Gå til innhold

Tar dere coronatest på sykt barn/ungdom nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor så sur? Har jeg gjort deg noe?

Anonymkode: d0d99...22c

Hvorfor være sarkastisk og "le så du griner"? Har jeg sagt noe hysterisk morsomt, eller har jeg gjort deg noe?

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du skjønner at dette ikke er ment bokstavelig? To av mine barn har tette neseganger og skjør hud der inne, og blør hver gang man tester dem. De har ellers lett for å blø neseblod. Hvorfor skal jeg gidde å påføre dem dette når det ikke er lenger noen restriksjoner på noe som helst? Det er ikke testplikt, ikke testanbefaling for barn og heller ikke noen restriksjoner. Alle i huset som kunne ha blitt vaksinert, er vaksinert. Vi har gjort vår plikt til å beskytte andre. That's it. Vil dere ha andre, strengere regler for dere selv - vær så god, ingen hindrer dere.

Anonymkode: 646c0...f39

Du skal faktisk ikke langt inn med pinnen, altså. 

Anonymkode: 55e32...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor være sarkastisk og "le så du griner"? Har jeg sagt noe hysterisk morsomt, eller har jeg gjort deg noe?

Anonymkode: 646c0...f39

Uten å svare for vedkommende vil jeg anta at hun som de fleste andre finner deg latterlig i din motstand mot helt enkle tiltak. Du har to cm fra nesebor til hjerne og ungene dine er tette i huet? Det gir mening på så mange plan og er jo dessuten stor humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (35 minutter siden):

Uten å svare for vedkommende vil jeg anta at hun som de fleste andre finner deg latterlig i din motstand mot helt enkle tiltak. Du har to cm fra nesebor til hjerne og ungene dine er tette i huet? Det gir mening på så mange plan og er jo dessuten stor humor.

Det er ingen tiltak som gjelder nå. Ønsker du å teste, så tester du. De som ikke ønsker å teste trenger ikke det. Å angripe tre år gamle barn ved å si at de er tette i huet i forsøk på å latterliggjøre deres mor er utrolig bitchy, men passer helt fint til uttrykket du gir på forumet. Jeg håper at du får hjelp med disse tankene dine, for dette er ikke friskt. 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (38 minutter siden):

Uten å svare for vedkommende vil jeg anta at hun som de fleste andre finner deg latterlig i din motstand mot helt enkle tiltak. Du har to cm fra nesebor til hjerne og ungene dine er tette i huet? Det gir mening på så mange plan og er jo dessuten stor humor.

For øvrig er det du og den andre anonyme som er latterlige. Trodde dere virkelig at jeg mente pinnen stakk helt opp i hjernen? Til og med treåringen min hadde forstått at det var en overdrivelse og en spøk. Men dere tar det på det største alvor, begynner å forklare det med 2 cm og latterliggjøre. Dere driter dere ut. 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For øvrig er det du og den andre anonyme som er latterlige. Trodde dere virkelig at jeg mente pinnen stakk helt opp i hjernen? Til og med treåringen min hadde forstått at det var en overdrivelse og en spøk. Men dere tar det på det største alvor, begynner å forklare det med 2 cm og latterliggjøre. Dere driter dere ut. 

Anonymkode: 646c0...f39

Men å lage så stor sak av å putte en pinne 2 cm opp i nesa ER latterlig og fortjener pes. 

Anonymkode: f86d9...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men å lage så stor sak av å putte en pinne 2 cm opp i nesa ER latterlig og fortjener pes. 

Anonymkode: f86d9...f63

Jeg skrev EN setning som ble ment som en spøk. Det er dere som har laget drama ut av EN setning og fortjener pes. 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skrev EN setning som ble ment som en spøk. Det er dere som har laget drama ut av EN setning og fortjener pes. 

Anonymkode: 646c0...f39

‘Dere’?

Anonymkode: f86d9...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

For øvrig er det du og den andre anonyme som er latterlige. Trodde dere virkelig at jeg mente pinnen stakk helt opp i hjernen? Til og med treåringen min hadde forstått at det var en overdrivelse og en spøk. Men dere tar det på det største alvor, begynner å forklare det med 2 cm og latterliggjøre. Dere driter dere ut. 

Anonymkode: 646c0...f39

Tror nok konsensus er at det er deg, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (14 minutter siden):

Tror nok konsensus er at det er deg, gitt.

Konsensus, altså 🤣🤣 Som sagt, søk hjelp. 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Konsensus, altså 🤣🤣 Som sagt, søk hjelp. 

Anonymkode: 646c0...f39

Oida🙈

Anonymkode: f86d9...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

For øvrig er det du og den andre anonyme som er latterlige. Trodde dere virkelig at jeg mente pinnen stakk helt opp i hjernen? Til og med treåringen min hadde forstått at det var en overdrivelse og en spøk. Men dere tar det på det største alvor, begynner å forklare det med 2 cm og latterliggjøre. Dere driter dere ut. 

Anonymkode: 646c0...f39

Sånn som du svarer så tror jeg garantert at du er dum nok til å mene det seriøst ja.

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teste sønnen min denne uken. Han pleier "aldri" være syk. Nå skulle han på utplassering og var ikke i form. Hadde en test liggende som han tok. Positiv. Hadde egentlig ikke spilt noen rolle for han skulle jo være hjemme uansett.

 

Anonymkode: 378d7...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Teste sønnen min denne uken. Han pleier "aldri" være syk. Nå skulle han på utplassering og var ikke i form. Hadde en test liggende som han tok. Positiv. Hadde egentlig ikke spilt noen rolle for han skulle jo være hjemme uansett.

 

Anonymkode: 378d7...08c

Bra du testet for alle andre rundt ham. Da vet dere hva dere forholder dere til.

Anonymkode: bdec4...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bra du testet for alle andre rundt ham. Da vet dere hva dere forholder dere til.

Anonymkode: bdec4...635

Og hva er det egentlig?

Anonymkode: 91cf2...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og hva er det egentlig?

Anonymkode: 91cf2...0c2

Muligheten for å smitte andre med sykdom som.potensielt er svært skadelig?

Anonymkode: bdec4...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Muligheten for å smitte andre med sykdom som.potensielt er svært skadelig?

Anonymkode: bdec4...635

Det skjer jo hele tiden. Mange virus rundt, en kan da ikke teste seg for alt! Evt. må jo mennesker isolere seg for alltid.

Anonymkode: 91cf2...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.11.2022 den 17.54):

Muligheten for å smitte andre med sykdom som.potensielt er svært skadelig?

Anonymkode: bdec4...635

Hun sier jo at han hadde blitt hjemme uansett, så testen var egentlig unødvendig. Så lenge man holder seg hjemme når man et syk, så spiller det ingen rolle hva man har, og man smitter heller ikke andre. 

Anonymkode: 60568...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 3.11.2022 den 17.54):

Muligheten for å smitte andre med sykdom som.potensielt er svært skadelig?

Anonymkode: bdec4...635

Hvordan er de mulig egentlig, når omtrent samtlige er vaksinert med en, to, tre og fire doser? 

Anonymkode: 19f45...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...