Gå til innhold

Be han inn på kaffe? Ja eller nei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En jeg liker veldig godt. Han kommer innom her imorgen for å hente jentungen sin, kan jeg i samme sleng be han inn på kaffe? 🙈🙈

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart, hvis han er singel. Er han ikke singel så dropp det 😊😊

Anonymkode: 882ad...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så klart, hvis han er singel. Er han ikke singel så dropp det 😊😊

Anonymkode: 882ad...e73

Jeg er bare ikke så tøff😄 Han er singel. Ka godt være han vil, han er hvertfall veldig på med å skal bort å prate med meg. Jeg blir så stresset rundt han... 😟

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha klar kaffe, og spør tilforlatelig om han også har lyst på en kopp 🙂 

Anonymkode: 37704...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ha klar kaffe, og spør tilforlatelig om han også har lyst på en kopp 🙂 

Anonymkode: 37704...3de

Jeg hadde kaffe klar men fikk tanken på at vi kunne ta følge med de istedenfor. Det gjorde vi. Sa vi skulle på tur så vi tok følge. 

Men jeg sitter igjen ikke mye klokere. Vi pratet litt om uteliv på veien og lurer nå på om jeg bør tørre å spørre han om å bli med ut på ei øl i sommer? 😬🙈 Hva tenker dere? Får jeg nei blir det ekstremt pinlig for meg videre. Ikke nok med det men kjenner jo også eksen hans, mor til de sine barn. Jeg må få dette ut av verden føler jeg. Kan jeg ? Være så vågal? 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde kaffe klar men fikk tanken på at vi kunne ta følge med de istedenfor. Det gjorde vi. Sa vi skulle på tur så vi tok følge. 

Men jeg sitter igjen ikke mye klokere. Vi pratet litt om uteliv på veien og lurer nå på om jeg bør tørre å spørre han om å bli med ut på ei øl i sommer? 😬🙈 Hva tenker dere? Får jeg nei blir det ekstremt pinlig for meg videre. Ikke nok med det men kjenner jo også eksen hans, mor til de sine barn. Jeg må få dette ut av verden føler jeg. Kan jeg ? Være så vågal? 

Anonymkode: 04b46...917

Noen? ☺🙈

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde kaffe klar men fikk tanken på at vi kunne ta følge med de istedenfor. Det gjorde vi. Sa vi skulle på tur så vi tok følge. 

Men jeg sitter igjen ikke mye klokere. Vi pratet litt om uteliv på veien og lurer nå på om jeg bør tørre å spørre han om å bli med ut på ei øl i sommer? 😬🙈 Hva tenker dere? Får jeg nei blir det ekstremt pinlig for meg videre. Ikke nok med det men kjenner jo også eksen hans, mor til de sine barn. Jeg må få dette ut av verden føler jeg. Kan jeg ? Være så vågal? 

Anonymkode: 04b46...917

Gjør det! Den som intet våger osv.. Men ta det litt på sparket så ikke invitasjonen blir så høytidelig. Gitt at det er noe fallhøyde her 😅

Hvis du spør «det er så fint ute nå- hadde det ikke vært hyggelig å ta en øl i kveld - har du tid?» er det lett for ham å takke nei, det passer dessverre ikke, uten at det blir kleint. 
Hvis han ikke kan, men har lyst, sier han at han dessverre ikke kan, men kanskje en annen dag?

Eller han blir med på sparket 🙂 

Anonymkode: 37704...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Ha klar kaffe, og spør tilforlatelig om han også har lyst på en kopp 🙂 

Anonymkode: 37704...3de

 

ReneRene skrev (14 timer siden):

Har du ikke gjort det enda? 😄 på tide, så ja, gjør det! 

@ReneRene, nei ikke fått spurt han ut enda😅

Vi gikk jo den lille turen igår, og vi pratet masse masse. MEN, idag så jeg han også såvidt på parkeringsplassen. Han så såvidt på meg og sa hallo. Normaltsett har han smilt og virkelig omtrent kikket meg opp og ned. Hva skjer med at han plutselig ble avvisende? Følte han drøyet ut tiden så han ikke skulle treffe på meg. Kan han ha forstått greia, at jeg er interessert? Følte verden raste samme noe. Jeg må ærlig innrømme at dette var trist, kjipt og jeg føler meg en knappe dum. Håper på svar fra deg!😊

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

 

@ReneRene, nei ikke fått spurt han ut enda😅

Vi gikk jo den lille turen igår, og vi pratet masse masse. MEN, idag så jeg han også såvidt på parkeringsplassen. Han så såvidt på meg og sa hallo. Normaltsett har han smilt og virkelig omtrent kikket meg opp og ned. Hva skjer med at han plutselig ble avvisende? Følte han drøyet ut tiden så han ikke skulle treffe på meg. Kan han ha forstått greia, at jeg er interessert? Følte verden raste samme noe. Jeg må ærlig innrømme at dette var trist, kjipt og jeg føler meg en knappe dum. Håper på svar fra deg!😊

