskje gått opp for ham at du faktisk er interessert i noe mer, derfor vet han ikke hva han skal svare nå.

Anonymkode: a7b1e...fc2

Ja tror nok også det. 

Men han har vært singel i flere år etter det ble slutt med eksen. Virker som han rett og slett ikke er interessert i å få seg dame? Dette er jo en gylden mulighet for han å få testet ut datinglivet igjen? Jeg tror han har litt dårlig selvfølelse, men jeg har sett at han har vært litt kontaktsøkende mot meg, er derfor jeg ba han ut. Jeg har fått en følelse på at han liker meg, derfor litt merkelig at han ikke vil. (Jeg ser jo slettes ikke gal ut) - har hatt ganske fint drag på mennene,  om jeg får innrømme det?😬🙉😅

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Tror også deg er det beste. 

Han må dras litt igang og kjenner jeg han riktig så kommer han ikke til å skrive mld nå før jeg igjen tar kontakt. 

Anonymkode: 04b46...917

Han virker jo over hodet ikke interessert. La han være 

Anonymkode: 5c067...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 1.7.2023 den 1.27):

Bare slapp av😅 Ikke stress eller vær for pågående eller mas, da backer han ut. Han svarer nok😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Så du tror han kan svare etterhvert? 

Jeg stilte ingen spm. Skrev bare "Vi kan jo ta det i ferien en dag" med skål emoji. Åhr jeg blir overtenkende. Jeg vet at han ikke svarer før han virkelig må. Hva tenker du? Han har jo skrevet at han vil... 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Så du tror han kan svare etterhvert? 

Jeg stilte ingen spm. Skrev bare "Vi kan jo ta det i ferien en dag" med skål emoji. Åhr jeg blir overtenkende. Jeg vet at han ikke svarer før han virkelig må. Hva tenker du? Han har jo skrevet at han vil... 

Anonymkode: 04b46...917

Han er mann. Du stilte ikke ett spørsmål. Du skrev en konklusjon. Du må spørre…

Anonymkode: d6333...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...