Gå til innhold

Tar dere coronatest på sykt barn/ungdom nå?

Anbefalte innlegg

Den ene her har vært syk siden søndag med høy feber og hoste, men jeg har ikke tenkt på testing for corona da det ikke har vært tema i det siste. Men i går fikk vi mail på jobben om forholdsregler hvis man er nærkontakt, smitte i husdtanden, symptomer selv osv. Jeg har bare gått på jobb som normalt, jeg har ikke symptomer selv. Men nå tenker jeg at det er jo godt mulig det er covid vi har i hus og da er jeg i såfall nærkontakt. Så bør jeg teste henne?

Anonymkode: b5228...187

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nei, jeg tester verken meg selv eller barna. Når de finner tester der man kan for eksempel teste spytt uten å stikke den jævla pinnen helt bak i hjernen, kan jeg gjerne teste flere ganger i uka. 

Anonymkode: 646c0...f39

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg tester verken meg selv eller barna. Når de finner tester der man kan for eksempel teste spytt uten å stikke den jævla pinnen helt bak i hjernen, kan jeg gjerne teste flere ganger i uka. 

Du skal bare inn 2 cm med den da.

Anonymkode: d0d99...22c

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Må være plagsomt å ha hjernen 2 cm fra neseboråpningen.

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du skal bare inn 2 cm med den da.

Du skjønner at dette ikke er ment bokstavelig? To av mine barn har tette neseganger og skjør hud der inne, og blør hver gang man tester dem. De har ellers lett for å blø neseblod. Hvorfor skal jeg gidde å påføre dem dette når det ikke er lenger noen restriksjoner på noe som helst? Det er ikke testplikt, ikke testanbefaling for barn og heller ikke noen restriksjoner. Alle i huset som kunne ha blitt vaksinert, er vaksinert. Vi har gjort vår plikt til å beskytte andre. That's it. Vil dere ha andre, strengere regler for dere selv - vær så god, ingen hindrer dere.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du skjønner at dette ikke er ment bokstavelig? To av mine barn har tette neseganger og skjør hud der inne, og blør hver gang man tester dem. De har ellers lett for å blø neseblod. Hvorfor skal jeg gidde å påføre dem dette når det ikke er lenger noen restriksjoner på noe som helst? Det er ikke testplikt, ikke testanbefaling for barn og heller ikke noen restriksjoner. Alle i huset som kunne ha blitt vaksinert, er vaksinert. Vi har gjort vår plikt til å beskytte andre. That's it. Vil dere ha andre, strengere regler for dere selv - vær så god, ingen hindrer dere.

Ouch, stått opp med feil bein 😂

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ouch, stått opp med feil bein 😂

Ouch, har kun nok tanker i hodet til å produsere en setning og et teit smilefjes?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ouch, har kun nok tanker i hodet til å produsere en setning og et teit smilefjes?

Hvorfor så sur? Har jeg gjort deg noe?

• Opprett ny...