Gå til innhold

Tar dere coronatest på sykt barn/ungdom nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den ene her har vært syk siden søndag med høy feber og hoste, men jeg har ikke tenkt på testing for corona da det ikke har vært tema i det siste. Men i går fikk vi mail på jobben om forholdsregler hvis man er nærkontakt, smitte i husdtanden, symptomer selv osv. Jeg har bare gått på jobb som normalt, jeg har ikke symptomer selv. Men nå tenker jeg at det er jo godt mulig det er covid vi har i hus og da er jeg i såfall nærkontakt. Så bør jeg teste henne?

Anonymkode: b5228...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du jobber i helsesektoren? Jeg hadde testet barnet i dette tilfellet ja, når dere først har fått en slik mail fra arbeidsgiver 

Anonymkode: 5dcc3...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tester ikke. Jeg jobber i helsevesenet, men har ikke noen forholdsregler å forholde meg til mtp smitte i huset. Får jeg symptomer selv derimot, så vil de at jeg tester meg. 

Anonymkode: 60568...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om arbeidsgiver hadde bedt om det, så hadde jeg gjort det, ser ikke noen grunn til å ikke gjøre det.

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei. Vi er ferdige med dette hysteriet

Anonymkode: 19f45...e25

Enig!

Anonymkode: 91cf2...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei kommer aldri til å tenke på det mer. 😬

Anonymkode: a8f21...cbd

Håper du får det skikkelig.

Anonymkode: bdec4...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Håper du får det skikkelig.

Anonymkode: bdec4...635

Jøss, bare jøss.

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Håper du får det skikkelig.

Anonymkode: bdec4...635

Hva feiler det deg egentlig?

Anonymkode: 60568...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde testet om det ikke var for mye styr, jeg synes det er greit å vite hva vi har i hus.  

Anonymkode: 55e32...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hva feiler det deg egentlig?

Anonymkode: 60568...525

I hvert fall ikke covid for det har jeg testet.

Anonymkode: bdec4...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tester verken meg selv eller barna. Når de finner tester der man kan for eksempel teste spytt uten å stikke den jævla pinnen helt bak i hjernen, kan jeg gjerne teste flere ganger i uka. 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg tester verken meg selv eller barna. Når de finner tester der man kan for eksempel teste spytt uten å stikke den jævla pinnen helt bak i hjernen, kan jeg gjerne teste flere ganger i uka. 

Anonymkode: 646c0...f39

Du skal bare inn 2 cm med den da.

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Nei, jeg tester verken meg selv eller barna. Når de finner tester der man kan for eksempel teste spytt uten å stikke den jævla pinnen helt bak i hjernen, kan jeg gjerne teste flere ganger i uka. 

Anonymkode: 646c0...f39

Må være plagsomt å ha hjernen 2 cm fra neseboråpningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sug lut skrev (11 minutter siden):

Må være plagsomt å ha hjernen 2 cm fra neseboråpningen.

Bedre enn å ikke ha hjerne i det hele tatt, vet du :) 

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du skal bare inn 2 cm med den da.

Anonymkode: d0d99...22c

Du skjønner at dette ikke er ment bokstavelig? To av mine barn har tette neseganger og skjør hud der inne, og blør hver gang man tester dem. De har ellers lett for å blø neseblod. Hvorfor skal jeg gidde å påføre dem dette når det ikke er lenger noen restriksjoner på noe som helst? Det er ikke testplikt, ikke testanbefaling for barn og heller ikke noen restriksjoner. Alle i huset som kunne ha blitt vaksinert, er vaksinert. Vi har gjort vår plikt til å beskytte andre. That's it. Vil dere ha andre, strengere regler for dere selv - vær så god, ingen hindrer dere.

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner at dette ikke er ment bokstavelig? To av mine barn har tette neseganger og skjør hud der inne, og blør hver gang man tester dem. De har ellers lett for å blø neseblod. Hvorfor skal jeg gidde å påføre dem dette når det ikke er lenger noen restriksjoner på noe som helst? Det er ikke testplikt, ikke testanbefaling for barn og heller ikke noen restriksjoner. Alle i huset som kunne ha blitt vaksinert, er vaksinert. Vi har gjort vår plikt til å beskytte andre. That's it. Vil dere ha andre, strengere regler for dere selv - vær så god, ingen hindrer dere.

Anonymkode: 646c0...f39

Ouch, stått opp med feil bein 😂

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ouch, stått opp med feil bein 😂

Anonymkode: d0d99...22c

Ouch, har kun nok tanker i hodet til å produsere en setning og et teit smilefjes?

Anonymkode: 646c0...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ouch, har kun nok tanker i hodet til å produsere en setning og et teit smilefjes?

Anonymkode: 646c0...f39

Hvorfor så sur? Har jeg gjort deg noe?

Anonymkode: d0d99...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...