Anonymkode: 04b46...917

Kanskje han har gitt opp. Tenker at du ikke er interessert. Vet ikke helt. Men be han på kaffe, så får du se. Det er jo ikke gøy å bli avvist da, hvis det skulle skje. Men det er mindre gøy å angre på noe man aldri gjorde! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Får jeg nei blir det ekstremt pinlig for meg videre

Neida. Det må du eventuelt bare heve deg over😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Neida. Det må du eventuelt bare heve deg over😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Nå har jeg spurt han ut på ei øl🤦‍♀️ Helt forferdelig dette, tror jeg får nei. Å om det så vil han sikkert unngå meg mest mulig fremover, men som du sier, må bare heve meg over det. Hvis det😉

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du interessert i en så tafatt mann?… du byr på kaffe, øl, følger med på hvor han ser på parkeringen …han gir deg minimalt med oppmerksomhet 🤷‍♀️

Anonymkode: 5c0fd...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nå har jeg spurt han ut på ei øl🤦‍♀️ Helt forferdelig dette, tror jeg får nei. Å om det så vil han sikkert unngå meg mest mulig fremover, men som du sier, må bare heve meg over det. Hvis det😉

Anonymkode: 04b46...917

Så bra. Si  fra hvordan det går da😅

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Er du interessert i en så tafatt mann?… du byr på kaffe, øl, følger med på hvor han ser på parkeringen …han gir deg minimalt med oppmerksomhet 🤷‍♀️

Anonymkode: 5c0fd...9db

Nei, jeg bedde han ikke på kaffe. Men øl derimot og da skrev han , "hadde vært koselig det😊"

Oi... 🙈🤦‍♀️😅

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så bra. Si  fra hvordan det går da😅

Anonymkode: 3b580...c1e

Se rett over😄😁 huff, så piiinlig. Men det beste svaret jeg kunne få da. 

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Se rett over😄😁 huff, så piiinlig. Men det beste svaret jeg kunne få da. 

Anonymkode: 04b46...917

Ut fra det svaret ser det ut som du må ta initiativ til hvor og når dere skal møtes. Han venter nok på det nå😊 Men å er du over "kneika". 

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Ser sånn ut, ja. I morgen eller lørdag er jo en gyllen mulighet. Hvem vet, kanskje det bli litt mer🥰

Anonymkode: 3b580...c1e

Tror du han liker meg eller mulig bare ren høflighet? 

Ja hvem vet. Kan jo håpe😉😄

Anonymkode: 04b46...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Tror du han liker meg eller mulig bare ren høflighet? 

Ja hvem vet. Kan jo håpe😉😄

Anonymkode: 04b46...917

Han hadde ikke trengt å skrive at det hadde vært hyggelig! Han kunne avvist deg høflig. Si at du egentlig er ledig både fredag og lørdag hvis en av de dagene passer for ham. 
Hvis han sier «det passer dessverre ikke» uten å følge opp med noen nye forslag, er han ikke interessert. Men jeg synes ikke han høres sånn ut på det forrige svaret 😎

Anonymkode: 37704...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror du han liker meg eller mulig bare ren høflighet? 

Ja hvem vet. Kan jo håpe😉😄

Anonymkode: 04b46...917

Klart han liker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her glemmer vi hva våre formødre kjempet for og alt feminisme har lært oss og heier frem ei pickme-kultur i stedet.

En mann respekterer aldri ei kvinne som oppfører seg som ei dørmatte. Vær sterk og selvstendig i stedet så vil han elske deg!

Anonymkode: c2ebb...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 27.6.2023 den 21.06):

Jeg hadde kaffe klar men fikk tanken på at vi kunne ta følge med de istedenfor. Det gjorde vi. Sa vi skulle på tur så vi tok følge. 

Men jeg sitter igjen ikke mye klokere. Vi pratet litt om uteliv på veien og lurer nå på om jeg bør tørre å spørre han om å bli med ut på ei øl i sommer? 😬🙈 Hva tenker dere? Får jeg nei blir det ekstremt pinlig for meg videre. Ikke nok med det men kjenner jo også eksen hans, mor til de sine barn. Jeg må få dette ut av verden føler jeg. Kan jeg ? Være så vågal? 

Anonymkode: 04b46...917

blir veldig pinlig for barna deres h is dette bare blir en fling.

Anonymkode: e2b8c...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Tror du han liker meg eller mulig bare ren høflighet? 

Ja hvem vet. Kan jo håpe😉😄

Anonymkode: 04b46...917

Vanskelig for meg å si. Håper på en oppdatering etterhvert😊

Anonymkode: 3b580...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...