Gå til innhold

"Farmor som ikke viser interesse"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ig min samboer har et felles barn på snart 2 år. Er omringet av mange som er glade i oss også barnet vårt. Tingen er hans mor. Svigermor viste stor interesse og glede da jeg ble gravid, og da barnet ble født. Var med å handøet kom ofte på besøk under spebarnstiden og vi til hun/dem. Men så ble det plutselig slutt og nå kan det faktisk gå 2 mnd mellom vi ser henne. Vi tenker som så at hun kanskje er opptatt me seg og sitt, og vil ikke trenge oss på heller.

Men så var vi i en bursdag til et familiemedlem, der godeste svigermor kunne fortelle oss(med 2 glass rødvin innabords) at hun følte seg ikke som farmor for vårt barn og at hun ikke kjenner henne, og at npr hun hadde fri så vart det god å bare være seg selv så hun kunne ikke komme mer på besøk hos oss en hva hun gjør. 

Min mann ble utrolig lei seg, over hva hans mor har sagt. 

Vi lurer litt på hvor vi tar dette her i fra, ingen har tatt opp det i ettertid, og når vi møter henne er det som hun ikke husker hva hun har sagt for hun viser ikke at det er noe som plager henne.. jeg tenker at det er hennes tap at hun ikke ønsker å ta større del i sitt barnebarns liv, mem min mann klarer ikke å se d fra den siden.

Noen som har noen erfaring eller råd å dele ang dette?

 

Anonymkode: d2408...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din må snakke med sin mor alene,(uten vin). Fortelle at han ønsker henne involvert i datterens liv.

Anonymkode: b2780...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...