Gå til innhold

Er det virkelig løsningen å sende våpen, pansrede kjøretøy, missiler og annet til Ukraina?


Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Veldig lett å forholde seg til linkene, leste du de selv i det hele tatt? Les svaret på spørsmål 7 som du selv lenka til, samme poeng der om at folk vil ha slutt på krig uansett om de forblir i Ukraina eller under russisk styret. Og fortsatt ingen kilder til 10 000 drepte og 1 mill flyktninger fra Krim i 2014. Det er bosatt ca 2,4 mill på Krim forresten..

Anonymkode: 6f0e2...ed3

Første linken jeg kom med i tråder, den fra urix/nrk - den refererer offisielle tall fra FN.

Men selvfølgelig, du vet helt sikkert langt bedre enn FN.

Anonymkode: a3e59...5fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Veldig lett å forholde seg til linkene, leste du de selv i det hele tatt? Les svaret på spørsmål 7 som du selv lenka til, samme poeng der om at folk vil ha slutt på krig uansett om de forblir i Ukraina eller under russisk styret. Og fortsatt ingen kilder til 10 000 drepte og 1 mill flyktninger fra Krim i 2014. Det er bosatt ca 2,4 mill på Krim forresten..

Anonymkode: 6f0e2...ed3

Kilden ligger der den, til og med jeg klarte fint å se sammenhengen her. 
 

Forøvrig, en liten takk til 5fa, for en oversiktlig og ryddig innføring i temaet for oss som ikke har gjort ett tilsvarende dypdykk i emnet. Det var interessant. 

Anonymkode: 5cb3f...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Første linken jeg kom med i tråder, den fra urix/nrk - den refererer offisielle tall fra FN.

Men selvfølgelig, du vet helt sikkert langt bedre enn FN.

Anonymkode: a3e59...5fa

I den linken vises til 9333 drepte siden 2014. Det står ingenting om 1 million som flyktet fra Krim 

Anonymkode: 6f0e2...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kilden ligger der den, til og med jeg klarte fint å se sammenhengen her. 
 

Forøvrig, en liten takk til 5fa, for en oversiktlig og ryddig innføring i temaet for oss som ikke har gjort ett tilsvarende dypdykk i emnet. Det var interessant. 

Anonymkode: 5cb3f...d73

Enig. Og takk til de andre som tar i bruk kritisk tenkning i en så vanskelig situasjon som kan føre til atomkrig …

Anonymkode: 6f0e2...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...